eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 18 szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-26

Olecko: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 18 szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 536158 - 2013; data zamieszczenia: 26.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spolecko.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 18 szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim. Projekt dotyczy wspomagania 35 placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Powiatu Oleckiego, wychowujących dzieci i kształcących uczniów i młodzież w szkołach i placówkach młodzieżowych, w tym: 14 szkół podstawowych, 10 gimnazjów, 1 zasadniczej szkoły zawodowej, 2 techników, 2 liceów ogólnokształcących i 6 przedszkoli, w których pracuje co najmniej 5 nauczycieli. Ponadto wsparciem zostanie objętych minimum 480 nauczycieli(lek) pracujących w szkołach, w których realizowany jest projekt oraz 32 dyrektorów szkół-przedszkoli). W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Warsztaty i szkolenia dla nauczycieli prowadzone będą zasadniczo w modułach po 4-godziny szkoleniowe (1h = 45 min.), natomiast konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą jednorazowo w wymiarze 2 godzin (1h = 60 min.). Łączna ilość godzin usługi szkoleniowej w postaci szkoleń, warsztatów i konsultacji na jedną szkołę/przedszkole wynosi 24 godziny (z wyjątkiem części 19, w której ilość godzin wynosi 28 godzin). Zamawiający poprzez poniższe pojęcia rozumie: 1) Konsultacje indywidualne: Indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego Rocznego Planu Wspomagania (RPW). 2) Konsultacje grupowe: Spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert. 3) Warsztat: aktywna metoda szkoleniowa, angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Szkolenie: wykład mający na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 16 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej pięć usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych lub indywidualnych dla nauczycieli.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: wykształcenie: studia wyższe II stopnia; doświadczenie w edukacji: ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, lub edukatora, lub tutora, lub coacha, lub moderatora, lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych, lub certyfikat trenerski, lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego, lub nauczyciela konsultanta); doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo). Ponadto Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia osób w edukacji oraz doświadczenia w pracy z grupą osób dorosłych w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz określa minimalną liczbę osób zdolnych do wykonania zamówienia w danej części: Dla części 1: PRACA Z UCZNIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH kandydat na eksperta musi posiadać:co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: w tym diagnozy dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z zakresu planowania pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych; budowania narzędzi do pracy z dzieckiem; z zakresu motywowania do pracy dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych; metod i form współpracy z rodzicami w/w dzieci oraz doświadczenie w opracowywaniu programów indywidualnych (m.in. IPET); Dla części 2, 4, 9 i 16: TECHNIKI UCZENIA SIĘ I METODY MOTYWUJĄCE DO NAUKI kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki lub budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem, wykorzystanie niekonwencjonalnych metod pracy; Dla części 3: OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na wdrożeniu w szkole oceniania kształtującego, a także znajomość tematyki, a także doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, indywidualnej pracy z uczniem; Dla części 5: JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY? kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na usprawnieniu pracy wychowawczej szkół, wykorzystania wiedzy technicznej w pracy nauczyciela wynikającej z postępu technicznego (nowoczesna pracowania interaktywna, trendy w nowoczesnej edukacji, programy specjalistyczne bazy danych, np. Insert GT, Mol, dziennik elektroniczny, tablica multimedialna, w module IV wykształcenie tyflopedagoga i co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Dla części 6: JAK POMÓC (UCZNIOWI) DZIECKU OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I-III przez psychologa specjalizującego się w diagnozie dziecka przedszkolnego, z uwzględnieniem diagnozy gotowości szkolnej oraz we wspieraniu dziecka zdolnego/trudnego, realizacja modułu IV przez plastyka lub terapeutę zajęciowego, realizacja modułu V przez muzyka; Dla części 7: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW (KLAS) - BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE (BEZPIECZNA SZKOŁA) wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I-II przez psychologa specjalistę z zakresu psychologii rozwojowej oraz pracy z dzieckiem trudnym wychowawczo, a także ze znajomością integracji sensorycznej, realizacja modułu III-V przez psychologa specjalistę z zakresu psychologii rozwojowej oraz pracy z dzieckiem trudnym wychowawczo, realizacja modułu VI przez trenera specjalistę w zakresie komunikacji interpersonalnej; Dla części 8: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW (KLAS) - BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE (BEZPIECZNA SZKOŁA) wymagania dotyczące eksperta: trener/pedagog z zakresu motywacji i komunikacji, ze znajomością programu Żywej Edukacji; Dla części 10: JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY? wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I-III przez psychologa trenera asertywności, realizacja modułu IV i V przez psychologa/trenera z doświadczeniem w zakresie stosowania skutecznych technik i narzędzi służących skupieniu uwagi ucznia, realizacja modułu VI-IX przez trenera z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania; Dla części 11: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW KLAS - BEZPIECZNA SZKOŁA wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja zadania przez trenera umiejętności psychospołecznych lub pedagoga lub socjoterapeutę. Ekspert powinien mieć ukończony kurs TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach); Dla części 12: TECHNIKI UCZENIA SIĘ I METODY MOTYWUJĄCE UCZNIÓW DO NAUKI wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I i II przez trenera/specjalistę w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania, realizacja modułu III przez terapeutę specjalizującego się w pracy dydaktycznej z zespołem klasowym, w którym uczą się dzieci z dysfunkcjami, realizacja modułu IV przez specjalistę w zakresie metod aktywizujących; Dla części 13: PRACA Z UCZNIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I i II przez terapeutę specjalizującego się w pracy z dziećmi z zespołem Aspergera w klasie na zajęciach dydaktycznych, realizacja modułu III przez psychologa specjalizującego się w zakresie pracy terapeutycznej z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze, w tym z dziećmi z zespołem FAS, realizacja modułu IV i V przez specjalistę w zakresie metod pracy z uczniami z dysleksją rozwojową w zespole klasowym, nie w zakresie terapii indywidualnej; Dla części 14: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW KLAS - BEZPIECZNA SZKOŁA wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja modułu I-III przez ratownika medycznego, który zorganizuje przećwiczenie najważniejszych działań; przygotuje materiał (do powielenia w szkole) dotyczący procedur postępowania w wypadku utraty przytomności, urazu, krwotoku, realizacja modułu IV-V przez policjanta/specjalistę do spraw walki z przestępczością narkotykową, realizacja modułu VI-VII przez prawnika specjalizującego się w zakresie postępowania z nieletnimi, realizacja modułu VIII przez psychologa specjalizującego się w pracy terapeutycznej z dziećmi z nadpobudliwością, zespołem Aspergera, przejawiającymi różne formy agresji; Dla części 15: POSTAWY UCZNIOWSKIE - JAK JE KSZTAŁTOWAĆ? wymagania dotyczące eksperta/ów: realizacja zadania przez trenera umiejętności psychospołecznych lub pedagoga lub socjoterapeutę. Ekspert powinien mieć ukończony kurs TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych lub indywidualnych dla nauczycieli;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Wykaz doświadczenia osób, które będą pełnić funkcje ekspertów w celu dokonania oceny w kryterium - doświadczenie osób które będą pełnić funkcje ekspertów.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 50
    • 2 - Doświadczenie osób, które będą pełnić funkcje ekspertów - 50

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; 5) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olecku 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2014 godzina 13:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olecku 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32 - kancelaria.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.