eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Usługi portierskie,utrzymania obiektów,maszyn i urządzeń Leśnego Ośrodka Nasiennego w Równem w 2013 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-04

Krosno: Usługi portierskie,utrzymania obiektów,maszyn i urządzeń Leśnego Ośrodka Nasiennego w Równem w 2013 r
Numer ogłoszenia: 5368 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 469562 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dukla, ul. Bieszczadzka 2, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 43 73 950, faks 13 43 73 966.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi portierskie,utrzymania obiektów,maszyn i urządzeń Leśnego Ośrodka Nasiennego w Równem w 2013 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są usługi portierskie obejmujące: 1. Wykonywanie czynności portierskich w budynkach Nadleśnictwa Dukla znajdujących się w miejscowości Równe tj. w Leśnym Ośrodku Nasiennym, zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę comiesięcznym harmonogramem dyżuru, zaakceptowanym przez Zamawiającego: - w dni robocze dla LON w godzinach od 15oo do 7o-o w dni wolne od pracy całodobowo. 2. Wydawanie kluczy do obiektów LON pracownikom Ośrodka. 3. Po zdaniu kluczy od pomieszczeń przez pracowników, sprawdzenie i zabezpieczenie wszystkich pomieszczeń oraz zamknięcie bram wjazdowych na obiekt LON. 4. Prowadzenie w książce zmian dyżuru, raportu ujmującego stan nadzorowanych urządzeń, środków transportu, przebywania pracowników i osób obcych po godzinach pracy na terenie obiektów LON, a także potwierdzenie zdania i przyjęcia dyżurowania. 5. Włączanie o zmierzchu i wyłączanie o świcie oświetlenia zewnętrznego. 6. Podstawową obsługę instalacji alarmowej obiektu oraz zgłaszanie nieprawidłowości Kierownikowi LON (Zamawiający wymaga znajomości przez personel Wykonawcy obsługi instalacji). 7. Rejestrowanie czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach 15.00 - 7.00 w dni robocze oraz przez całą dobę w niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy. 8. Rejestrowanie pracowników oraz innych osób przebywających na terenie Ośrodka w dni robocze po godzinach pracy oraz przez całą dobę w niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy. 9. Ochrona terenu wchodzącego w skład obiektu przed penetracją przez osoby do tego nieupoważnione. 10. Obsługa połączeń telefonicznych niezbędnych do szybkiego powiadamiania o zaistniałych zdarzeniach losowych (Zamawiający wymaga znajomości wykazu połączeń). 11. W miesiącach grzewczych nadzór kotłów gazowych centralnego ogrzewania w obiektach LON. 12. Nadzór nad urządzeniami : szafa wyłuszczarska, suszarnia nasion buka, agregaty chłodnicze - w dni robocze dla LON w godzinach od 15oo do 7oo- w dni wolne od pracy całodobowo. II. Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130 000 Euro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vision Group AK, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa, ul. Bracka 3/13, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38572,80

  • Oferta z najniższą ceną: 38572,80 / Oferta z najwyższą ceną: 52608,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.