eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Rewitalizacja przestrzeni miejskiej i Ośrodka Kultury w Nowej Sarzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Nowa Sarzyna: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej i Ośrodka Kultury w Nowej Sarzynie
Numer ogłoszenia: 53773 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20189 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 2413177, faks 17 2413111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej i Ośrodka Kultury w Nowej Sarzynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zadaszeń wejść i przebudowie schodów zewnętrznych, dociepleniu budynku, wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych, budowie miejsc postojowych i placu manewrowego dla samochodów osobowych, przebudowie i remoncie części pomieszczeń budynku wraz z wymianą foteli kinowych, wymianie instalacji elektrycznej, przyłącza elektroenergetycznego oraz wyposażeniu w sprzęt i aparaturę projekcyjną i nagłośnieniową sali kinowej Ośrodka Domu Kultury w Nowej Sarzynie, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja przestrzeni miejskiej i Ośrodka Kultury w Nowej Sarzynie 2. Zakres zamówienia obejmuje 1) przygotowanie terenu, roboty pomiarowe 2) zakup oraz dostawa materiałów, 3) wykonanie robót budowlanych: w ramach robót budowlanych przewiduje się: - wykonanie zadaszenia wejść ewakuacyjnych, - wykonanie parkingu, drogi, placu manewrowego, - wykonanie schodów od strony parkingu, - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów wejsciowych, fontanny, - remont elewacji, - remont dachu, - remont piwnic, - remont parteru, - remont piętra, - remont klatki schodowej, - remont pomieszczenia kinooperatora z klatką schodową, - instalacje sanitarne, - instalacje elektryczne ( oświetlenie), - instalacje elektryczne ( odgromowa), - monitoring ( instalacja), - monitoring (urządzenia), - wymianę instalacji elektrycznej w budynku oraz wyposażenie w sprzęt i aparaturę projekcyjną oraz nagłośnieniową sali kinowej, - wymiana foteli kinowych, - przyłącz elektroenergetyczny do budynku, 4) uporządkowanie terenu placu budowy. Przedmiot umowy będzie realizowany kwartalnie: 5 kwartałów: 1) II kwartał 2013 r.: a) schody od strony parkingu, b) podjazd dla osób niepełnosprawnych, schody wejściowe, fontanny, c) remont elewacji, d) remont dachu, 2) III kwartał 2013 r.: a) wykonanie zadaszenia wejść ewakuacyjnych, b) wykonanie parkingu, drogi, placu manewrowego, c) zabezpieczenie gazociągu niskiego ciśnienia pod placem manewrowym, d) wyposażenie w sprzęt i aparaturę projekcyjną oraz nagłośnieniową sali widowiskowej oraz wymiana instalacji elektrycznej (III kwartał 2013 r. - wymiana instalacji elektrycznej), e) wymiana przyłącza elektroenergetycznego, 3) IV kwartał 2013 r.: a) remont piwnic, b) remont klatki schodowej, c) instalacje sanitarne, d) instalacje elektryczne, 4) I kwartał 2014 r.: a) remont parteru, b) remont piętra, 5) II kwartał 2014 r.: a) remont pomieszczenia kinooperatora z klatką schodową, b) monitoring, c) wyposażenie w sprzęt i aparaturę projekcyjną oraz nagłośnieniową sali widowiskowej oraz wymiana instalacji elektrycznej (IV kwartał - wyposażenie w sprzęt i aparaturę projekcyjną oraz nagłośnieniową sali widowiskowej). Inne obowiązki i koszty wykonawcy: do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: 1) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2) obsługa geodezyjna inwestycji ( inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), 3) energię elektryczną oraz wodę niezbędna dla potrzeb wykonania robót budowlanych Wykonawca zapewni własnym kosztem i staraniem, 4) przeprowadzenie prób, badań i pomiarów technicznych, 5) utylizacja odpadów, Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: Do zawiadomienia Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku - 3 egzemplarze; 2) wypełniony dziennik budowy; 3) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 4) atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na zastosowane materiały i urządzenia z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 5) rysunki ze zmianami wprowadzonymi w trakcie prowadzonych robót budowlanych w przypadku ich wprowadzenia; 6) protokoły z badań instalacji elektrycznych oraz pomiarów instalacji uziemiających, 7) protokoły prób szczelności instalacji wodociągowych; 8) świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, 9) kosztorys powykonawczy. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. 3. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. 4. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 5. Kosztorys ofertowy uproszczony powinien w pełni odpowiadać przedmiarom robót. Wykonawca może zastosować dowolne podstawy wyceny istotne jest aby wycenione pozycje w kosztorysie ofertowym uproszczonym były w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość). Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.26.29.00 - Roboty balkonowe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.22.33.20 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu ?parkuj i jedź? 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie to jest realizowane w ramach projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U.P. DOMREX Jacek Rupar, Korniaktów Płn. 117, 37-114 Białobrzegi, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2921832,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2346268,48

  • Oferta z najniższą ceną: 2346268,48 / Oferta z najwyższą ceną: 3210437,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.