eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na remoncie biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej (3 sztuk) zlokalizowanej na I-szym piętrze budynku oraz remont dwóch sal wykładowych nr 18 i 18A na parterze budynku w zespole budynków Szpitala Uniwersyteckiego UJ CM przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 53742 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Kraków: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na remoncie biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej (3 sztuk) zlokalizowanej na I-szym piętrze budynku oraz remont dwóch sal wykładowych nr 18 i 18A na parterze budynku w zespole budynków Szpitala Uniwersyteckiego UJ CM przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25117-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia pubiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na remoncie biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej (3 sztuk) zlokalizowanej na I-szym piętrze budynku oraz remont dwóch sal wykładowych nr 18 i 18A na parterze budynku w zespole budynków Szpitala Uniwersyteckiego UJ CM przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na remoncie biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej (3 sztuk) zlokalizowanej na I-szym piętrze budynku oraz remont dwóch sal wykładowych nr 18 i 18A na parterze budynku w zespole budynków Szpitala Uniwersyteckiego UJ CM przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1.1. remont biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej -3 sztuki, 1.1.2. remont sali wykładowej nr 18, 1.1.3. remont sali wykładowej nr 18A. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi prac: 1.2.1.1. W zakresie remontu biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej: 1.2.1.1.1. roboty rozbiórkowe i betonowe: a) wykucie różnych elementów z murów z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej, b) rozbiórka elementów żelbetowych, c) wykucie wnęk w ścianach z cegły z ich otynkowaniem, d) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, e) skucie nierówności posadzek betonowych, f) rozebranie płytek ściennych, g) wywóz i utylizacja gruzu, h) rozbiórka konstrukcji z cegły - wykonanie otworów pod piony instalacyjne c.o. 1.2.1.1.2. roboty: murowe, posadzkarskie i wykonanie okładzin ścian: a) obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej, b) wykonanie pasów i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III na ścianach i słupach z cegły, c) frezowanie posadzki do poziomu korytarza, d) wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, e) gruntowanie podłoża pod wykładzinę, f) położenie i zgrzewnie wykładziny wraz z cokołem wywiniętym na ścianę 10 cm (wykładzina homogeniczna o klasie ścieralności R9 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, g) wykonanie okładziny ścian z płytek ceramicznych o wymiarach 20 x 30 cm w kolorze i fakturze uzgodnionej z Zamawiającym: - przygotowanie zaprawy, - gruntowanie podłoża pod płytki, - ułożenie płytek. 1.2.1.1.3. wymiana i renowacja stolarki: a) wykonanie stolarki okiennej tj. 3 sztuki okien drewnianych skrzynkowych wraz z parapetami zgodnie ze wzorem zaakceptowanym przez komisję konserwatorską na podstawie opracowanego przez mgr Kazimierza Czepiela "Konserwatorskiego projektu rekonstrukcji stolarki okiennej w budynku" oraz zgodnie z Pozwoleniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. b) demontaż, naprawa i ponowny montaż zabytkowych, podnoszonych ręcznie, drewnianych rolet zewnętrznych, c) obsadzenia w ścianach z cegieł nowych podokienników drewnianych, d) przygotowanie do malowania starej stolarki okiennej i drzwiowej , opalanie z farby olejnej z powierzchni drewnianych i metalowych, malowanie olejne na drewnie i lakierowanie stolarki, e) dwukrotne zagruntowanie drewnianej stolarki, szelakowanie sęków, wyszpachlowanie i wyszlifowanie powierzchni stolarki uprzednio zagruntowanych, f) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki, 1.2.1.1.4. roboty wykończeniowe: a) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, b) przygotowaniem z poszpachlowaniem powierzchni do malowania, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów, c) gruntowanie podłoża przed malowaniem np. preparatem Ceresit CT 17, d) wykonanie gładzi gipsowej, e) gruntowanie podłoża pod wykładzinę, f) trzykrotne malowanie tynków farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym (farba z atestem do stosowania w placówkach służby zdrowia np. Kabe Prolatex lub o parametrach nie niższych od podanej). g) wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - kolorze i fakturze uzgodnionej z Zamawiającym, 1.2.1.1.5. roboty instalatorskie: sanitarne, wentylacyjne, wod.-kan. i c.o.: a) dostawa, montaż 1 sztuki klimatyzatora jednostka wewnętrzne i zewnętrzna systemu Split wraz z odprowadzeniem skroplin, uruchomieniem i rozruchem, b) demontaż starej umywalki i baterii i montaż nowej umywalki z syfonem gruszkowym i baterii umywalkowej stojącej, c) wykonanie nowych podejść wodnych i nowego odprowadzenia kanalizacyjnego, d) instalacja c.o. - demontaż starych grzejników żeliwnych i rurociągu stalowego, spawanego, montaż nowych grzejników stalowych, higienicznych, 3-płytowych z nową głowicą termostatyczną i osprzętem - wykonanie prób szczelności, izolacji termicznej instalacji i uruchomienie c.o. 1.2.1.1.6. roboty elektryczne: a) demontaż starych: gniazd, łączników, opraw oświetleniowych, przewodów, b) montaż nowej instalacji: wykonanie bruzd, wnęk, przebić i przejść pod przewody i osprzęt, puszek instalacyjnych podtynkowych , montaż konstrukcji wsporczych, korytek i skrzynek, przygotowanie przewodów, kabli i osprzętu instalacyjnego (wyłączników nadprądowych, przeciwporażeniowych), c) montaż opraw 8 kompletów oświetleniowych i 16 gniazd wtykowych, d) sprawdzenie i pomiar kompletnych obwodów, e) pomiar natężenia oświetlenia wg wymagań przepisów i norm 1.2.1.1.7. roboty teletechniczne: a) montaż paneli rozdzielczych RJ 45, b) montaż gniazd abonenckich i przewodów kabelkowych układanych w korytkach, c) wykonanie pomiarów transmisji zgodnie z wymaganiami. 1.2.1.2. W zakresie remontu sali wykładowej nr 18: 1.2.1.2.1. Roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, b) roboty murowe - obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej, c) roboty posadzkarskie - frezowanie posadzki do poziomu korytarza, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie podłoża pod wykładzinę, położenie i zgrzewnie wykładziny wraz z cokołem wywiniętym na ścianę 10 cm (wykładzina homogeniczna o klasie ścieralności R9 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, d) wymiana i naprawa różnych elementów stolarki budowlanej drewnianej okiennej i drzwiowej, demontaż ościeżnic drewnianych i drzwiowych, opalenie starej farby, przeszklenie szkłem 3 mm, czyszczenie, szpachlowanie, malowanie wraz z ościeżnicami. e) roboty wykończeniowe - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, przygotowanie z przeszpachlowaniem powierzchni do malowania, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów, gruntowanie podłoża przed malowaniem np. preparatem Ceresit CT 17, trzykrotne malowanie tynków farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym (farba z atestem do stosowania w placówkach służby zdrowia np. Kabe Prolatex lub o parametrach nie niższych od podanej, mycie po robotach malarskich. 1.2.1.2.2. Roboty instalacyjne c.o.: a) demontaż starej instalacji c.o.: demontaż starych grzejników żeliwnych grzejników, zaworu, osprzętu i rurociągu stalowego spawanego, b) montaż nowych grzejników stalowych, higienicznych, 3-płytowych z nową głowicą termostatyczną i osprzętem - wykonanie prób szczelności, izolacji termicznej instalacji i uruchomienie c.o., wywóz i utylizacja złomu i gruzu, 1.2.1.2.3. Roboty elektryczne i teletechniczne: a) demontaż starych: gniazd, łączników, opraw oświetleniowych, przewodów, b) montaż nowej instalacji: wykonanie bruzd, wnęk, przebić i przejść pod przewody i osprzęt, puszek instalacyjnych podtynkowych, przygotowanie przewodów, kabli i osprzętu instalacyjnego, c) montaż opraw tj. kompletów oświetleniowych i gniazd wtykowych, d) sprawdzenie i pomiar kompletnych obwodów, e) pomiar natężenia oświetlenia wg wymagań przepisów i norm f) montaż stelaży i paneli rozdzielczych RJ 45, g) montaż gniazd abonenckich i przewodów kabelkowych układanych w korytkach, h) wykonanie pomiarów transmisji zgodnie z wymaganiami. 