eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówka › Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Tarnówka w 2014 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-27

Tarnówka: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Tarnówka w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 536782 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 479870 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul.Niepodległości 18, 77-416 Tarnówka, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2664353, faks 0-67 2664353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Tarnówka w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania, zgodnie z regulacja ustawy z dnia 02 lipca 2008 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2008 r., nr 115, poz. 728 z późn. zm,) oraz Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r. Nr 189 poz. 1598 ). Szacunkowa liczba przewidzianych do zrealizowania w 2014 roku godzin wynosi: a) świadczenie usług opiekuńczych - 3.168 godzin, b) świadczenie usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania - 2.112 godzin. Zakres czynności składający się na usługi opiekuńcze jest uzależniony od stanu zdrowia uprawnionego oraz jego sytuacji rodzinnej i obejmuje w szczególności: 1) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznego, polegająca między innymi na: a. zakupie artykułów spożywczych i niezbędnych do egzystencji artykułów przemysłowych, b. zabezpieczeniu posiłków (z uwzględnieniem ew. diety) - w tym przynajmniej jednego ciepłego posiłku w ciągu dnia oraz w miarę konieczności karmienia podopiecznego, c. spacerowaniu z podopiecznym, jeżeli stan jego zdrowia na to zezwala; zapewnieniu kontaktów ze środowiskiem, d. utrzymywaniu w czystości pomieszczeń w których przebywa podopieczny, e. dokonywaniu bieżących porządków w mieszkaniu podopiecznego lub użytkowanej przez niego części mieszkania, wietrzenie pomieszczeń, f. praniu bielizny osobistej i lekkiej odzieży oraz dbanie o czystość bielizny pościelowej oraz odnoszeniu i przynoszeniu jej z punktów pralniczych, g. przynoszeniu węgla i wody oraz palenie w piecu (w miarę potrzeby), h. zamawianiu wizyt lekarskich oraz realizacja recept lekarskich (stosowanie do potrzeb podopiecznego), i. załatwieniu innych spraw na życzenie podopiecznego (np. opłacanie rachunków związanych z wydatkami mieszkaniowymi, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych), j. prowadzeniu zeszytów wydatków i rozliczeniu się z podopiecznym z wydanych pieniędzy codziennie lub w wspólnie ustalonym terminie. 2) opiekę pielęgnacyjną, polegającą między innymi na: a. utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego (mycie, kąpanie, dbanie o higienę jamy ustnej, obcinanie paznokci, czesanie, golenie, rozbieranie, ubieranie), b. zmianie bielizny osobistej oraz pościeli, c. posłaniu łóżka podopiecznego, d. układaniu w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji, e. pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych. 3) zalecaną przez lekarza pielęgnację, polegającą między innymi. na: a. zapobieganiu powstaniu odleżyn i odparzeń u podopiecznego, b. pielęgnacji pod kątem schorzenia podopiecznego z uwzględnieniem np. odpowiedniej diety, c. wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjnych, w szczególności: mierzenie temperatury, tętna, ciśnienia, podawanie leków drogą doustną, wziewną, doodbytniczą, zakraplanie ucha, nosa, oka, stosowanie środków farmakologicznych na skórę, kompresy rozgrzewające, okłady, zakładanie opatrunków itp., d. ćwiczeniu z podopiecznym, w zależności od dysfunkcji. 4) w miarę możliwości organizowanie wolnego czasu, dostarczanie prasy i książek, 5) wykonanie innych czynności nie objętych powyższym zakresem, a wynikających z konieczności zabezpieczenia klientowi prawidłowego funkcjonowania w środowisku. Wszystkie w/w czynności muszą być wykonywane z przestrzeganiem zasad czystości i higieny oraz z poszanowaniem prawa do godności. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej w zakresie informacji na temat danych osób korzystających z usług, w tym nie ujawniania informacji, że dana osoba jest podopiecznym Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania na piśmie wszystkich sytuacji związanych z zaprzestaniem świadczenia usługi w tym również z tytułu zgonu podopiecznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości godzin z uwagi na zmianę okoliczności uzasadniających przyznanie świadczenia klientom w formie usług opiekuńczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usług Opiekuńczo-Pielęgniarskich Dorota Grochowska, ul. Moniuszki 9, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59188,80

  • Oferta z najniższą ceną: 59188,80 / Oferta z najwyższą ceną: 61723,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.