eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Drugi wybór Ekspertów dla realizacji szkoleń, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w Gliwicach. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Gliwice: Drugi wybór Ekspertów dla realizacji szkoleń, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w Gliwicach. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Numer ogłoszenia: 53628 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Ośrodek Metodyczny , ul. Stefana Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 302 19 90, faks 32 302 19 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gom.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - placówka doskonalenia nauczycieli.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drugi wybór Ekspertów dla realizacji szkoleń, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w Gliwicach. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów polegające na realizacji szkoleń, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w Gliwicach. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 46.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia do oferty należy przedłożyć oświadczenie o treści załącznika do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje (wraz z podstawą dysponowania) osobą, która ukończyła studia wyższe II stopnia (dyplom) i ma doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych (referencje, opinie, zaświadczenia itp.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania ogólne: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który ukończył studia wyższe II stopnia (dyplom) i ma doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych (referencje, opinie, zaświadczenia itp.). Wymagania szczegółowe w odniesieniu do każdej części od 1 do 46: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający odpowiednio do zadania następujące wymagania: Zadanie 1. Ekspert / Wykształcenie wyższe II stopnia. Specjalista w dziedzinie emisji głosu lub logopeda. Praktyk. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla rad pedagogicznych Zadanie 2. Ekspert zewnętrzny / Wykształcenie wyższe II stopnia. Trener w dziedzinie radzenia sobie ze stresem lub psycholog praktyk lub coach. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla rad pedagogicznych Zadanie 3. Ekspert / Wykształcenie wyższe II stopnia. Trener, specjalista w dziedzinie komunikacji interpersonalnej, pracy w grupie lub psycholog praktyk. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla rad pedagogicznych Zadanie 4. Ekspert / Wykształcenie wyższe II stopnia. Specjalista edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, znawca metody nauczania matematyki według Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej, praktyk. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w metody dla rad pedagogicznych. Zadanie 5. Ekspert / Wykształcenie wyższe II stopnia. Specjalista edukacji przedszkolnej lub nauczyciel muzyki lub muzykoterapeuta, znawca metody aktywnego słuchania muzyki według Batti Straus, , praktyk. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w metody dla rad pedagogicznych. Zadanie 6. Ekspert / Wykształcenie wyższe II stopnia. Trener, specjalista w dziedzinie komunikacji interpersonalnej, pracy w grupie, psycholog, praktyk. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla rad pedagogicznych Zadanie 7. Ekspert / Wykształcenie wyższe II stopnia. Trener w dziedzinie radzenia sobie ze stresem, psycholog, praktyk, coach. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla rad pedagogicznych. Zadanie 8. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, Coach, specjalista z zakresu radzenia sobie ze stresem, wypaleniem zawodowym, kwalifikacje do prowadzenia szkoleń i warsztatów z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwiązywania konfliktów i integracji zespołu (certyfikaty, kursy, studia podyplomowe), praktyk z minimum dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń albo psycholog lub socjolog zajmujący się badaniem relacji międzyludzkich osób dorosłych oraz stosujący w pracy z nimi metod uaktywniania zasobów ludzkich i wykorzystania ich w kontaktach z innym (minimum dwuletnie doświadczenie) Zadanie 9. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia/Foniatra. Zadanie 10. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, Nauczyciel informatyki lub doradca metodyczny informatyki. Specjalista w dziedzinie nauczania obsługi programów komputerowych. Zadanie 11. