eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawa sprzętu nagłośnieniowego dla potrzeb Pałacu Kultury Zagłębia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Dąbrowa Górnicza: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego dla potrzeb Pałacu Kultury Zagłębia
Numer ogłoszenia: 539092 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 479314 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Kultury Zagłębia, Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2622061, faks 32 2622603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego dla potrzeb Pałacu Kultury Zagłębia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu nagłaśniającego : 1. Wszystkie elementy zamówionego sprzętu muszą być fabrycznie nowe ( nie używane) wyprodukowane nie wcześniej niż 2012r wolne od wad fizycznych i prawnych powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania prawne, bezpieczeństwa oraz jakościowe odnośnie tego typu urządzeń. 2. Wykonawca udziela bezpłatnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy liczony od daty dostawy i po wykonaniu protokolarnego odbioru przez obydwie strony przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego. 4. W przypadku, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć sporządzone w języku polskim karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty oferowanych urządzeń. 6.Najpóźniej w dniu dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo, potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia oraz do używania na terenie Polski. Dokumenty muszą potwierdzać opisane w SIWZ parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Wszystkie urządzenia, stanowiące przedmiot urządzenia muszą posiadać świadectwa bezpieczeństwa CE. 7. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki bezpieczeństwa przewidziane przepisami prawa i upoważniające do wykorzystywania na scenie i używania w spektaklach, widowiskach, koncertach itp., a w szczególności zamówienie powinno zostać wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk. 8. Specyfikacja sprzętu ( MINIMALNE WYMAGANIA ) stanowi Załącznik Nr 6..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.34.24.20 - Studyjne konsole mikserskie 32.35.00.00 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ESS Audio Sp. z o.o., ul. Graniczna 17, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140245,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169188,66

  • Oferta z najniższą ceną: 169188,66 / Oferta z najwyższą ceną: 169188,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.