eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyla Góra › DOSTAWA MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOBYLEJ GÓRZE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Kobyla Góra: DOSTAWA MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOBYLEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 538050 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 519156 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Kobyla Góra, ul. Tomasza Sikorskiego 1, 63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie, tel. 062 7316436, faks 062 7316218.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOBYLEJ GÓRZE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mleka i produktów mleczarskich, których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz cenowy oferty. Podana ilość przedmiotu zamówienia, jest ilością szacunkową i Zamawiający zastrzega sobie możliwość jej zmiany ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilościowe będą uzależnione w szczególności od rzeczywistych potrzeb Domu, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1)każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, 2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP, 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodnie z Polską Normą, 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi, 5) produkt dostarczany będzie specjalistycznym transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków do transportu żywności. Dostawy realizowane będą w dni robocze, co najmniej 3 razy w tygodniu w godz. od 6.00 do 7.00. Ewentualne zmiany w dostawach zostaną uzgodnione telefonicznie. Zapotrzebowania asortymentowe będą składane pisemnie, za pośrednictwem faksu bądź zostaną uzgodnione telefonicznie. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt, transportem do tego przystosowanym. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości, wad, załatwiane będą z należytą starannością, w terminie nie dłuższym niż 3 dni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.53.00.00 - Masło 15.51.20.00 - Śmietana 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.55.13.00 - Jogurt .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Spożywczo - Nabiałowo - Przemysłowa ADAMS, ul. Gen. Sikorskiego 42, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74158,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81512,97

  • Oferta z najniższą ceną: 81512,97 / Oferta z najwyższą ceną: 81512,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.