eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Radoszyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Końskie: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Radoszyce.
Numer ogłoszenia: 53671 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, fax 0-41 372 83 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Radoszyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie remontu dróg powiatowych (na pięciu odcinkach dróg) - teren Gminy Radoszyce. Zakres robót do wykonania - w oparciu o sporządzone przez Zamawiającego przedmiary robót. Zamówienie podzielono na pięć części obejmujące wykonanie następujących robót: CZĘŚĆ 1. Droga Nr 0406 T Radoszyce - Momocicha - Wilczkowice - Mnin na odcinku od km 3+291 do km 4+216 na długości 925 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Rozbiórka istniejącego przepustu z rur betonowych Ø 50 pod koroną drogi (w tym nawierzchni bitumicznej, podbudowy, rur wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi) z odwozem urobku z rozbiórki na odl. do 1 km. Roboty rozbiórkowe wykonane będą przy wyłączeniu ruchu jednej połowy jezdni. Długość rozbieranego przepustu - 11 mb. 2.Wykonanie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych Ø 60 na ławie fundamentowej z tłucznia z niezbędnymi robotami ziemnymi, odbudową podbudowy tłuczniowej grub. w-wy 25 cm nad przepustem. Roboty prowadzone przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni. Długość nowego przepustu - 11 mb. 3.Wykonanie ścianek czołowych przepustu Ø 60 z betonu B-30 w deskowaniu wg wymiarów określonych w katalogu typowych przepustów rurowych - karta nr 31. Do wbudowania 2,12 m3 betonu. 4.Ścinka zawyżonych poboczy - średnia grubość ścinki 10 cm z odwozem ziemi na odległość do 2 km - ścinka na powierzchni 1850 m2. 5.Roboty nawierzchniowe -warstwa wyrównawczo - wzmacniająca z mieszanki mineralno - bitumicznej przy średniej ilości masy 50 kg na 1m2. Do wbudowania 241 Mg masy, -warstwa ścieralna grubości 4 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-2.Do wykonania 4806 m2 nawierzchni. 6.Oczyszczenie rowów z namułu - średnia głębokość 30 cm z plantowaniem dna i skarp rowu z odwozem ziemi na odległość do 1 km. Roboty do wykonania na długości 600 mb, do wywozu 153 m3 ziemi. 7.Wykonanie zjazdów gospodarczych z rur betonowych Ø 40 łącznej długości 18 mb. 8.Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 mm średnie grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm. Do wykonania 1850 m2 uzupełnienia. CZĘŚĆ 2. Droga Nr 0410 T Pijanów - Średni Bór - Wilczkowice - Lewoszów na odcinkach od km 0+650 do km 1+255 i od km 3+805 do km 4+175 na łącznej długości 975 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0 do 63 stabilizowanym mechanicznie, grubość warstwy 15 cm. Do wykonania wzmocnienie na 4899 m2. 2.Warstwa ścieralna nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruch KR-1. Do wykonania nawierzchnia na 4801 m2. 3.Uzupełnienie i wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 - średnia grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 1463 m2. CZĘŚĆ 3. Droga Nr 0412 T Radoszyce - droga Nr 0393 T (ul. Leśna w Radoszycach) na odcinku od km 0+353 do km 0+703 na długości 350 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0 do 63 stabilizowanym mechanicznie, grubość warstwy 15 cm. Do wykonania wzmocnienie na 1810 m2. 2.Warstwa ścieralna nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruch KR-1. Do wykonania nawierzchnia na 1775 m2. 3.Uzupełnienie i wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 - średnia grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Do wykonania 700 m2 wzmocnienia i uzupełnienia poboczy. CZĘŚĆ 4. Droga Nr 0473 T Radoszyce - Mościska - Grębosze na odcinku od km 0+000 do km 0+725 na długości 775 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wykonanie obustronnego poszerzenia istniejącej nawierzchni -szerokość po 80 cm po każdej stronie jezdni, -podbudowa tłuczniowa grubość warstwy 10 cm z uprzednim wykonaniem koryta w gruncie III - IV kat. ziemia uzyskana z koryta - do rozplantownia na poboczu. Do wykonania 480 m2 poszerzenia obustronnego na długości 300 mb ( w km 0+000 do 0+300). 2.Wzmocnienie istniejącej podbudowy łącznie z poszerzeniami kruszywem łamanym 0/63 stabilizowanym mechanicznie, grubość warstwy 15 cm. Do wykonania wzmocnienie na 3848 m2. 3.Warstwa ścieralna nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruch KR-1. Do wykonania nawierzchnia na 3775 m2. 