eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót remontowych kominów, z dopuszczeniem składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Gdańsk: Wykonanie robót remontowych kominów, z dopuszczeniem składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 53672 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych kominów, z dopuszczeniem składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu w latach 2007 lub 2008 na poszczególne budynki gminne na terenie BOM 1 - 12. 1. Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich: a) montaż wkładów kominowych kwasoodpornych do istniejących przewodów kominowych murowanych w celu uszczelnienia przewodu spalinowego, b) montaż wkładów kominowych żaroodpornych do istniejących kominów murowanych, c) montaż wkładów kominowych aluminiowych z blachy ocynkowanej, spiro, Alu-fol itp. do przewodów wentylacyjnych w istniejących przewodach murowanych celem ich uszczelnienia, d) dobudowa wewnątrz budynku przewodów wentylacyjnych (w lokalach, po klatce schodowej, przez strych) z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 150 mm, 200 mm z obudową z płyt gipsowo-kartonowych w wyprowadzeniem ponad dach, e) dobudowa przewodów spalinowych od urządzeń gazowych z rur ze stali kwasoodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych) itp., f) dobudowa przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 180 mm, 200 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonej wełną mineralną obudowanej rurą stalową kwasoodporną, g) dobudowa przewodów spalinowych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 180 mm, 200 mm po ścianie zewnętrznej budynku, h) dobudowa przewodów żaroodpornych z blachy stalowej po ścianie zewnętrznej, i) roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.: ­-przemurowanie kominów, ­-wykucia z zamurowaniem bruzd, ­-naprawa dachów po przejściach przewodami kominowymi, ­-obsadzanie drzwiczek i kratek, ­-inne niezbędne roboty budowlane konieczne do realizacji zadania. 2)Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która powinna zawierać schemat przewodów kominowych istniejących na całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzający drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych. 3) Szczegółowe zasady, sposób i jakość wykonania robót budowlanych określają Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: - wymagania ogólne - załącznik nr 1A do siwz - instalacja wsadów kominowych kwasoodpornych i żaroodpornych - załącznik nr 1B do siwz - instalacja wentylacji grawitacyjnej - załącznik nr 1C do siwz - roboty murowe - kominy - załącznik nr 1D do siwz 4) Szczegółowy zakres robót do wykonania ustali przedstawiciel zamawiającego w oparciu o opinie kominiarskie z rocznego przeglądu przewodów kominowych, które zostaną przedstawione w zleceniu - ustalenia na wprowadzeniu na budowę. 5) W zleceniu zostanie określona wartość szacunkowa, szczegółowy zakres i termin wykonania robót, co wykonawca potwierdzi podpisem. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy, będącego załącznikiem do siwz . Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu gruzu, papy, innych odpadów itp. zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 30 000,00 ZŁ, W TYM: Część 1 (Zadanie 1) - 4 200,00 zł Część 2 (Zadanie 2) - 4 300,00 zł Część 3 (Zadanie 3) - 5 200,00 zł Część 4 (Zadanie 4) - 5 600,00 zł Część 5 (Zadanie 5) - 5 700,00 zł Część 6 (Zadanie 6) - 5 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielić co najmniej 4-letniej gwarancji i 4-letniej rękojmi, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym, OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać: minimum 1 robotę budowlaną polegającą na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów popartą dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 2. Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: - 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze konstrukcyjno - budowlane i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osoby posiadającej tytuł mistrza kominiarskiego na każde zadanie (np. w przypadku składania oferty na 3 zadania należy wykazać 3 osoby posiadające dyplom mistrza kominiarskiego). Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz dyplom mistrza kominiarskiego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100 000 zł na każde zadanie. (np. w przypadku składania oferty na 3 zadania wartość polisy musi wynosić minimum 300 000 zł). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: 1) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. 2) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 3) Złożyć Zestawienie materiałów wg załącznika nr 2 do siwz wraz z przyjętymi cenami jednostkowymi. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. W przypadku zastosowania różnych cen jednostkowych w każdym z zadań, należy sporządzić Zestawienie materiałów odpowiednio na zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty. 4) Złożyć Zestawienie sprzętu wg załącznika nr 3 do siwz wraz z przyjętymi cenami jednostkowymi. Ceny sprzętu muszą być przedstawione łącznie z kosztami transportu sprzętu do miejsca wykonania robót budowlanych. W przypadku zastosowania różnych cen jednostkowych w każdym z zadań, należy sporządzić Zestawienie sprzętu odpowiednio na zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty. Uwaga: Ceny jednostkowe - ceny za 1 tonę, 1 kg, 1m3, 1m2, 1mb, 1 szt., 1 m-g. zgodnie z formularzami cenowymi załącznik nr 2 i 3 do siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1, 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Cena (stawka roboczogodziny z narzutami) bez podatku Vat - 20
  • 3. Cena (suma cen jednostkowych netto pracy sprzętu) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5 w godz. 8:00 - 12:00. Cena brutto - 24,40 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 9, kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.05.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 07.04.2008 r. godzina 9:30, miejsce w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 204 świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Berowska, nr pok. 5, tel. 058/ 524-10-61, nz@gznk.pl

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wykonanie robót remontowych kominów - BOM 1 i 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: teren administrowany przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 1 i 6 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu w latach 2007 lub 2008 na poszczególne budynki gminne na terenie BOM 1i 6..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena (stawka roboczogodziny z narzutami) bez podatku Vat - 20
    • 3. Cena ( suma cen jednostkowych netto pracy sprzętu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie robót remontowych kominów - BOM 2 i 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: teren administrowany przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 2 i 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu w latach 2007 lub 2008 na poszczególne budynki gminne na terenie BOM 2 i 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena(stawka roboczogodziny z narzutami) bez podatku Vat - 20
    • 3. Cena ( suma cen jednostkowych netto pracy sprzętu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie robót remontowych kominów - BOM 5 i 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: teren administrowany przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 5 i 7 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu w latach 2007 lub 2008 na poszczególne budynki gminne na terenie BOM 5 i 7..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena(stawka roboczogodziny z narzutami) bez podatku Vat - 20
    • 3. Cena(suma cen jednostkowych netto pracy sprzętu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonanie robót remontowych kominów - BOM 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: teren administrowany przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu w latach 2007 lub 2008 na poszczególne budynki gminne na terenie BOM 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena (stawka roboczogodziny z narzutami) bez podatku Vat - 20
    • 3. Cena(suma cen jednostkowych netto pracy sprzętu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wykonanie robót remontowych kominów - BOM 8 i 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5: teren administrowany przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 8 i 9 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu w latach 2007 lub 2008 na poszczególne budynki gminne na terenie BOM 8 i 9..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena(stawka roboczogodziny z narzutami) bez podatku Vat - 20
    • 3. cena (suma cen jednostkowych netto pracy sprzętu) - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Wykonanie robót remontowych kominów - BOM 10, 11 i 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6: teren administrowany przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 10, 11 i 12 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu w latach 2007 lub 2008 na poszczególne budynki gminne na terenie BOM 10, 11 i 12..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena(stawka roboczogodziny z narzutami) bez podatku Vat - 20
    • 3. Cena (suma cen jednostkowych netto pracy sprzętu) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.