Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-10-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: udzielenie kredytu obrotowego w rachunku kredytowym w wysokości 22 000 000 PLN z oprocentowaniem ustalonym w oparciu o WIBOR 1 miesięczny, przeznaczonego na finansowanie bieżącej działalności Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Województwo Zachodniopomorskie - Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, do kontaktów: Lech Taracha, Bartłomiej Kardas, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 00 48 91 4807237, 00 48 91 4310090, fax 00 48 91 4891787, e-mail: ds-skarbnik@wzp.pl, www.um-zachodniopomorskie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu obrotowego w rachunku kredytowym w wysokości 22 000 000 PLN z oprocentowaniem ustalonym w oparciu o WIBOR 1 miesięczny, przeznaczonego na finansowanie bieżącej działalności. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Udzielenie kredytu obrotowego w rachunku kredytowym w wysokości 22 000 000 PLN z oprocentowaniem ustalonym w oparciu o WIBOR 1 M, przeznaczonego na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu na 2005 r., okres spłaty 60 miesięcy. Kredyt może być obciążony innymi opłatami niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1 M powiększone o marżę banku, w szczególności: dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat (bez prowizji) "za gotowość"). Odsetki będą liczone od kwoty kredytu wykorzystanego, a nie postawionego do dyspozycji. W sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą od dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szczecin Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 70 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Zasady i terminy spłaty kredytu: Kredyt spłacany będzie w równych ratach z bieżących wpływów na rachunek Zamawiającego. Spłata pierwszej raty kredytu nastąpi 31 stycznia 2006 r., natomiast ostatniej 31 grudnia 2010 r. 2. Wysokość oprocentowania kredytu i warunki jego spłaty: 1) kredyt oprocentowany będzie w oparciu o WIBOR 1 miesięczny plus marża banku 2) wysokość oprocentowania wynikać będzie z oferty wybranego oferenta 3) odsetki płatne będą miesięcznie 4) odsetki będą naliczane i pobierane w ostatnim dniu miesiąca 5) odsetki należy naliczać za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 360 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego (art. 14 i nast. Pr. Bank) wystarcza podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Dokumenty, o których mowa w Rozp. Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. 2004.71.645) par. 1 ust. 1 pkt 4) i 5), oświadczenie o spełnieniu war. art. 22 ust. 1 PZP. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DSF.I.EL-3051/1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.11.2005, godzina 10:30.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.10.2005.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wyposażenia platformy treningowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- Dostawa mebli medycznych oraz wyposażenia dla USK-2
- Remont pokoi w Domu Studenckim nr 1 w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych budynku użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 34 c w Szczecinie, w podziale na dwie części.
- Wykonanie przeglądów technicznych półrocznych, rocznych oraz pięcioletnich dla budynków Uniwersytetu Szczecińskiego
- Wykonanie remontu nawierzchni podwórza wraz z wymianą instalacji kanalizacji sanitarnych na terenie miasta Szczecin w podziale na dwie części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.832.500,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2024r. na zadania pn.: "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2024 rok
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. "Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2024 roku dla Gminy Kije w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego (...)
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3000000,00 zł z tego spłatę zobowiązań zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2151400,00 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 848600,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.