1.2.1.3. W zakresie remontu sali wykładowej nr 18A: 1.2.1.3.1. Roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, b) roboty murowe - obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej, c) roboty posadzkarskie - frezowanie posadzki do poziomu korytarza, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie podłoża pod wykładzinę, położenie i zgrzewnie wykładziny wraz z cokołem wywiniętym na ścianę 10 cm wykładzina homogeniczna o klasie ścieralności R9 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, d) odtworzenie wraz z montażem 1 sztuki nowych drzwi drewnianych z ościeżnicą drewnianą - (wg wzoru drzwi wejściowych do pomieszczenia 18 ), e) wymiana i naprawa różnych elementów stolarki budowlanej drewnianej okiennej i drzwiowej, demontaż ościeżnic drewnianych i drzwiowych, opalenie starej farby, przeszklenie szkłem 3 mm, czyszczenie, szpachlowanie, malowanie wraz z ościeżnicami. f) roboty wykończeniowe - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, przygotowaniem z poszpachlowaniem powierzchni do malowania, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów, gruntowanie podłoża przed malowaniem np. preparatem Ceresit CT 17, trzykrotne malowanie tynków farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym (farba z atestem do stosowania w placówkach służby zdrowia lub o parametrach nie niższych od podanej, mycie po robotach malarskich. 1.2.1.3.2. Roboty instalacyjne c.o. i wod-kan: a) demontaż starej instalacji c.o.: demontaż starych grzejników żeliwnych grzejników, zaworu, osprzętu i rurociągu stalowego spawanego, b) montaż nowych grzejników stalowych, higienicznych, 3-płytowych z nową głowicą termostatyczną i osprzętem - wykonanie prób szczelności, izolacji termicznej instalacji i uruchomienie c.o., c) demontaż starej umywalki i baterii i montaż nowej umywalki z syfonem gruszkowym i baterii umywalkowej stojącej, d) wykonanie nowych podejść wodnych i nowego odprowadzenia kanalizacyjnego, e) wywóz i utylizacja złomu i gruzu, 1.3.3 Roboty elektryczne i teletechniczne: a) demontaż starych: gniazd, łączników, opraw oświetleniowych, przewodów, b) montaż nowej instalacji: wykonanie bruzd, wnęk, przebić i przejść pod przewody i osprzęt, puszek instalacyjnych podtynkowych, przygotowanie przewodów, kabli i osprzętu instalacyjnego, c) montaż opraw tj. kompletów oświetleniowych i gniazd wtykowych, d) sprawdzenie i pomiar kompletnych obwodów, e) pomiar natężenia oświetlenia wg wymagań przepisów i norm f) montaż gniazd abonenckich i przewodów kabelkowych układanych w korytkach, g) wykonanie pomiarów transmisji zgodnie z wymaganiami. 1.3. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, dokumentacji technicznej - konserwatorski projekt rekonstrukcji i konserwacji stolarki okiennej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. Zamawiający wskazuje również, iż wypełniając dyspozycję wynikającą z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, tj. określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, znajduje się w STWiOR.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45113000-2, 45453100-8, 45262522-6, 45421132-8, 45400000-1, 45442100-8, 45330000-9, 45331210-1, 45332300-6, 45311100-1, 45311200-2, 32400000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162571.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo Budowlany "Betkan" Sp. Jawna Janusz Mędrala, Zdzisław Serafin,  betkan@interia.pl,  ul. Ostatnia 1 C,  31-444,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183270.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194170.76
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.