4.Uzupełnienie i wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 - średnia grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 1450 m2. CZĘŚĆ 5. Droga Nr 0474 T Kapałów - Kaliga - Węgrzyn na odcinkach od km 0+617 do km 1+067 i od km 2+467 do km 3+117 na łącznej długości 1100 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Roboty nawierzchniowe: -wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z masy mineralno - bitumicznej przy przewidywanym zużyciu masy średnio 50 kg na 1m2. Do wbudowania 231 Mg masy. -Warstwa ścieralna grubości 4 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-1. Do wykonania 4620 m2. 4.Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 - średnia grubość warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 1650 m2. 2.Wymagania dotyczące zasad wykonania i odbioru robót Zamawiający określił w załączonych do SIWZ szczegółowych specyfikacjach technicznych: D-01.02.04, D-03.01.01, D-04.01.01, D-04.04.02, D-04.04.04, D-05.03.05, D-06.02.01, D-06.03.01, D-06.04.01, D-06.03.02. 3.Roboty objęte zamówieniem w całości będą sfinansowane przez Zamawiającego. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części na jakie podzielono zamówienie. Wykonawca w składanej ofercie zobowiązany jest wykazać rodzaj i zakres robót jakie zamierza wykonać przy udziale podwykonawcy. Podwykonawcy nie mogą być podzlecone roboty nawierzchniowe z masy mineralno - bitumicznej. 5.Wykonawca robót zobowiązany będzie do: -protokolarnego przejęcia odcinków dróg na których realizowane będą roboty, -bezpiecznego prowadzenia robót - wymagania określone w załączniku do SIWZ - (warunki prowadzenia robót w pasie drogowym), -realizowania robót zgodnie z założoną technologią, -stosowania materiałów spełniających wymagania jakościowe określone w szczegółowych specyfikacjach technicznych, -zgłaszania i uczestniczenia w odbiorach robót ulegających zakryciu, odbiorach końcowych i pogwarancyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Nie są wykluczeni z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp, 3.Zamawiający określa następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 3.1.Wykonawca wykazać musi, że dysponuje osobą (osobami), której (którym) zamierza powierzyć funkcję kierownika robót legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami do pełnienia tych funkcji. Wskazane osoby muszą posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z datą ważności obejmującej okres realizacji zamówienia. 3.2.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 tysięcy złotych. 3.3.Wykonawca wyrazi zgodę na warunki rozliczeń i zapłaty za zrealizowane zamówienie (potwierdzenie w złożonej ofercie): a)zrealizowane i odebrane zamówienie dotyczy każdej części zamówienia rozliczone zostanie jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym, b)zapłata należności w formie przelewu bankowego nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. 3.4.Wykonawca na wykonaną nawierzchnię z masy mineralno - bitumicznej udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokółu końcowego odbioru robót. 4. Postanowienia dotyczące wykonawców składających wspólną ofertę. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części zamówienia. 2.Ustanowić muszą pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia w tym: -podpisania oferty (ofert), -podpisania kosztorysu ofertowego (kosztorysów ofertowych), -zawarcia umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo ( oryginał ) w formie pisemnej podpisanej przez wszystkich partnerów, z którego wynikać powinien zakres umocowania dla pełnomocnika - załączyć należy do oferty. Wszelka korespondencja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającym się o zamówienie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. W przypadku wybrania oferty (ofert) wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie - jako najkorzystniejszej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda przedłożenia kserokopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w realizacji zmówienia objętego niniejszym postępowaniem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2.Dokumenty wymienione powyżej w punkcie 1a i 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym złożone być muszą wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1.Spełnienie udziału w postępowaniu oceniać będzie komisja przetargowa powołana zarządzeniem wewnętrznym Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich. Ocena dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do złożonej oferty (ofert). 2.Z treści złożonej oferty (ofert), a także dołączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny wynikać musi, że Wykonawca spełnia warunki wymagane w niniejszym postępowaniu. 