eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Serwisy, przeglądy, konserwacje urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-29



Ogłoszenie nr 535749-N-2020 z dnia 2020-04-29 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: "Serwisy, przeglądy, konserwacje urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): https://krakow.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PGW WP Zarząd Zlewni w Żywcu ul. Armii Krajowej 10, 34-300 Żywiec
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Serwisy, przeglądy, konserwacje urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu:
Numer referencyjny: 884/ZZZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu, przeglądu i konserwacji urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zbiornika Wodnego w Świnnej Porębie. Postępowanie przetargowe podzielone jest na 12 części.

II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-08

II.9) Informacje dodatkowe: W SIWZ dla każdej części zamówienia określone są terminy realizacji usług oraz w ZAŁĄCZNIK I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: ? Dla oferty częściowej nr 1 co najmniej 2 serwisy lub naprawy suwnic (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 2 co najmniej 2 serwisy lub naprawy dźwigów towarowo-usługowych (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 3 co najmniej 2 serwisy lub naprawy agregatów prądotwórczych (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 4 co najmniej 2 serwisy lub naprawy w zakresie hydrauliki siłowej (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 5 co najmniej 2 serwisy lub naprawy prowadzone na pompowniach (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 6 co najmniej 2 serwisy lub naprawy pomp (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda) ? Dla oferty częściowej nr 7 co najmniej 2 serwisy lub naprawy pomp (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 8 co najmniej 2 serwisy lub naprawy systemów awaryjnego zasilania (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 1 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 9 co najmniej 2 serwisy lub naprawy trafostacji lub/i rozdzielni (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 10 co najmniej 2 serwisy lub naprawy trafostacji lub/i rozdzielni (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 11 co najmniej 2 serwisy lub naprawy suwnic (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). ? Dla oferty częściowej nr 12 co najmniej 2 serwisy lub naprawy pomp (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności: ? Dla oferty częściowej nr 1 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. ? Dla oferty częściowej nr 2 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. ? Dla oferty częściowej nr 3 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. ? Dla oferty częściowej nr 4 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. ? Dla oferty częściowej nr 5 - Zamawiający nie wymaga kwalifikacji ? Dla oferty częściowej nr 6 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. ? Dla oferty częściowej nr 7 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. ? Dla oferty częściowej nr 8 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. ? Dla oferty częściowej nr 9 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. ? Dla oferty częściowej nr 10 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. ? Dla oferty częściowej nr 11 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. ? Dla oferty częściowej nr 12 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 1 ppkt 2 lit. a rozdziału V SIWZ - wykaz usług zawierający informacje dotyczące tematu, okresu realizacji, rodzaju oraz załącza dowody określające należyte wykonanie usług. Dowodami są: poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w pkt. 1 ppkt. 2 lit. b rozdziału V SIWZ - wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowani tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Ofertę można złożyć w wersji papierowej i elektronicznej. W SIWZ zostały określone dokładne warunki składania ofert.


