Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-02
Szczytno: Przedmiotem zamówienia jest remont bocznego holu na I piętrze Szkoły oraz 4 sal lekcyjnych i łazienki na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły oraz holu w pawilonie szkolnym i jednej sali lekcyjnej w budynku Warsztatów Szkolnych przy ulicy Śląskiej.
Numer ogłoszenia: 537 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica , ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 624 2838, faks 0-89 624 2838 wew. 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1szczytno.ehost.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont bocznego holu na I piętrze Szkoły oraz 4 sal lekcyjnych i łazienki na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły oraz holu w pawilonie szkolnym i jednej sali lekcyjnej w budynku Warsztatów Szkolnych przy ulicy Śląskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont bocznego holu ,4 sal lekcyjnych i łazienki dziewcząt na I piętrze głównego budynku Szkoły oraz remont posadzki i wymiana drzwi wejściowych w holu w pawilonie szkolnym przy ulicy Mickiewicza 7 a także remont posadzki i malowanie sali lekcyjnej w Warsztatach Szkolnych przy ulicy Śląskiej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąść udział wykonawcy ,którzy spełniają następujące warunki : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej, wykonanie zamówienia , -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art. 24 i 22 ustawy ,poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków ,gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w/g formuły spełnia - nie spełnia ,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien złożyć następujące dokumenty : 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia=e o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2.oświadczenie ,że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP, 3.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS albo KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków ,opłat ,składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie o uzyskanym zgodnie z prawem zwolnieniu ,odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 4.wypełniony formularz oferty. 5.wykaz podmiotów i osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych ,doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia, 6.zaparafowany projekt umowy. 7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, 8.harmonogram rzeczowo-finansowy prac remontowych ,określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 Im.Stanisława Staszica 12-100 Szczytno , ul.Mickiewicza 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1 12-100 Szczytno ,ul.Mickiewicza 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dokumentacja techniczna oraz Remont Łazienek wraz z dostosowaniem dla osób ze specjalnymi potrzebami w budynku Ratusza Miejskiego w Szczytnie
- Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej nr 196031N Wawrochy-Niedźwiedzie w miejscowości Wawrochy i Wały
- Przebudowa przepompowni ścieków na terenie Gminy Szczytno
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.