3.W toku badania i oceny ofert komisja przetargowa może: a)w oparciu o art. 87 ust. 1 ustawy Pzp - zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, b)na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy Pzp - poprawić w tekście ofert oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie - spełnia lub nie spełnia - na arkuszu oceny - druk ZP-17 załączniku do protokółu postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty (na każdą część zamówienia obowiązuje odrębna oferta) - wzór formularzy ofert i kosztorysów ofertowych zamawiający załączył do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty składanej na każdą część zamówienia następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ). 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ). 4.Wykaz osób przewidzianych do bezpośredniego nadzoru nad robotami objętymi postępowaniem jakimi dysponuje Wykonawca - wykazać należy minimum osobę, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika robót legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami do pełnienia tej funkcji. Do wykazu załączyć należy kserokopie: -posiadanych uprawnień budowlanych, -dokumentu stwierdzającego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z datą ważności obejmującą okres realizacji zamówienia, -Wykonawca składający oferty na poszczególne części zamówienia może wykazać w każdej części tą samą osobę kierownika, która będzie odpowiedzialna za realizację robót. Wzór wykazu zamawiający załączył do SIWZ. 5. Kserokopię dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wykonawca do podpisania ofert, oświadczeń i dokumentów upoważni pracownika firmy (pracownik nie jest wymieniony w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wówczas do oferty załączony być musi oryginał upoważnienia imiennego pracownika. Dokument zawierać musi opisany zakres upoważnienia pracownika oraz okres ważności upoważnienia. Zamawiający uzna również kserokopię upoważnienia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy składający wspólną ofertę zobowiązani są załączyć do ofert oryginał dokumentu ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo podpisane być musi przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców, upoważniające jednego z wykonawców do reprezentowania pozostałych (zgodnie z opisem w pkt.4, rozdziału V, podpunkt A). Objaśnienia dotyczące dokumentów ofert wykonawców składających wspólną ofertę (wspólne oferty): -formularz oferty w formularzu oferty wpisać należy nazwę i siedzibę ustanowionego pełnomocnika. Oferta podpisana być musi przez ustanowionego pełnomocnika. -kosztorys ofertowy - wypełniony i wyceniony formularz podpisany być musi przez ustanowionego pełnomocnika. -oświadczenia i dokumenty załączone do oferty: dokument wymieniony w pozycji 1 załącza do oferty każdy z wykonawców. Przynajmniej z jednego dokumentu wynikać musi, że Wykonawca uprawniony jest wykonywania robót objętych postępowaniem, oświadczenie wymienione w pozycji 2 - załączone w 1 egzemplarzu podpisują wszyscy wykonawcy, oświadczenie wymienione w pozycji 3 podpisuje i załącza do oferty z każdy z Wykonawców w imieniu firmy którą reprezentuje, wykaz osób wymieniony w pozycji 4 - sporządza i załącza do oferty Wykonawca, który dysponuje wymaganą osobą (osobami), kserokopie dokumentu wymienionego w pozycji 5 - załącza każdy z Wykonawców posiadających taki dokument. Spełnienie warunków opisanych w pkt. 3 podpunkt 3.1. i 3.2. w rozdziale V A przez Wykonawców składających wspólną ofertę rozpatrywane będzie łącznie. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu oferta (oferty) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia okaże się najkorzystniejszą, wówczas zamawiający przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zażąda dostarczenia kserokopii umowy zawartej przez Wykonawców regulującej zasady współpracy oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich 26-200 Końskie, ul. Spacerowa 72.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich 26-200 Końskie, ul. Spacerowa 72.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Radoszyce. CZĘŚĆ 1 - Droga Nr 0406 T Radoszyce - Momocicha - Wilczkowice - Mnin na odcinku od km 3+291 do km 4+216 na długości 925 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0406 T Radoszyce - Momocicha - Wilczkowice - Mnin na odcinku od km 3+291 do km 4+216 na długości 925 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Rozbiórka istniejącego przepustu z rur betonowych Ø 50 pod koroną drogi (w tym nawierzchni bitumicznej, podbudowy, rur wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi) z odwozem urobku z rozbiórki na odl. do 1 km. Roboty rozbiórkowe wykonane będą przy wyłączeniu ruchu jednej połowy jezdni. Długość rozbieranego przepustu - 11 mb. 2.Wykonanie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych Ø 60 na ławie fundamentowej z tłucznia z niezbędnymi robotami ziemnymi, odbudową podbudowy tłuczniowej grub. w-wy 25 cm nad przepustem. Roboty prowadzone przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni. Długość nowego przepustu - 11 mb. 3.Wykonanie ścianek czołowych przepustu Ø 60 z betonu B-30 w deskowaniu wg wymiarów określonych w katalogu typowych przepustów rurowych - karta nr 31. Do wbudowania 2,12 m3 betonu. 