eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym - Scalanie gruntów obrębu Wojsławice, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-05-06



Ogłoszenie nr 537162-N-2020 z dnia 2020-05-06 r.

Powiat Chełmski: Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym - Scalanie gruntów obrębu Wojsławice, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy operacji typu "Scalanie gruntów" w ramach poddziałania "Wsparcie na inwestycjezwiązane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, krajowy numer identyfikacyjny 11019822100000, ul. Plac Niepodległości  1 , 22-100  Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 627 501, , e-mail sekretariat@powiatchelmski.pl, , faks 825 627 510.
Adres strony internetowej (URL): http://spchelm.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://powiat-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://powiat-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://powiat-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym - Scalanie gruntów obrębu Wojsławice, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie
Numer referencyjny: OG.272.1.16.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym w zakresie budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych oraz rekultywacją gruntów w tym likwidacją zakrzaczeń dla projektu "Scalanie gruntów obrębu Wojsławice, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie". Zamówienie dotyczy operacji typu "Scalanie gruntów" w ramach poddziałania "Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla Części I i IV nie może być dłuższy niż do dnia 9 października 2020 r. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla Części II i III nie może być dłuższy niż do dnia 6 listopada 2020 r. 3. Skrócenie terminu wykonania zamówienia dla części I-IV stanowi kryterium oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy Części I i IV Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał: - minimum jedną robotę budowlaną w zakresie rozbudowy i/lub budowy i/lub przebudowy dróg o łącznej powierzchni min. 5 000,00 m^2. Zamawiający uzna łączną powierzchnię więcej niż jednej drogi w wyżej wskazanym zakresie realizowanych w ramach jednego kontraktu. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: Kierownikiem budowy, który posiada następujące kwalifikacje: - co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru przy realizacji robót branży drogowej, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej. Dotyczy Część II: Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał: - minimum jedną robotę budowlaną w zakresie rozbudowy i/lub budowy i/lub przebudowy dróg o łącznej powierzchni min. 18 000,00 m^2. Zamawiający uzna łączną powierzchnię więcej niż jednej drogi w wyżej wskazanym zakresie realizowanych w ramach jednego kontraktu. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: Kierownikiem budowy, który posiada następujące kwalifikacje: - co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru przy realizacji robót branży drogowej, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej. Dotyczy Część III Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał: - minimum jedną robotę budowlaną w zakresie rozbudowy i/lub budowy i/lub przebudowy dróg o łącznej powierzchni min. 9 000,00 m^2. Zamawiający uzna łączną powierzchnię więcej niż jednej drogi w wyżej wskazanym zakresie realizowanych w ramach jednego kontraktu. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: Kierownikiem budowy, który posiada następujące kwalifikacje: - co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru przy realizacji robót branży drogowej, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej. Dotyczy Części I - IV Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach,na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) lub art. 20 a ustawy z dnia 15grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z2016r, poz. 1725 ze zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1.3 SIWZ, winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu,że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania - Załącznik nr 8 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji 6.4.2 SIWZ. 5.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także jednolite dokumenty dotyczące także tych podmiotów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. c) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. d) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ: Dotyczy Części I-IV a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik Nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych). Dotyczy Części I-IV b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami(Załącznik Nr 3 - wykaz osób). 2. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy pod adresem:https://powiat-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w sposób określony w sekcji 9 SIWZ. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: - oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji 6.1 SIWZ (w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu Wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej "jednolitym dokumentem" lub "JEDZ"), Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z zasadami określonymi w sekcji 9 SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: dla Części nr I: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100); dla Części nr II: 95 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100); dla Części nr III: 65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100); dla Części nr IV: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/1000). 2. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium zostały zawarte w sekcji 10 SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin realizacji zamówienia20,00
