eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › profilowanie nawierzchni i ułożenie warstwy ścieralnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Choceń: profilowanie nawierzchni i ułożenie warstwy ścieralnej
Numer ogłoszenia: 53774 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Jarantowice 5, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846487, fax 054 2846487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: profilowanie nawierzchni i ułożenie warstwy ścieralnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie i ułożenie warstwy ścieralnej. (CPV 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, CVP 45.23.33.20-8 Poszerzenie jezdni). Zakres robót: - 3857,5 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 3857,5 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 3857,5 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2813 Osięciny - Redecz Wielki w miejscowości Dąbie Kujawskie odc. dł. 662 mb, - 1952 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 1952m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 1952m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2907 Mostki - Kowal, odc. dł. 336 mb, - 181,2 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 181,2 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2915 Lubraniec - Smogorzewo - Otmianowo w miejscowości Marysin, odc. dł. 302 mb, - 2014 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 2014 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 2014 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2918 Baruchowo - Goreń - Patrowo w miejscowości Nowy Goreń, odc. dł. 153 mb i odc. dł. 209 mb, - 5000 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 5000m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 5000 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2921 Śmiłowice - Wilkowiczki w miejscowości Śmiłowice, odc. dł. 1000 mb, - 2841,6 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 2841,6 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 2841,6 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2927 Wilkowiczki - Lutobórz - Janowo, w miejscowości Bodzanówek, odc. dł. 768 mb, - 3750 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 3750 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 3750 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2931 Izbica Kujawska - Boniewo - Borzymie w miejscowości Arciszewo, odc. dł. 750 mb, - 6232 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 6232 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 6232 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2937 Chodeczek - Zalesie - Kamienna, odc. dł. 1640 mb, - 925 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 925 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2908 Kąkowa Wola - Lubraniec w miejscowości Jądrowice, odc. dł. 925 mb, - 2400 m2 skropienia asfaltem nawierzchni oraz 2400 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2 na drodze powiatowej nr 2614 Jaranowo - Brześć Kujawski w miejscowości Falborz Kolonia, odc. dł. 2400 mb, - 372,1 m2 poszerzenia jezdni, 5712,2 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 5712,2 m2 skropienia asfaltem nawierzchni, 5712,2 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2, 5712,2 m2 warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej standard II na drodze powiatowej nr 2935 Chodecz - Kaliska - Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego, odc. dł. 868 mb, - 36 m2 poszerzenia jezdni, 1974,5 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 1974,5 m2 skropienia asfaltem nawierzchni, 1974,5 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2, 1974,5 m2 warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej standard II na drodze powiatowej nr 2901 Lubanie - droga nr 1, w miejscowości Probostwo Górne, odc. dł. 359 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 20 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego KDBS O/Włocławek 79 9550 0003 2001 0075 4192 0003, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) przedmiot działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia, c) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty budowlane (budowy, przebudowy, remonty dróg), odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) dysponują niżej wymienionym sprzętem: - wytwórnia do wytwarzania mieszanek mineralno - bitumicznych, - 1 szt. koparko - ładowarki (poj. łyżki koparki 0,4 m3/poj. łyżki ładowarki 1,0 m3), - 1 szt. równiarki (100 KM), - 1 szt. szczotki mechanicznej, - 1 szt. walca drogowego ogumionego (masa min. 15 Mg), - 2 szt. walców stalowych samojezdnych (masa min. 10 Mg), - 1 szt. skrapiarki do bitumu (poj. zbiornika min. 4 Mg), - 1 szt. układarki masy bitumicznej (szerokość układania min 4 m), - 2 szt. samochodów ciężarowych samowyładowczych (o ładowności 10-15 Mg), - 1 szt. samochodów dostawczych osobowo - ciężarowych (ładowność 750 kg lub 8 osób), - 2 szt. zagęszczarek płytowych (40 kN), - 1 szt. piły do cięcia asfaltu, - 1 szt. laboratorium stałe lub udokumentowany dostęp do usług laboratoryjnych. e) dysponują osobami na stanowisku: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i conajmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierownik budowy, - kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i conajmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierownik robót. f) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej co najmniej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. g) posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. h) wnieśli wadium. i) udzielają 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty końcowego odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony druk (Oferta), wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, h) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ i) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ j) Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, k) Informacji z banku lub ze spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, m) Potwierdzenie wniesienia wadium (przelew, poręczenie, gwarancje), n) Oświadczenie Oferenta o udzieleniu gwarancji na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru robót. o) Wykonawcy składający ofertę wspólnie na podstawie art. 23 Prawa zamówień publicznych, zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia: ­ umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, ­ dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Numery telefonów i faksu zamawiającego zostały podane w punkcie nr 1 niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.