eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z remontem, renowacją, aranżacją wnętrz i robót kamieniarskich, robót związanych z okładaniem podłóg i ścian oraz robót związanych z dostawą i renowacją mebli wraz z wyposażenie



Ogłoszenie z dnia 2006-10-17

POZYCJA 53778

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z remontem, renowacją, aranżacją wnętrz i robót kamieniarskich, robót związanych z okładaniem podłóg i ścian oraz robót związanych z dostawą i renowacją mebli wraz z wyposażeniem, w zakresie remontu części budynku Teatru Bagatela w Krakowie przy ul. Karmelickiej 6, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami oraz projektem stanowiącymi załączniki - A, B, C i D do SIWZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Teatr Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego, do kontaktów: Marcin Andrukowicz, ul. Karmelicka 6, 31-128 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4226677, fax +48 12 4245229, e-mail: andrukowicz@bagatela.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bagatela.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: teatr, instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z remontem, renowacją, aranżacją wnętrz i robót kamieniarskich, robót związanych z okładaniem podłóg i ścian oraz robót związanych z dostawą i renowacją mebli wraz z wyposażeniem, w zakresie remontu części budynku Teatru Bagatela w Krakowie przy ul. Karmelickiej 6, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami oraz projektem stanowiącymi załączniki - A, B, C i D do SIWZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków, ul. Karmelicka 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z remontem, renowacją, aranżacją wnętrz i robót kamieniarskich, robót związanych z okładaniem podłóg i ścian oraz robót związanych z dostawą i renowacją mebli wraz z wyposażeniem, w zakresie remontu części budynku Teatru Bagatela w Krakowie przy ul. Karmelickiej 6, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami oraz projektem stanowiącymi załączniki - A, B, C i D do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w pkt III.2. ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia została ustalona na wartość szacunkową dla wszystkich trzech części łącznie około 342 000,00 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C, tj.: a) dla części A w wysokości 5000,00 zł, b) dla części B w wysokości 1000,00 zł, c) dla części C w wysokości 500,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Opis warunków (podmiotowych i przedmiotowych) udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca ubiegający się o części A, B i C zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy P.z.p., jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części A, B i C zamówienia, tzn. na przykład w zakresie realizacji (wykonawstwa) robót budowlanych czy prac remontowych w części A, realizacji (wykonawstwa) robót kamieniarskich w części B i dostawy i renowacji mebli lub ich produkcji w części C. 3. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac i oświadczenia potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował odpowiednio: a) dla części A - co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. o wartości łącznej ponad 250 000,00 zł brutto, z zakresem zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, tj. remontem budynku użyteczności publicznej wraz z pracami kamieniarskimi, bądź 3 zamówienia o wartości łącznej ponad 350 000,00 zł brutto, obejmujących prace remontowe, w tym co najmniej jedno w budynku użyteczności publicznej i jedno z pracami kamieniarskimi, i wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego; b) dla części B - co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. o wartości łącznej ponad 50 000,00 zł brutto, z zakresem zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, tj. realizacji robót polegających na pokrywaniu wykładzinami i tapetami podłóg i ścian, i wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego; c) dla części C - co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. o wartości łącznej ponad 30 000,00 zł brutto, z zakresem zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa lub dostawa i renowacja mebli, i wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego. 4. Wykonawca, składając ofertę w części A i B zamówienia, musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania pełnego zakresu zamówienia. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. 6. Wykonawca musi zaoferować minimum 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty, liczony od daty odbioru całości danej części zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej bieżącej konserwacji (o ile będzie ona niezbędna) i naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. 7. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C, wyliczoną na podstawie dołączonych kosztorysów szczegółowych, sporządzonych w oparciu o ceny jednostkowe z podziałem na poszczególne branże, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników, tj. przedmiarów, projektów i doświadczenia zawodowego. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. 9. Wykonawca zamierzający zatrudnić podwykonawców musi przedstawić powierzony im zakres prac w treści oferty, przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. 10. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i powinien podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. 11. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione niniejszej SIWZ odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. B. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie - dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie - dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie - dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p.; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie - dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p.; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie - dotyczy to każdego z nich. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Dowód wniesienia wadium odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. 8. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, w szczególności pkt 5) 7. oraz jej załączników, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. 9. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty musi być załączony ich wykaz i wykaz powierzonych im zadań odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C. 10. Wykaz i aktualne dokumenty zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, to jest lista osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B. 11. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami odpowiednio dla oferowanych części A i/lub B i/lub C, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5) SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6) (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 12. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6) 1., 2., 3., 4. i 5. SIWZ, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 2, 3 i 5, że: 12.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 12.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 12.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - odpowiednio dla pkt 4 składa: 12.4 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 P.z.p. (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie - złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt 6) 12. i 13. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 15. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 6) (oprócz pkt 6) 6. i 7.) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia (%) 90 2. Gwarancja na roboty budowlane (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bagatela.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ wraz z załącznikami na płytce CD w formie elektronicznej jest nieodpłatna, natomiast w formie papierowej opłata za nią wynosi 200 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2006, godzina 11:05, Teatr Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego, ul. Karmelicka 6, 31-128 Kraków, II p. pok. nr 73.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część nr A; roboty budowlane związane z remontem, renowacją, aranżacją wnętrz i roboty kamieniarskie. 1) Krótki opis: na część A przedmiotu zamówienia składa wykonanie robót ogólnobudowlanych związanych z remontem, renowacją, aranżacją wnętrz i robót kamieniarskich, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik A do SIWZ, przedmiarami stanowiącymi załączniki A1 i A2 do SIWZ oraz projektem stanowiącym załącznik D do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00, 45.26.25.10, 45.26.25.12. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia w części A ustalono na kwotę około 255 000,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia (%) 90 2. Gwarancja na roboty budowlane (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Część nr B; roboty związane z okładaniem podłóg i ścian. 1) Krótki opis: na część B przedmiotu zamówienia składa wykonanie robót związanych z okładaniem podłóg i ścian wykładzinami i tapetami, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik B do SIWZ, przedmiarem stanowiącym załącznik B1 do SIWZ oraz projektem stanowiącym załącznik D do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia w części B ustalono na kwotę około 50 000,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia (%) 90 2. Gwarancja na roboty budowlane (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Część nr C; roboty związane z dostawą i renowacją mebli wraz z wyposażeniem. 1) Krótki opis: na część C przedmiotu zamówienia składa wykonanie robót związanych z dostawą i renowacją mebli wraz z wyposażeniem, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik C do SIWZ, przedmiarem stanowiącym załączniki C1 do SIWZ oraz projektem stanowiącym załącznik D do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia w części C ustalono na kwotę około 34 000,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia (%) 90 2. Gwarancja na roboty budowlane (%) 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.