eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłoradz › Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miłoradz, Gminy Malbork oraz jednostek organizacyjnych..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Miłoradz: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miłoradz, Gminy Malbork oraz jednostek organizacyjnych..
Numer ogłoszenia: 53840 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33502 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłoradz, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, woj. pomorskie, tel. 055 2711531, faks 055 2711565.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miłoradz, Gminy Malbork oraz jednostek organizacyjnych...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miłoradz, Gminy Malbork oraz jednostek organizacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w okresie od 01 kwietnia 2012 r. do 31 grudnia 2013 r. dla potrzeb: 1) obiektów innych niż oświetlenie drogowe 2) oświetlenia drogowego Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia; 09310000-5 Elektryczność 3. Dane dotyczące dostawy energii elektrycznej dla potrzeb obiektów innych niż oświetlenie drogowe: 1) Ilość punktów poboru energii elektrycznej: 85 szt. 2) Łączna moc umowna : 823,30 kW 3) Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy: 1 275,74 MWh, z tego: Strefa I 653,42 MWh Strefa II 622,32 MWh Strefa III 0,00 MWh 4) Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Załącznik numer 1a do SIWZ 4. Dane dotyczące dostawy energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego: 1) Ilość punktów poboru energii elektrycznej: 56 szt. 2) Łączna moc umowna : 136,90 kW 3) Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy: 518,67 MWh, z tego: Całodobowo 0,00 MWh Strefa dzienna 120,98 MWh Strefa nocna 397,69 MWh Strefa szczytowa 0,00 MWh Strefa pozaszyt. 0,00 MWh 4) Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Załącznik numer 1b do SIWZ Razem: Ilość punktów poboru energii elektrycznej: 141 szt. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 1 794,41 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny, zmiana parametrów w szczególności mocy umownej/grupy taryfowej nie stanowi istotnej zmiany powodującej konieczność dokonywania zmian w SIWZ i/lub ogłoszenia. 5. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej. 6. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD): ENERGA - OPERATOR S.A. 7. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r., nr 89, poz. 625 ze. zm.) oraz aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej: W wykazach stanowiących załączniki do SIWZ wskazano wnioskowane parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących, o ile podlegać będą zmianie na etapie zawierania nowych umów na usługi dystrybucyjne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTROZAP S.A., Paderewskiego 32C, 40-282 Katowice Katowice Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 680498,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 604867,94

  • Oferta z najniższą ceną: 604867,94 / Oferta z najwyższą ceną: 619107,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.