eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miasta Bolesławiec



Ogłoszenie z dnia 2013-12-24

Bolesławiec: Jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miasta Bolesławiec
Numer ogłoszenia: 535960 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miasta Bolesławiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa dla Urzędu Miasta Bolesławiec, fabrycznie nowych atramentów oraz tonerów do drukarek komputerowych. (CPV: 301 25110-5, 30192113-6) 2. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego w Bolesławcu: biurowiec przy pl. Marsz. J. Piłsudskiego 1 pok. 409, w dni robocze, w godz. pracy Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego - zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający, rodzaj atramentów i tonerów zalecanych przez producenta sprzętu, ich ilość objęta zamówieniem, opis wraz z podaniem podstawowych parametrów oryginalnego produktu: pojemność tuszutonera, wydajność, zdefiniowana przez minimalną średnią stron do wydruku - został zawarty w załączniku nr A - Rodzaj zamawianych materiałów eksploatacyjnych do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BLACKLINE, Ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28734,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32934,49

  • Oferta z najniższą ceną: 32934,49 / Oferta z najwyższą ceną: 33235,93

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Art. 69 i 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery) do drukarek dla Urzędu Miasta Bolesławiec, powszechnie dostępnych o dokładnie określonych standardach jakości, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 32 ust.4 ustawy PZP, jeżeli zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zmówienia. Ze środków zaplanowanych w budżecie na 2013 r. na ten cel, niniejsze postępowanie stanowi trzecią część. Suma wartości dwóch poprzednich części zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.), tj. 803.920,00 zł (200.000,00 euro) dla dostaw. W związku z powyższym zachodzą przesłanki prowadzenia postepowania w trybie zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.