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, Specjalista z zakresu terapii pedagogicznej pracujący z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, co najmniej 5 lat, pedagog lub oligofrenopedagog. Zadanie 12. Ekspert / Wykształcenie wyższe II stopnia. Specjalista posiadający kwalifikacje do prowadzenia szkolenia z zakresu terapii ręki - pedagog lub fizjoterapeuta z uprawnieniami terapeuty Integracji Sensorycznej, trenera masażu Shantali, trenera masażu klasycznego, trenera Neurorozwoju INPP (opcjonalnie). Zadanie 13. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, terapeuta behawioralny lub specjalista/praktyk z zakresu stosowania metod behawioralnych z uprawnieniami do szkolenia w pracy z dzieckiem autystycznym. Zadanie 14. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista w pracy z dziećmi przedszkolnymi w dziedzinie organizacji muzyczno-ruchowych procesów edukacyjnych albo pedagog lub trener lub doradca metodyczny wykorzystujący w praktyce metody aktywnego słuchania muzyki w przedszkolu wg Batti Strauss. Zadanie 15. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista w pracy z dziećmi w dziedzinie organizacji matematycznych procesów edukacyjnych lub pedagog lub doradca metodyczny. Zadanie 16. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista w pracy z dziećmi przedszkolnymi albo pedagog lub doradca metodyczny lub trener wykorzystujący w praktyce Metodę Dobrego Startu wg prof. Marty Bogdanowicz. Zadanie 17. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista z dziedziny pracy z dziećmi o obniżonym poziomie procesów poznawczych albo psycholog lub pedagog posiadający doświadczenie w szkolnictwie specjalnym, praktyk. Zadanie 18. Ekspert / specjalista z dziedziny udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej, pracy z dziećmi ze specyficznymi potrzebami, praktyk, np. metodyk lub pedagog. Zadanie 19. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista z dziedziny pracy z dziećmi z zaburzeniami emocjonalnymi, problemami wychowawczymi i komunikacyjnymi, np. psycholog, psychiatra, metodyk nauczania w szkolnictwie specjalnym, praktyk. Zadanie 20. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista z dziedziny pracy z dziećmi z nadpobudliwością ruchową lub psycholog, praktyk. Zadanie 21. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, trener technik pamięciowych lub posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć metodą Klanza lub terapeuta integracji sensorycznej Zadanie 22. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, trener technik pamięciowych lub posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć metodą Klanza lub terapeuta integracji sensorycznej Zadanie 23. Ekspert / wykształcenie wyższe pedagogiczne stopnia II -trener, edukator lub konsultant lub doradca metodyczny, posiadający doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej -przeprowadzenie minimum 3 spotkań polegających na przygotowaniu i prowadzeniu lekcji otwartych, szkoleń rad pedagogicznych, posiada wiedzę z zakresu stylów uczenia się i czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, budowania poczucia własnej wartości, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym udokumentowaną ukończonymi studiami podyplomowymi lub kursami obejmującymi w/w umiejętności. Zadanie 24. Ekspert / wykształcenie wyższe pedagogiczne stopnia II, trener, konsultant lub doradca metodyczny, pedagog z doświadczeniem w zakresie: stosowania skutecznych technik, metod i narzędzi służących rozwojowi pamięci i twórczemu myśleniu, komunikacji: uczeń -nauczyciel-rodzic, usprawniania pracy wychowawczej szkół popartym przeprowadzeniem minimum 3 spotkań z radami pedagogicznymi szkół podstawowych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli, posiada ukończone studia podyplomowe lub kursy dające wiedzę do przeprowadzania szkoleń o wskazanej tematyce. Zadanie 25. Ekspert / wykształcenie wyższe pedagogiczne stopnia II, pedagog, praktyk, specjalista z zakresu technik i strategii motywacyjnych, aktywizacji ucznia, współpracy z rodzicami udokumentowane ukończeniem studiów podyplomowych lub kursów z w/w tematyki. Posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej -przeprowadzenie minimum 3 spotkań polegających na przygotowaniu i prowadzeniu lekcji otwartych, szkoleń rad pedagogicznych. Zadanie 26. Ekspert / wykształcenie wyższe pedagogiczne stopnia II, trener albo edukator lub konsultant lub doradca metodyczny, specjalista w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej posiadający wiedzę i umiejętności potrzebne w pracy z dziećmi i młodzieżą dysfunkcyjną -udokumentowane ukończonymi studiami podyplomowymi lub odpowiednimi kursami Posiada doświadczenie poparte przeprowadzeniem minimum 3 spotkań z grupą nauczycieli szkół podstawowych na temat pracy z dziećmi trudnymi, przewlekle chorymi lub dysfunkcyjnymi. Zadanie 27. