eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › dostawa tablic rejestracyjnych na 2007 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-17

POZYCJA 53835

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nysa: dostawa tablic rejestracyjnych na 2007 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Nysie, do kontaktów: Edward Cymbalista, ul. Moniuszki 9-10, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4085065, fax 077 4085065, e-mail: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): nysa.samorzady.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nysie Wydział Komunikacji i Transportu, Barbara Baran, ul. Moniuszki 9 - 10, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 408 50 28. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych na 2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wydział Komunikacji i Trasportu w Starostwie Powiatowym w Nysie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych odblaskowych tablic rejestracyjnych, tj: tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne, tablice do przyczep jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne, tablice motocyklowe zwyczajne, tablice motorowerowe zwyczajne, tablice tablice tymczasowe, tablice indywidualne, tablice zabytkowe, wtórniki tablic-w ilości ok.20 tys.szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadza działalność gospodarczą, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, a spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu wykonania przedmiotu zamówienia, e) wykonawca winien wykazać dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartościom dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu - jedno zadanie to min. 50 tys. zł., daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających - wypełnić i dołączyć załącznik nr 3. f) wykonawcy udzielą min. 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, g) ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły \spełnia - nie spełnia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych odblaskowych tablic rejestracyjnych, tj: tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne, tablice do przyczep jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne, tablice motocyklowe zwyczajne, tablice motorowerowe zwyczajne, tablice tablice tymczasowe, tablice indywidualne, tablice zabytkowe, wtórniki tablic-w ilości ok.20 tys.szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadza działalność gospodarczą, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, a spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu wykonania przedmiotu zamówienia, e) wykonawca winien wykazać dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartościom dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu - jedno zadanie to min. 50 tys. zł., daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających - wypełnić i dołączyć załącznik nr 3. f) wykonawcy udzielą min. 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) oświadczenia i dokumenty stanowiące załączniki od 1 do 5 (podpisane i wypełnione), b) oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1 i w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2, c) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) decyzja Marszałka Województwa zezwalająca na produkcję tablic rejestracyjnych, e) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, g) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, h) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, i) potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nysa.samorzady.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.11.2006, godzina 09:30, Starostwo Powiatowe w Nysie, ul. Moniuszki 9 - 10, 48-300 Nysa III piętro - pokój 412.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.