eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowite › Naprawa dróg gruntowych na terenie gminy Ostrowite



Ogłoszenie z dnia 2009-03-07

Ostrowite: Naprawa dróg gruntowych na terenie gminy Ostrowite
Numer ogłoszenia: 53696 - 2009; data zamieszczenia: 07.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowite , ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite, woj. wielkopolskie, tel. 063 2765121, faks 063 2765160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowite.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dróg gruntowych na terenie gminy Ostrowite.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa dróg gruntowych na terenie gminy Ostrowite polegająca na wyrównywaniu dróg, profilowaniu, uzupełnieniu nawierzchni tłuczniowej , (lokalnie rozłożenie warstwy kruszywa łamanego), zaklinowanie warstwy kruszywa grubego, skropienie wodą i zagęszczenie, równanie poboczy i ich uzupełnienie piaskiem . Orientacyjna ilość równania , profilowania i wałowania szacuje się na ok.90 000,00 m2 ,wbudowanie tłucznia kamiennego 1500 T, wbudowanie piasku 500T.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu: - spełnienie wymagń określonych w art.22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) tj: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynnosci, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków oraz inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), d) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i że nie podlega wykluczeniu na podtawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp- wg wzoru do SIWZ ( zał. nr 2), e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3), Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać: -min. 1 zrealizowane zamówienie na prace związane z konserwacją i naprawą dróg o nawierzchni gruntowej (równanie, wałowanie, profilowanie) wynikające z zawartej umowy o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł. -min. 2 zrealizowane zamówienie na prace związane z wbudowaniem tłucznia kamiennego wynikające z zawartej umowy o wartości nie mniejszej niż łącznie 100.000 zł g) wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji umowy-wg wzoru do SIWZ(zał. nr 4) Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać minimum: 1 równiarkę do rozściełania kruszywa , co najmniej 1 walec statyczny zwykle o nacisku jednostkowym co najmniej 30 kN/m, ewentualnie walec wibracyjny o nacisku jednostkowym walu wibrującego co najmniej 18 kN/m lub jednopłytowa zagęszczarkę wibracyjną o nacisku jednostkowym co najmniej 16 kN/m2, co najmniej 1 przewoźny zbiornik wody( beczkowy) zaopatrzony w urządzenia do rozpryskiwania wody oraz pomp do napełniania beczkowozów wodą, h) decyzję zezwalającą na transport materiałami niezbędnymi do wykonania przedmiotu umowy, i) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy,..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ostrowite.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostrowite ul. Lipowa 2; 62-402 Ostrowite pokój Nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Ostrowite ul. Lipowa 2; 62-402 Ostrowite pokój Nr 11- sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.