eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Wykonywanie usług dozoru w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Bolesławiec: Wykonywanie usług dozoru w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec.
Numer ogłoszenia: 53684 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bolesławiec, Rynek-Ratusz 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 645 64 00, 645 64 01, fax 0-75 645 64 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług dozoru w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Usługi dozoru fizycznego - stacjonarnego w budynkach: - biurowca przy pl. Marsz. J. Piłsudskiego 1 - Ratusza, ul. Rynek 41 2. Całodobowy monitoring Centrum Wspierania Przedsiębiorczości w Bolesławcu przy Al. Wojska Polskiego 6, poprzez system transmisji danych z urządzenia alarmowego, do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy. 3. Konserwacje urządzenia alarmowego oraz konserwacje urządzenia do systemu transmisji danych z Centrum Wspierania Przedsiębiorczości w Bolesławcu przy Al. Wojska Polskiego 6 do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 29.81.32.00 - Urządzenia sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.94.20.00 - Urządzenia sygnalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki ogólne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2 Warunki dodatkowe: 1) prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług dozoru obiektów na podstawie aktualnej koncesji wydanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) doświadczenie w realizacji każdego z trzech zakresów przedmiotu zamówienia, przez co najmniej 12 miesięcy, w okresie ostatnich trzech lat, 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia oraz ubezpieczenia szkód w mieniu chronionym przez wykonawcę, na łączną sumę ubezpieczenia minimum 3.000.000 zł., 4) prowadzenie działalności zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001, potwierdzone ważnym certyfikatem, 5) dysponowanie własną grupą interwencyjną spełniającą warunki: - skład personalny zapewniający całodobową załogę dwuosobową, - dysponowanie całodobową łącznością radiową ze stacją monitorowania alarmów Wykonawcy, a w sytuacjach zagrożenia -zapewnienie ciągłego kontaktu z pracownikami Wykonawcy wykonującymi dozór fizyczny - stacjonarny, - posiadanie licencji 1 lub 2 stopnia przez wszystkich członków grupy interwencyjnej, - wyposażenie w środki przymusu bezpośredniego wraz z bronią palną, - pełnienie funkcji wsparcia w sytuacjach zagrożenia oraz funkcji nadzorujących i kontrolnych w stosunku do pracowników Wykonawcy, nie posiadających licencji, wykonujących dozór fizyczny - stacjonarny. 6) dysponowanie profesjonalną służbą techniczną wykonującą montaże i serwis systemów alarmowych, tzn. pracownikami posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, 7) dysponowanie stacją monitorowania alarmów pracującą całą dobę oraz zapewnienie łączności radiowej grupy interwencyjnej ze stacją monitorowania alarmów Wykonawcy, 8) dysponowanie sprawnymi i oznakowanymi pojazdami przeznaczonymi tylko do zadań interwencyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku w toku przeprowadzonego postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna koncesja na działalność w zakresie świadczenia usług dozoru obiektów (zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. wraz z aktami wykonawczymi). 3. Odpis lub kopia polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia oraz ubezpieczenie szkód w mieniu chronionym przez Wykonawcę, na łączną sumę ubezpieczenia minimum 3.000.000 zł., 4. Certyfikat zgodności systemu zarządzania z normą PN-EN ISO 9001:2001. 5. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Zał. Nr 2. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Czas realizacji zamówień nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Do informacji należy dołączyć dokumenty ( minimum 1 ) potwierdzające należyte wykonanie każdego z trzech zakresów przedmiotu zamówienia- Zał. Nr 3. 8. Oświadczenie o spełnianiu wymagań odnośnie kwalifikacji i dyspozycyjności pracowników oraz potencjału technicznego Wykonawcy - Zał. Nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bolesławiec; pl. J. Piłsudskiego 1 (pok.509); 59-700 Bolesławiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bolesławiec (sekretariat); Rynek 41-Ratusz; 59-700 Bolesławiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.