eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › remont kapitalny pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Utrata 9 w Suwałkach na pomieszczenia biurowe Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-10-13

POZYCJA 53784

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: remont kapitalny pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Utrata 9 w Suwałkach na pomieszczenia biurowe Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, do kontaktów: Janusz Zawadzki, Miejska Dyrekcja Inwestycji, 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82, 087 566 78 55, ul. Kościuszki 15, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 566 44 75, fax 087 566 44 75, e-mail: psse.suwalki@poczta.neostrada.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejska Dyrekcja Inwestycji, Alicja Charmuszko - sprawy proceduralne, Janusz Zawadzki - sprawy techniczne, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 566 78 55, fax 087 566 48 31, e-mail: przetargi@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejska Dyrekcja Inwestycji, Alicja Charmuszko, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 566 78 55, fax 087 566 48 31, e-mail: przetargi@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejska Dyrekcja Inwestycji, Alicja Charmuszko, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 566 78 55, fax 087 566 48 31, e-mail: przetargi@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont kapitalny pomieszczeń w budynku biurowym, przy ul. Utrata 9 w Suwałkach, na pomieszczenia biurowe Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkcach 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane polegające na: wymianie podłóg, instalacji elektrycznej i oświetleniowej z wydzieleniem odrębnego przyłączenia zasilania, równanie, szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont instalacji sanitarnych, atranżacja łazienek, wykonanie instalacji komputerowej (sieć) i technicznej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek biurowy przy ul. Utrata 9 w Suwałkach. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2005.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zamawiający będzie żądał od wykonawców wadium w wysokości 4000 zł, w terminie składania ofert. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej ceny brutto podanej w wybranej ofercie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i spełniają następujące warunki kwalifikujące: a) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie o zakresie i złożoności zbliżone do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300 tysięcy złotych brutto. Wykonawcy muszą wykazać, że realizacje dotyczyły pełnego zakresu robót branżowych (budowlanych, sanitarnych, elektrycznych); b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, należącą do samorządu zawodowego, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dysponują własnymi środkami finansowymi lub dostęp do linii kredytowej na kwotę minimum 200 tysięcy złotych; d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Oryginał lub poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia aktualnego wpisu (odpisu) z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 3) Oryginały lub poświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałami kopie aktualnych zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 4) Oryginał lub poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (dane o karalności dotyczące osób fizycznych lub urzędujących członków władz osób prawnych ubiegających się o udzielenie zamówienia), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 5) Oryginał lub poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dn. 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz-U.02.197.1661 ze zm.). 6) Oryginał lub poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie i złożoności zbliżonych do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300 tysięcy złotych brutto, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie udziału w przetargu oraz dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy muszą wykazać, że realizacje dotyczyły pełnego zakresu robót branżowych (budowlanych, sanitarnych, elektrycznych). 8) Wykaz kadry inżynieryjno-technicznej proponowanej do realizacji zamówienia na załączniku nr 2 do wniosku o dopuszczenie udziału w przetargu. Dla proponowanego kierownika budowy należy dołączyć opis doświadczenia na stanowisku kierownika budowy z podaniem zrealizowanych zadań i okresu ich realizacji. Ponadto należy dołączyć kserokopię uprawnień zawodowych oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 11) Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 12) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zaleca się, aby wniosek był sporządzony według wzoru. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z zał. nr 1 i 2, dostępny w Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82 w pokoju nr 12, przetargi@midi.suwalki.pl, tel. (087) 566 78 55. 3. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie analizy dokumentów wymienionych w punkcie 2 ogłoszenia. 4. Po złożeniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zamawiający dokona kwalifikacji wykonawców, sprawdzając czy spełniają postawione przez niego warunki, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. 5. Do złożenia oferty zostanie zaproszonych pięciu wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów. 6. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w mniejszym ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. 7. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawców przy realizacji wykonanych zamówień podobnych, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. b) Do oceny będą brane pod uwagę tylko te zamówienia, które wykonawca potwierdzi dokumentami (np. referencjami) stwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. c) Przy dokonaniu oceny pod uwagę brana będzie liczba zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. d) W przypadku, gdy wykonawca wykaże doświadczenie większe niż wymagane, za każde następne zrealizowane należycie zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia podaną we wniosku na Załączniku nr 1 zamawiający przyzna każdemu z wykonawców po 5 pkt (wymagane doświadczenie: realizacja co najmniej 1 zamówienia o zakresie i złożoności zbliżanego do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300 tysięcy złotych brutto). 8. O terminie składania ofert wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie. Wraz z zaproszeniem do składania ofert wykonawcy otrzymają siwz. 9. Wymagania formalne, jakim powinien odpowiadać wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym; 1) Zaleca się, aby wniosek był sporządzony według wzoru dostępnego u zamawiającego. 2) Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem. 3) Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki i dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku oraz wszystkich wymaganych załączników i dokumentów musi być dołączone do wniosku, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 4) W przypadku, gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wykonawca na kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem "za zgodność"). Jeżeli do podpisania upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby. 5) Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego. 6) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi oświadczeniami, informacjami i dokumentami wykonawcy należy złożyć w jednym egzemplarzu, w kopercie opisanej następująco: Przetarg ograniczony: Remont kapitalny pomieszczeń w budynku biurowym, przy ul. Utrata 9 w Suwałkach, na pomieszczenia biurowe Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach. 7) Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg przyspieszony ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.11.2005, godzina 10:30, Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.