eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa opon letnich do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Wrocław: dostawa opon letnich do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim.
Numer ogłoszenia: 53911 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa opon letnich do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa opon letnich do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim; Część 1 postępowania - opony letnie, radialne, bezdętkowe dla pojazdów osobowych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ formularz ofertowy, w części 1 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 30. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony, przeznaczone do użycia na drodze, szosie, wyłącznie w okresie występowania temperatury dodatniej. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. UWAGA !! nie dopuszcza się opon błotno- śniegowych oznaczonych symbolem M+S Część 2 postępowania - opony letnie, radialne, bezdętkowe dla samochodów dostawczych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ formularz ofertowy, w części 2 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 54. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony przeznaczone do użycia na drodze, szosie wyłącznie w okresie występowania temperatury dodatniej. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. UWAGA !! nie dopuszcza się opon błotno- śniegowych oznaczonych symbolem M+S Część 3 postępowania - opony letnie, radialne, bezdętkowe dla pojazdów terenowych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy, w części 3 postępowania, winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony specjalnego użycia, tj. opony przeznaczone do użycia mieszanego, zarówno na drodze szosie oraz poza nią teren nieutwardzony. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Opony przeznaczone do użycia w okresach występowania temperatury dodatniej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie części postępowania: 5 900,00 zł W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 1 postępowania: 3 500,00 zł W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 2 postępowania: 1 800,00 zł W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 3 postępowania: 600,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę w postępowaniu; Zamawiający uzna warunek opisanego w Rozdziale VII SIWZ pkt 1.2 za spełniony, w odniesieniu do wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące dostawy: - dla części 1 postępowania: minimum 1 dostawę opon ( dostawa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy) o wartości minimum 230 000,00 zł brutto, - dla części 2 postępowania: minimum 1 dostawę opon ( dostawa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy) o wartości minimum 110 000,00 zł brutto, - dla części 3 postępowania: minimum 1 dostawę opon ( dostawa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy) o wartości minimum 40 000,00 zł brutto, z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga ! W przypadku składania oferty; na więcej niż jedną część postępowania, zamawiający dopuszcza, aby wykonawca wykazał posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie odpowiadającym sumie ilości i wartości dostaw, wymaganych dla każdej z części postępowania, opisanych powyżej lub wykazał zrealizowanie 1 dostawy, której wartość nie będzie mniejsza, niż suma minimalnych wymaganych wartości dostaw, wskazanych dla części zamówienia, opisanych powyżej np. wykonawca, który składa ofertę na wszystkie części postępowania winien wykazać zrealizowanie: 1 dostawy opon na minimum: 230 000 zł brutto, 1 dostawy opon na minimum 110 000 zł brutto i 1 dostawy opon na minimum40 000 zł brutto lub wykazanie zrealizowania 1 dostawy opon o wartości minimum 380 000 zł brutto ( suma wartości wszystkich 3 części) .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zał nr 8 -

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie , niezbędne do przeprowadzenia postępowania. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII i VIII SIWZ tj. załącznik nr 2 do SIWZ, załącznik nr 3 do SIWZ, załącznik nr 4 do SIWZ załącznik do SIWZ nr 6, załącznik nr 8 SIWZ . W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia, oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 7 do SIWZ. wadium zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia -konsorcjum Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony , lidera, do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera, pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, konsorcjantów. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, załącznik nr 2 że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wrocław 50-040, Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wrocław 50-040, Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.