4.Ścinka zawyżonych poboczy - średnia grubość ścinki 10 cm z odwozem ziemi na odległość do 2 km - ścinka na powierzchni 1850 m2. 5.Roboty nawierzchniowe -warstwa wyrównawczo - wzmacniająca z mieszanki mineralno - bitumicznej przy średniej ilości masy 50 kg na 1m2. Do wbudowania 241 Mg masy, -warstwa ścieralna grubości 4 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-2. Do wykonania 4806 m2 nawierzchni. 6.Oczyszczenie rowów z namułu - średnia głębokość 30 cm z plantowaniem dna i skarp rowu z odwozem ziemi na odległość do 1 km. Roboty do wykonania na długości 600 mb, do wywozu 153 m3 ziemi. 7.Wykonanie zjazdów gospodarczych z rur betonowych Ø 40 łącznej długości 18 mb. 8.Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 mm średnie grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm. Do wykonania 1850 m2 uzupełnienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Radoszyce. CZĘŚĆ 2 - Droga Nr 0410 T Pijanów - Średni Bór - Wilczkowice - Lewoszów na odcinkach od km 0+650 do km 1+255 i od km 3+805 do km 4+175 na łącznej długości 975 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0410 T Pijanów - Średni Bór - Wilczkowice - Lewoszów na odcinkach od km 0+650 do km 1+255 i od km 3+805 do km 4+175 na łącznej długości 975 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0 do 63 stabilizowanym mechanicznie, grubość warstwy 15 cm. Do wykonania wzmocnienie na 4899 m2. 2.Warstwa ścieralna nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruch KR-1. Do wykonania nawierzchnia na 4801 m2. 3.Uzupełnienie i wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 - średnia grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 1463 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Radoszyce. CZĘŚĆ 3 - Droga Nr 0412 T Radoszyce - droga Nr 0393 T (ul. Leśna w Radoszycach) na odcinku od km 0+353 do km 0+703 na długości 350 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0412 T Radoszyce - droga Nr 0393 T (ul. Leśna w Radoszycach) na odcinku od km 0+353 do km 0+703 na długości 350 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0 do 63 stabilizowanym mechanicznie, grubość warstwy 15 cm. Do wykonania wzmocnienie na 1810 m2. 2.Warstwa ścieralna nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruch KR-1. Do wykonania nawierzchnia na 1775 m2. 3.Uzupełnienie i wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 - średnia grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Do wykonania 700 m2 wzmocnienia i uzupełnienia poboczy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Radoszyce. CZĘŚĆ 4 - Droga Nr 0473 T Radoszyce - Mościska - Grębosze na odcinku od km 0+000 do km 0+725 na długości 725 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0473 T Radoszyce - Mościska - Grębosze na odcinku od km 0+000 do km 0+725 na długości 775 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wykonanie obustronnego poszerzenia istniejącej nawierzchni -szerokość po 80 cm po każdej stronie jezdni, -podbudowa tłuczniowa grubość warstwy 10 cm z uprzednim wykonaniem koryta w gruncie III - IV kat. ziemia uzyskana z koryta - do rozplantownia na poboczu. Do wykonania 480 m2 poszerzenia obustronnego na długości 300 mb ( w km 0+000 do 0+300). 2.Wzmocnienie istniejącej podbudowy łącznie z poszerzeniami kruszywem łamanym 0 do 63 stabilizowanym mechanicznie, grubość warstwy 15 cm. Do wykonania wzmocnienie na 3848 m2. 3.Warstwa ścieralna nawierzchni grubości 5 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruch KR-1. Do wykonania nawierzchnia na 3775 m2. 4.Uzupełnienie i wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 - średnia grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 1450 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Radoszyce. CZĘŚĆ 5 - Droga Nr 0474 T Kapałów - Kaliga - Węgrzyn na odcinkach od km 0+617 do km 1+067 i od km 2+467 do km 3+117 na łącznej długości 1100 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0474 T Kapałów - Kaliga - Węgrzyn na odcinkach od km 0+617 do km 1+067 i od km 2+467 do km 3+117 na łącznej długości 1100 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Roboty nawierzchniowe: -wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z masy mineralno - bitumicznej przy przewidywanym zużyciu masy średnio 50 kg na 1m2. Do wbudowania 231 Mg masy. - Warstwa ścieralna grubości 4 cm z masy mineralno - bitumicznej dla ruchu KR-1. Do wykonania 4620 m2. 4.Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0 do 31,5 - średnia grubość warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Do wykonania uzupełnienie poboczy na powierzchni 1650 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.