eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Subkowy › Zakup autobusu 19-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Subkowy: Zakup autobusu 19-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 53584 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Subkowy , ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 058 5368530, faks 058 5368530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu 19-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę do siedziby Zamawiającego autobusu 19-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych o następujących minimalnych parametrach: 1) autobus nowy: rok produkcji minimalnie 2012, 2) autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu oraz homologowany ogranicznik prędkości 100 km/h, 3) autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, 4) autobus przystosowany do przewozu mininimum 18 osób plus kierowca, z opcją umożliwiającą łatwy demontaż foteli pasażerskich w celu stworzenia dwóch stanowisk do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, wyposażonych w atestowane mocowanie na wózki, pasy mocujące wózki z pasami bezpieczeństwa dla osób na wózkach oraz wyposażony dodatkowo w windę hydrauliczną do załadunku wózków inwalidzkich z dopuszczeniem Urzędu Dozoru Technicznego, 5) nadwozie: a) całkowicie przeszklone, czterodrzwiowe, drzwi w kabinie pasażerskiej prawe przesuwane przeszklone z zabezpieczeniem przed otwarciem przez dzieci, tylne dwuskrzydłowe otwierane - 270 stopni, szyby przyciemniane, dwuwarstwowe, osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, boczne listwy ochronne, b) długość całkowita pojazdu powyżej 7000 mm , rozstaw osi minimum 4000 mm, c) kolor do uzgodnienia ( nie biały) metalizowany - szaro-srebrny (Dostawca dołącza do oferty max. 3 propozycje odcieni w formie fotografii), d) podświetlony podest do kabiny pasażerskiej, e) przednie i tylne światła przeciwmgielne, f) światła obrysowe boczne, trzecie światło hamowania, g) kierunkowskazy dodatkowe z tyłu na dachu, boczne zintegrowane w lusterkach, h) lusterko wewnętrzne wsteczne, i) elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, 6) wnętrze pojazdu: a) wysokość przestrzeni pasażerskiej minimalnie 1800 mm, b) poręcze ułatwiające wsiadanie przy drzwiach przesuwnych, c) wszystkie fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej z trójpunktowymi pasami bezpieczeństwa; fotel dwuosobowy ze składanym podłokietnikiem i rozsuwane do boku, jednoosobowy ze składanym podłokietnikiem, regulowane oparcia, fotel pasażera (obok kierowcy), d) siedzenie kierowcy hydraulicznie lub pneumatycznie resorowane, regulowane z podłokietnikiem, e) podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, f) pokrycie ścian, sufitu oraz słupków bocznych tapicerką zmywalną, g) izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego, h) dwa wybijaki szyb samochodowych zamontowane na ściankach bocznych, oznaczenie wyjść awaryjnych, i) ściana oddzielająca kierowcę, j) wieszaki ubraniowe, k) półki na bagaż podręczny, l) oświetlenie przestrzeni pasażerskiej, ł) elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich, m) radioodtwarzacz CD z głośnikami w przestrzeni pasażerskiej z możliwością podłączenia mikrofonu, n) poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, o) klimatyzacja przedziału kierowcy i przestrzeni pasażerskiej, p) parownik klimatyzacji umieszczony na dachu w osłonie w kolorze nadwozia, r) niezależne ogrzewanie postojowe przestrzeni pasażerskiej z pilotem do zdalnego sterowania, s) właz dachowy, t) półka nad przednią szybą, 7) silnik i skrzynia biegów: a) wysokoprężny o poj. do 3000 cm3, b) moc silnika min. 165 KM, c) wersja silnika EURO 5, d) skrzynia biegów manualna 6 biegowa plus wsteczny, e) układ kierowniczy ze wspomaganiem, f) zbiornik paliwa min. 75 litrów, 8) bezpieczeństwo: a) układ hamulcowy dwuobwodowy, b) hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, c) układ hamulcowy z systemem ABS, ASR lub równoważne spełniające podobne zadania, d) elektroniczny układ stabilizacji jazdy - ESP lub równoważny spełniający podobne zadania, 9) koła i ogumienie: R16C, opony letnie i zimowe z felgami bez wyboru producenta, pełnowymiarowe koło zapasowe, ogumienie bezdętkowe, 10) wzmocnione zawieszenie przednie i tylne, 11) kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, 12) warunki gwarancji: a) gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu minimum 24 miesiące, b) gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 24 miesięcy, c) gwarancja na perforację korozyjną nadwozia minimum 6 lat, 13) wymagania dodatkowe: a) autoalarm plus centralny zamek sterowany pilotem, b) tachograf cyfrowy, c) elektroniczny obrotomierz, d) szybkościomierz ze skalą w kilometrach, e) wskaźnik temperatury zewnętrznej, f) oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami o ruchu drogowym informujące o przewozie osób niepełnosprawnych, g) pozostałe akcesoria: apteczka, dwie gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy, klucz do demontażu kół, h) dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii AUTOBUS - homologacja, i) instrukcja obsługi w języku polskim, 14) nie dopuszcza się dostawy pojazdu wykonanego jako prototyp, serii próbnej lub produkowanego jednostkowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek prowadzącego postępowanie nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014, wadium uznaje się za wniesione gdy wpłynie na konto Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 2-5 do oferty należy dołączyć potwierdzający wniesienie wadium w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnym opakowaniu, oryginał tego dokumentu - nie bindować i nie zszywać z ofertą. Dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium stosując przepisy określone w art. 46 ustawy Pzp. Oryginały dokumentów wniesienia wadium ( poręczenia, itp. ) Zamawiający zwraca Sprzedawcy lub instytucji wydającej. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Sprzedawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli Sprzedawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał minimalnie jedną dostawę odpowiadającą zamówieniu polegającą na dostawie do siedziby Zamawiającego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania. Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał istnienie minimum jednej stacji uprawnionej do wykonania gwarancyjnych przeglądów technicznych oddalonej max. o 60 km od siedziby Zamawiającego. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający Żąda aby Wykonawca przedstawił opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że sprzedawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.subkowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Subkowy ul. Wybickiego 19 a 83-120 Subkowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Subkowy ul. Wybickiego 19 a 83-120 Subkowy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.