eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › WYKONANIE TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM WRAZ Z ICH DOSTARCZENIEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-27

Nowy Dwór Mazowiecki: WYKONANIE TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM WRAZ Z ICH DOSTARCZENIEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 536358 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481932 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 90, faks 22 765 32 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM WRAZ Z ICH DOSTARCZENIEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.), spełniających wymogi określone rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012r., w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012r. poz.585). 2.Termin realizacji zamówienia od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. 3.Zakres zamówienia obejmuje tablice rejestracyjne w ilości : - Tablice samochodowe- jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe,tymczasowe - 6500 kpl. - Tablice motocyklowe/ciągnikowe - 400 szt. - Tablice motorowerowe - 300 szt. - Tablice do naczep/przyczep - 800 szt. 4.Wykonawca tablic rejestracyjnych musi posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi zgodnie z art. 75a, ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012r., poz.1137 ze zm.) 5.Warunki zamówienia: - Zamówienie będzie wykonywane na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń, w których będą określone: rodzaj i numery, ilość, termin oraz miejsce dostarczenia i wskazanie pracownika upoważnionego do ich odbioru. Przedmiot umowy będzie realizowany w sposób sukcesywny, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego w tym zakresie. - Zamawiającemu przysługuje prawo do składania zamówień drogą elektroniczną pod adres wskazany przez Wykonawcę. - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ciągu 2 dni roboczych, od chwili otrzymania zlecenia. - Wtórniki tablic rejestracyjnych Wykonawca dostarczy w przeciągu 1 dnia roboczego, od chwili otrzymania zlecenia. - Wykonawca zobowiązuje się odebrać stare tablice rejestracyjne celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U. NAT-POL Sławomir Jaszczuk, ul. Reymonta 11c, 05-120 LEGIONOWO, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77175,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80939,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.