eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino › a)dostawę i montaż3 szt. kamer megapikselowych IP, b)dostawę i montaż systemu przekazu i odbioru obrazu z kamer TV wraz z jego zarządzaniem oraz ich uruchomienie, wdrożenie i serwisowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Smołdzino: a)dostawę i montaż: 3 szt. kamer megapikselowych IP, b)dostawę i montaż systemu przekazu i odbioru obrazu z kamer TV wraz z jego zarządzaniem oraz ich uruchomienie, wdrożenie i serwisowanie
Numer ogłoszenia: 53893 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Słowiński Park Narodowy , ul. Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, woj. pomorskie, tel. 59 8117204, faks 59 8117509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: a)dostawę i montaż: 3 szt. kamer megapikselowych IP, b)dostawę i montaż systemu przekazu i odbioru obrazu z kamer TV wraz z jego zarządzaniem oraz ich uruchomienie, wdrożenie i serwisowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż: 3 szt. kamer megapikselowych IP, b) dostawa i montaż systemu przekazu i odbioru obrazu z kamer TV wraz z jego zarządzaniem oraz ich uruchomienie, wdrożenie i serwisowanie, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w roku 2014. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na dostawie i montażu: 3szt. kamer megapikselowych IP oraz dostawie i montażu systemu przekazu i odbioru obrazu z kamer TV wraz z jego zarządzaniem, na który składają się: 3 pary linków radiowych WiFi o częstotliwościach w zakresie 5,4-5,8 GHZ, do nadawania i odbioru sygnału, 3szt. urządzeń do sterowania ruchem sygnału, wyposażenie PAD w 2 zestawy komputerowe do nadzoru i wykrywania zagrożeń oraz wspomagania i analiz z funkcją rejestracji obrazu p.poż., monitor z funkcją TV, szafa typu Rack 19, zasilanie UPS oraz klimatyzator do chłodzenia urządzeń, a także wyposażenie serwerowni w serwer w szafie typu Rack 19 do zarządzania całym systemem, urządzenia podtrzymujące zasilanie UPS i awaryjne - agregat prądotwórczy z automatyką przełącznika faz i odrębną siecią, klimatyzator do chłodzenia serwera oraz stałe urządzenie gaśnicze na FE-36 do serwerowni oraz swiatłowód z 2 przełącznikami zarządzalnymi pomiędzy PAD-m, a serwerownią oraz niezbędne oprogramowanie dla przeciwpożarowego systemu obserwacji naziemnej - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 51.47.00.00 - 51.47.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy doświadczenia w wykonaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy i montażu systemu CCTV z przekazem obrazu radioliniami o wartości nie mniejszej niż 250.000,00zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 p.z.p. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 3) Wykonawca powierzający części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W tym przypadku bierze na siebie pełną odpowiedzialność za czynności podjęte przez podwykonawcę. 4) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku opóźnienia terminu przekazania masztów Wykonawcy mającego wpływ na terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający przedłuży termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slowinskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Słowiński Park Narodowy ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Słowińskiego Parku Narodowego ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.