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista w zakresie projektów unijnych. Udokumentowane ukończenie tematycznych kursów i szkoleń, Udokumentowane doświadczenie w pisaniu projektów, które były realizowane, Udokumentowane doświadczenie w szkoleniu grup dorosłych, ze szczególnym uwzględnieniem nauczycieli. Zadanie 28. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, posiadający udokumentowaną (studia, kursy) wiedzę merytoryczną z zakresu psychologii, ze szczególnym uwzględnieniem problemów w funkcjonowaniu grup, problemów wewnątrz grupy, sposobów rozwiązywania konfliktów, ma mieć doświadczenie w mediacji, motywacji grupy do pracy. Udokumentowane doświadczenie w szkoleniu grup dorosłych, ze szczególnym uwzględnieniem nauczycieli. Zadanie 29. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista w zakresie projektów unijnych. Udokumentowane ukończenie tematycznych kursów i szkoleń, Udokumentowane doświadczenie w pisaniu projektów, które były realizowane, Udokumentowane doświadczenie w szkoleniu grup dorosłych, ze szczególnym uwzględnieniem nauczycieli. Zadanie 30. Ekspert / studia wyższe II stopnia, posiada udokumentowaną w formie studiów lub kursów wiedzę merytoryczną z zakresu psychologii, ze szczególnym uwzględnieniem problemów w funkcjonowaniu grup, problemów wewnątrz grupy, sposobów rozwiązywania konfliktów. Doświadczenie w mediacji, motywacji grupy do pracy. Udokumentowane doświadczenie w szkoleniu grup dorosłych, ze szczególnym uwzględnieniem nauczycieli. Zadanie 31. Ekspert / Specjalista posiadający studia wyższe II stopnia, nauczyciel, ekspert z dziedziny szkolnych projektów edukacyjnych (potwierdzone stosownymi certyfikatami), praktyk, mający doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń dla Rad Pedagogicznych. Zadanie 32. Ekspert / Specjalista, informatyk posiadający studia drugiego stopnia i doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami z zakresu wykorzystania środków i narzędzi TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych oraz przeprowadzaniu projektów edukacyjnych. Zadanie 33. Ekspert / Specjalista posiadający studia drugiego stopnia z zakresu informatyki, szkoleniowiec mający doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami z zakresu wykorzystania środków i narzędzi TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych (min. 5 przeprowadzonych kursów z TIK dla nauczycieli) Zadanie 34. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, Specjalista, trener umiejętności interpersonalnych, posiadający doświadczenie w pracy z nauczycielami, którzy ulegli wypaleniu zawodowemu. (min. 3 przeprowadzone kursy dla Rad Pedagogicznych Zadanie 35. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, Specjalista umiejętności interpersonalnych, coaching osobisty posiadający doświadczenie w pracy z nauczycielami. (min. 3 przeprowadzone kursy dla nauczycieli) Zadanie 36. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, kwalifikacje do prowadzenia szkoleń i warsztatów z zakresu szybkiego przyswajania przez dzieci trudnych zagadnień i wzmacnia ich wiary we własne siły (certyfikaty, kursy, studia podyplomowe). Praktyk z minimum dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla nauczycieli z w/w tematyki, psycholog albo pedagog lub metodyk stosujący w pracy z dziećmi nowoczesne techniki, strategie dobrej motywacji (minimum dwuletnie doświadczenie). Zadanie 37. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia szkoleń i warsztatów z zakresu ciekawych technik pracy z tekstem - rozwijania umiejętności czytania u dzieci (certyfikaty, kursy, studia podyplomowe), praktyk z minimum dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla nauczycieli z w/w tematyki. Pedagog albo metodyk stosujący w pracy z dziećmi nowoczesne techniki przygotowania do nauki czytania, opanowywania techniki czytania oraz rozumienia czytanego tekstu (minimum dwuletnie doświadczenie). Zadanie 38. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, kwalifikacje do prowadzenia szkoleń i warsztatów z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwiązywania konfliktów i integracji zespołu (certyfikaty, kursy, studia podyplomowe), praktyk z minimum dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla nauczycieli z w/w tematyki. Psycholog lub socjolog zajmujący się badaniem relacji międzyludzkich osób dorosłych oraz stosujący w pracy z nimi metod uaktywniania zasobów ludzkich i wykorzystania ich w kontaktach z innym (minimum dwuletnie doświadczenie). Zadanie 39. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, kwalifikacje do prowadzenia szkoleń i warsztatów z zakresu radzenia sobie ze stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu (certyfikaty, kursy, studia podyplomowe), praktyk z minimum dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla nauczycieli z w/w tematyki. Psycholog lub pedagog lub psychiatra zajmujący się sposobami radzenia sobie ze stresem, kontroli stresu (minimum dwuletnie doświadczenie) Zadanie 40. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista w zakresie pracy z komputerem, programami użytkowymi i wykorzystaniem nowoczesnych technologii w procesie nauczania, opracowywania prezentacji multimedialnych oraz przygotowania pomocy dydaktycznych z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, praktyk posiadający: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; co najmniej 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rad pedagogicznych, aktywnych warsztatów i konsultacji z nauczycielami w ww. zakresie. Zadanie 41. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista w zakresie efektywnego i kreatywnego wykorzystania tablic interaktywnych w pracy dydaktycznej, praktyk posiadający: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rad pedagogicznych, aktywnych warsztatów i konsultacji z nauczycielami w obszarze obsługi tablic interaktywnych. Zadanie 42. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista w zakresie rozwoju osobistego, profilaktyki wypalenia zawodowego, pracy głosem, sposobów utrzymywania i wzmacniania kondycji psychofizycznej. Coach lub trener, praktyk posiadający: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii; co najmniej 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rad pedagogicznych, aktywnych warsztatów i konsultacji oraz treningu z nauczycielami w ww. zakresie. Zadanie 43. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, specjalista w zakresie rozwoju osobistego, komunikacji interpersonalnej, zarządzania emocjami, treningu asertywności i ćwiczeń relaksacyjnych, oraz znajomości prawa dotyczącego uprawnień wynikających z chorób zawodowych nauczycieli, Coach lub trener, praktyk posiadający: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii; co najmniej 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rad pedagogicznych, aktywnych warsztatów i konsultacji oraz treningu z nauczycielami w ww. zakresie. Zadanie 44. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia prawnicze, znawca prawa oświatowego, w tym prawnych regulacji wewnątrzszkolnych, mający doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych Zadanie 45. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, psycholog, który ukończył studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej, praktyk z co najmniej pięcioletnim stażem pracy w szkole, mający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli. Zadanie 46. Ekspert / wykształcenie wyższe II stopnia, pedagog z co najmniej pięcioletnim stażem pracy w szkole, mający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli. Osoba pełniąca funkcje SORE, Koordynatora Sieci, zarządzającego projektem Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w Gliwicach nie może pełnić funkcji Eksperta w ww. projekcie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zleceniodawcy, osoba ta musi spełniać wymagania określone w SIWZ, b) ustawowej zmiany stawki VAT, c) zmianę terminu zakończenia umowy w przypadku rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucje pośredniczącą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gom.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwicki Ośrodek Metodyczny ul. Okrzei 20 44-100 Gliwice sekretariat (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 15:30, miejsce: Gliwickiego Ośrodka Metodycznego; ul. Okrzei 20, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.