eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przetarg nieograniczony nr M-1/2016 na roboty budowlane pn Remont pomieszczeń na II oddziale Chorób Wewnętrznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Inowrocław: Przetarg nieograniczony nr M-1/2016 na roboty budowlane pn Remont pomieszczeń na II oddziale Chorób Wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 53766 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5021 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr M-1/2016 na roboty budowlane pn Remont pomieszczeń na II oddziale Chorób Wewnętrznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na potrzeby II Oddziału Chorób Wewnętrznych i Holu Windowego opisany szczegółowo w: a)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ; b) przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ; c)opisie technicznym, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. d) Schemat pomieszczeń objętych remontem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 24- miesięcznej gwarancji jakości na elementy wykończeniowe oraz na armaturę, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania. 3. Wykonanie robót: 1) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją, specyfikacją techniczną, przedmiarem   robót, SIWZ, obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną. 2) Prace, które będą powodowały zadymienie należy każdorazowo uzgadniać z inspektorem ds. ochrony pożarowej. 3) Przed przystąpieniem do prac osoby Wykonawcy, biorące udział w tych pracach muszą zostać przeszkolone przez służby BHP i P-POŻ Szpitala Wielospecjalistycznego  w Inowrocławiu. 4) Przed rozpoczęciem wykonywania prac przestrzeń komunikacji należy  zabezpieczyć w taki sposób, aby do minimum ograniczyć zapylenie sąsiadującego bezpośrednio z oddziałem sąsiadującym, który będzie w tym czasie czynny. 5) Transport gruzu na zewnątrz odbywać się powinien z pominięciem komunikacji. 6) Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane. 7) Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody nieodpłatnie. 8) Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od 7.00 do 18.00. Prace rozbiórkowe generujące hałas należy wykonywać w godzinach 14:00 - 20:00 z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych. 9 Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót, składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować pomieszczenia. 10)Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający użytkownikowi korzystanie z lewej części skrzydła w trakcie prac. 4. Warunki wykonania przedmiotu Zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. 2) Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. 3)Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4)Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. 5) Wykonawca w celu bieżącego finansowania robót musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań  kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wypłacone w ramach kontraktu, w wysokości łącznej co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 5.  Warunki rozliczenia robót będących przedmiotem zamówienia: Należność za wykonany zakres zadania regulowana  na podstawie Faktury po podpisaniu protokołu odbioru robót, płatna będzie w terminie 60 dni od daty przedłożenia faktury. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na  Wykonawcy. 6.     Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 7.     Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. 8.     Zamawiający ustala  termin wizji lokalnej na dzień: 20.01.2016r. godz. 11:00  9.     Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 587 lub 626, lub na nr faksu    (052) 357-94-15. 10.  Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im dr Ludwika Błażka  w Inowrocławiu,  ul. Poznańska 97, miejsce -Dział Zamówień Publicznych 11.  W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje  możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego  terminu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Janowczyk Zakład Budownictwa Ogólnego ,, ul.Wiejska 24, 88-153 Kruszwica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 367528,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295156,36

  • Oferta z najniższą ceną: 295156,36 / Oferta z najwyższą ceną: 469161,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.