eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie aranżacji pomieszczeń na I piętrze budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu, na cele ekspozycji średniowiecznej rzeźby kamiennej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Wrocław: Wykonanie aranżacji pomieszczeń na I piętrze budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu, na cele ekspozycji średniowiecznej rzeźby kamiennej
Numer ogłoszenia: 53602 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24192 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie aranżacji pomieszczeń na I piętrze budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu, na cele ekspozycji średniowiecznej rzeźby kamiennej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest aranżacja wnętrz na potrzeby przebudowy części pomieszczeń 1 piętra budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu, położonego przy Placu Powstańców Warszawy we Wrocławiu, w celu zorganizowania ekspozycji średniowiecznej rzeźby kamiennej. Zamówienie obejmuje architekturę i konstrukcję elementów wystroju wnętrz przebudowywanych pomieszczeń budynku, na które składają się: postumenty, konstrukcje wsporcze eksponatów, ekrany z witrażami, obudowa wnęk okiennych, wsporniki, elementy mocujące, obudowa kolumn, kiosk multimedialny, osłony opraw oświetlenia, tabliczki informacyjne. Zamówienie nie obejmuje transportu eksponatów z poziomu parteru na 1 piętro, zabezpieczenia ich w czasie transportu oraz w trakcie realizacji aranżacji wnętrz a także konserwacji i montażu eksponatów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy aranżacji wnętrz autorstwa Pracowni Projektowej Architekt Wacław Hryniewicz, 51-610 Wrocław, ul. Stanisława Moniuszki 13, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ, będący częścią dokumentacji projektowej pn. Przebudowa części pomieszczeń parteru i I piętra budynku - zamiana funkcji pomieszczeń wraz ze wzmocnieniem konstrukcji stropu nad holem wejściowym. Na projekt wykonawczy aranżacji wnętrz składają się opracowania: 1) Projekt wykonawczy. Aranżacja wnętrz. 2) Projekt wykonawczy. Instalacje elektryczne. 3) STWiOR - Roboty budowlane, instalacje elektryczne. Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na ich podstawie oraz zapisów SIWZ. Nadzór autorski nad realizacją będzie prowadził projektant. 3. Zamawiający załączył do SIWZ Przedmiary robót (załącznik nr 10 do SIWZ), lecz tylko w celach pomocniczych i mogą one nie obejmować całości zakresu robót i prac. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektową, o której mowa powyżej w ust. 3. Jeżeli w dokumentacji technicznej lub technologii wykonania robót, wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w całkowitej cenie oferty. 4. Aktualnie trwa przebudowa pomieszczeń 1 piętra w Muzeum Narodowym we Wrocławiu, której zakończenie zostało zaplanowane na dzień 29 lutego 2016r. Po tym terminie będzie można rozpocząć prace, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, związane z aranżacją wnętrz. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze SIWZ i jej załącznikami - projektem wykonawczym, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami prawa, stosownymi decyzjami i pozwoleniami niezbędnymi do wykonania projektu, w tym: 1) Pozwoleniem konserwatorskim - Decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 694/2015 z dnia 14 lipca 2015r.- załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych - Decyzją nr 4071/2015 z dnia 4 sierpnia 2015r.- załącznik nr 12 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. 7. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane, spełniające wymagania określone w dokumentacji przetargowej. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymaganiami obowiązującego prawa. 8. Wszystkie ewentualne wskazane z nazwy produkty użyte w dokumentacji projektowej (załączniku nr 8 SIWZ), w przypadkach, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych produktów, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości i funkcjonalności. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed zastosowaniem i wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp 9. Przebudowa realizowana będzie w działającym (czynnym) obiekcie muzealnym, w związku z tym, należy uwzględnić konieczność dostosowania prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki pracy Muzeum, jak również ewentualność pracy Wykonawcy po godzinach urzędowania. 10. Umożliwia się wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest możliwa, po telefonicznym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, osobą wskazaną w Rozdziale VII niniejszej SIWZ. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 11. Udział podwykonawcy: 1) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (wzór formularza- Załącznik nr 2) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, również wskazania nazw (firm) tych podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie. 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zmieni lub zrezygnuje z podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Pozostałe warunki podano w Załączniku nr 1 SIWZ - Wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 31.61.10.00 - Zestawy instalacji elektrycznej 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 71.31.41.00 - Usługi elektryczne 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEKO-BAU Sp. z o.o., ul. Ścinawska 1, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 483043,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 441310,47

  • Oferta z najniższą ceną: 294705,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1025921,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.