Okres gwarancji20,00
Cena60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ dla Części I-IV. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.z 2019 r. poz. 1843) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób zatrudnionych na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040ze zm.) wykonujących wszystkie prace fizyczne w tym praca operatorów sprzętu, wskazane w Załączniku nr 9a - d do SIWZ (dokumentacja projektowa), związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia - w odniesieniu do części na którą Wykonawca składa ofertę. 3. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Szczegółowo podstawy wykluczenia opisane są w sekcji 5 i 6 SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy dostępnej pod adresem: https://powiat-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty oraz oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, i opatruje się je kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Warunki otwarcia ofert: Data: 10.06.2020 r., Godzina: 10:30, Miejsce: Powiat Chełmski, pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, POLSKA. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Numer drogi: 8 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+272,29- długość 272,29 m, szer. 3,0 m; 2) Numer drogi: 9 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+462,10- długość 462,10 m, szer. 3,0 m; 3) Numer drogi: 10A Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000do km 1+143,54- długość 1143,54 m, szer. 3,0 m; 4) Numer drogi: 11 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni z płyt betonowych JOMB dwurzędowana odcinku od km 0+000 do km 1+665,69- długość 1665,69 m, szer. 3,0 m; 5) Numer drogi: 46A Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000do km 0+634,30- długość 634,30 m, szer. 3,0 m; 6) Numer drogi: 47A Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000do km 0+099,99- długość 99,99 m, szer. 3,0 m; RAZEM: Długość dróg do budowy- 4 277,91 m 7) Numer drogi: 47A Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+099,99 do km0+370,64 - długość 270,65 m, szer. 3,5 m; 8) Numer drogi: 26 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+202,94 - długość 202,94 m, szer. 3,5 m; 9) Numer drogi: 45 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km1+177,91 - długość 1177,91 m, szer. 3,5 m; 10) Numer drogi: 48 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km1+137,05 - długość 1137,05 m, szer. 3,5 m; 11) Numer drogi: 27 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+380,00 - długość 380,00 m, szer. 3,5 m; Razem: Długość dróg do przebudowy- 3 168,55 m 12) Rekultywacja Zakres rzeczowy- opis: Oczyszczenie terenu działki Nr 510; 13) Rekultywacja Zakres rzeczowy- opis: Usunięcie wysokiej miedzy na działce 373; 14) Rekultywacja Zakres rzeczowy- opis: Likwidacja wysokiej miedzy na działce Nr 859 od strony działki Nr 860; 15) Rekultywacja Zakres rzeczowy- opis: Likwidacja wysokiej miedzy i usunięcie skarp z terenu działki Nr 905.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-09
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Termin realizacji zamówienia20,00
Okres gwarancji20,00
Cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Cześć II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Numer drogi: 5 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+962,57- długość 962,57 m, szer. 3,0 m 2) Numer drogi: 6 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku od km 0+000 dokm 1+206,80- długość 1206,80 m, szer. 3,0 m 3) Numer drogi: 7 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+550,00- długość 550,00 m, szer. 3,0 m 4) Numer drogi: 21 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 1+492,61- długość 1492,61 m, szer. 3,0 m 5) Numer drogi: 22 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni z płyt betonowych JOMB dwurzędowana odcinku od km 0+000 do km 0+921,56 oraz od km 0+971,41 do km 1+562,94- długość 1513,09 m, szer. 3,0m 6) Numer drogi: 23 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 2+520,94- długość 2 520,94 m, szer. 3,0 m 7) Numer drogi: 24 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 1+148,67- długość 1148,67 m, szer. 3,0 m 8) Numer drogi: 25 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni z płyt betonowych JOMB dwurzędowana odcinku od km 0+000 do km 1+606,48 - długość 1606,48 m, szer. 3,0 -3,5 m 9) Numer drogi: 35 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 1+207,56- długość 1207,56 m, szer. 3,0 m 10) Numer drogi: 34A Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000do km 0+284,36- długość 284,36 m, szer. 3,0 m 11)Numer drogi: 38 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 1+451,81- długość 1451,81 m, szer. 3,0 m RAZEM: Długość dróg do budowy- 13 944,89 m 12) Numer drogi: 34B Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+422,41 - długość 422,41 m, szer. 3,5 m 13) Numer drogi: 36 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km1+020,61 - długość 1020,61 m, szer. 3,5 m 14) Numer drogi: 37 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+988,94 - długość 988,94 m, szer. 3,5 m 15) Numer drogi: 39 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km1+176,38 - długość 1176,38 m, szer. 3,5 m 16) Numer drogi: 40 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+768,50 - długość 768,50 m, szer. 3,5 m 17) Numer drogi: 41 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km1+386,20- długość 1386,20 m, szer. 3,5 m 18) Numer drogi: 42 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+826,13 - długość 826,13 m, szer. 3,5 m 19) Numer drogi: 43 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km1+096,46 - długość 1096,46 m, szer. 3,5 m 20) Numer drogi: 44 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+994,20 - długość 994,20 m, szer. 3,5 m 21) Numer drogi: 24B Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+762,54 - długość 762,54 m, szer. 3,5 m Razem: Długość dróg do przebudowy- 9 442,37 m 22) Rekultywacja Zakres rzeczowy- opis: Rekultywacja zlikwidowanej drogi, która po scaleniu weszła w składdziałki Nr 1040 i działki Nr 1041 23) Rekultywacja Zakres rzeczowy- opis: Oczyszczenie terenu działki Nr 1282 z zakrzaczeń oraz usunięciewysokich miedz zlokalizowanych na tej działce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-06
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Termin realizacji zamówienia20,00
Okres gwarancji20,00
Cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Numer drogi: 1B Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+520- długość 520 m, szer. 3,0 m; 2) Numer drogi: 2 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+590- długość 590 m, szer. 3,0 m; 3) Numer drogi: 12 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni z płyt betonowych JOMB dwurzędowana odcinku od km 0+000 do km 0+489,87 - długość 489,87 m, szer. 3,0 m; 4) Numer drogi: 13 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni z płyt betonowych JOMB dwurzędowana odcinku od km 0+000 do km 1+413,20 - długość 1413,20 m, szer. 3,0 m; 5) Numer drogi: 14 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni z płyt betonowych JOMB dwurzędowana odcinku od km 0+000 do km 1+150,39 - długość 1150,39 m, szer. 3,0 m; 6) Numer drogi: 15 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 2+092,34- długość 2 092,34 m, szer. 3,0 m; 7) Numer drogi: 16 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 1+757,87- długość 1757,87 m, szer. 3,0 m; 8) Numer drogi: 28A Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000do km 0+280- długość 280 m, szer. 3,0 m; 9) Numer drogi: 1A Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni z płyt betonowych JOMB dwurzędowana odcinku od km 0+000 do km 0+477,63 - długość 477,63 m, szer. 3,0 m; 10) Numer drogi: 50 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000do km 0+529,80- długość 529,80 m, szer. 3,0 m; 11) Numer drogi: 30 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000do km 1+133,58- długość 1133,58 m, szer. 3,0 m; 12) Numer drogi: 32 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000do km 0+330,08- długość 330,08 m, szer. 3,0 m; RAZEM: Długość dróg do budowy- 10 764,76 m 13) Numer drogi: 31 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km1+015,33 - długość 1015,33 m, szer. 3,5 m; 14) Numer drogi: 28B Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+266,02- długość 266,02 m, szer. 3,5 m; Razem: Długość dróg do przebudowy - 1 281,35 m 15) Rekultywacja Zakres rzeczowy- opis: Rekultywacja zlikwidowanej drogi, która po scaleniu weszła w składdziałki Nr 3170.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-06
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Termin realizacji zamówienia20,00
Okres gwarancji20,00
Cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Numer drogi: 3 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+860- długość 860 m, szer. 3,0 -5,0 m; 2) Numer drogi: 4 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+820,88- długość 820,88 m, szer. 3,5 m; 3) Numer drogi: 17 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+510,22- długość 510,22 m, szer. 3,0 m; 4) Numer drogi: 18 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+409,35- długość 409,35 m, szer. 3,0 m; 5) Numer drogi: 19 Zakres rzeczowy- opis: Budowa drogi o nawierzchni tłuczniowej na odcinku od km 0+000 dokm 0+848,18- długość 848,18 m, szer. 3,0 m; RAZEM: Długość dróg do budowy- 3 448,63 m 6) Numer drogi: 33 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+374,52 - długość 374,52 m, szer. 3,5 m; 7) Numer drogi: 49 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+327,05- długość 327,05 m, szer. 3,5 m; 8) Numer drogi: 51 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+496,73- długość 496,73 m, szer. 3,5 m; 9) Numer drogi: 20 Zakres rzeczowy- opis: Przebudowa drogi równiarką na odcinku od km 0+000 do km0+662,40- długość 662,40 m, szer. 3,0 m; Razem: Długość dróg do przebudowy- 1 860,70 m; 10) Rekultywacja Zakres rzeczowy- opis: Likwidacja wysokiej miedzy z terenu działki Nr 2424.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-09
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Termin realizacji zamówienia20,00
Okres gwarancji20,00
Cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.