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiany postanowień umowy zawiera paragraf 13 wzoru umowy będącego załącznikiem do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przegląd i konserwacja suwnicy i ciągnika - Elektrownia Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla utrzymania suwnicy Q=20t w ciągłej eksploatacji oraz dopuszczenie urządzenia do bezpiecznej eksploatacji - zgodnie z wymogami UDT, konieczna jest konserwacja i przeglądy. Przygotowanie suwnicy do odbioru przez UDT: * Przygotowanie dźwigu osobowo-towarowego do odbioru przez UDT. * Próba obciążeniowa ciężarami 10 ton. (ciężary należy przywieźć). Co miesiąc: * Sprawdzenie działania łącznika suwnicy * Sprawdzenie działanie przycisków sterujących i przycisku awaryjnego STOP * Sprawdzenie stanu cięgna, zblocza i haka oraz stan ich mocowania * Sprawdzenie działania łączników krańcowych * Próby pracy wszystkich mechanizmów bez obciążenia * Sprawdzenie sprawności hamulców * Sprawdzenie zużycie cięgna i stan jego mocowań * Sprawdzenie stanu odbojów i zderzaków oraz ich mocowanie * Sprawdzenie funkcji ogranicznika obciążenia * Sprawdzenie prawidłowości działania zespołu zasilania i sterowania wciągnikiem. Raz w roku: * Kontrola nośnych złączy śrubowych, sworzniowych, zawleczek * Kontrola połączeń spawanych * Kontrola stan bieżni i obrzeży kół jezdnych wózka wciągnika i kół jezdnych suwnicy * Kontrola stanu toru jezdnego wciągnika (wytarcia i odkształcenia), * Kontrola zużycia cięgna i stan jego zamocowań * Kontrola zużycia haka, stanu zblocza oraz stan ich mocowania * Kontrola i ewentualnie regulacja działania łączników krańcowych * Kontrola stanu zderzaków gumowych suwnicy * Kontrola zabezpieczeń antykorozyjnych (odnowienie) * Przegląd i ewentualnie regulacja hamulców wszystkich mechanizmów * Przegląd i regulacja ogranicznika obciążenia * Kontrola szczelność przekładni zamkniętych (ewentualne uzupełnienie oleju) * Kontrola prawidłowości działania mechanizmów (równomierność pracy, hałaśliwość), * Kontrola stanu aparatów elektrycznych (styczniki, przekaźniki, łączniki, przyciski) i ich mocowania * Kontrola stanu kasety sterowniczej * Kontrola prawidłowości mocowania przewodów elektrycznych w zaciskach * Kontrola stanu powłok zewnętrznych przewodów elektrycznych i stanu izolacji elementów wyposażenia elektrycznego * Kontrola stanu instalacji ochronny przeciwporażeniowej * Kontrola stanu toru jezdnego suwnicy (wytarcia i odkształcenia), * Kontrola stanu odbojów toru jezdnego suwnicy. Dla utrzymania cięgnika Q=3,2t w ciągłej eksploatacji oraz dopuszczenie urządzenia do bezpiecznej eksploatacji - zgodnie z wymogami UDT, konieczna jest konserwacja i przeglądy. Co 3 miesiące: * Sprawdzenie funkcji hamulca i ogranicznika podnoszenia * Kontrola zużycia łańcucha * Smarowanie łańcucha * Kontrola stanu pojemnika na łańcuch, zamocowanie. Raz w roku: * Kontrola hamulca, szczeliny powietrznej * Przegląd i regulacja sprzęgła przeciążeniowego * Smarowanie zblocza hakowego, nakrętki i zabezpieczenia gardzieli haka * Kontrola ogólna: o Połączeń śrubowych o Dociskacza i prowadnik łańcucha, skrętu łańcucha o Zawleczek * Sterowanie elektryczne, kable przyłączeniowe i kaseta sterownicza * Wózek, koła jezdne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-08
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przegląd i konserwacja comiesięczna dźwigu towarowo - osobowego - Elektrownia Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji dźwigu towarowo-osobowego na wieży ujęciowej. Do zakresu prac należą następujące czynności: Przegląd dźwigu towarowo-osobowego: * Wymiana uszkodzonej przetwornicy częstotliwości Frenic Lift FRN5.5LM1S-4E. * Wykonanie pomiarów oporności stanu izolacji oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej suwnicy. * Przygotowanie dźwigu osobowo-towarowego do odbioru przez UDT. Wykonanie czynności serwisowych w okresie 8 miesięcy zgodnie z wymogami UDT. * Kontrola zamykania wszystkich drzwi szybowych (częstotliwość wykonania co 30 dni) * Kontrola działania wszystkich przycisków i wyświetlaczy (częstotliwość wykonania co 30 dni) * Kontrola czystości kabiny (częstotliwość wykonania co 30 dni) * Kontrola zamknięcia szafy sterowniczej i dojść konserwatorskich (częstotliwość wykonania co 30 dni) * Sprawdzenie środków smarnych (częstotliwość wykonania co 3 miesiące) * Sprawdzenie czystości podszybia (częstotliwość wykonania co 6 miesięcy) * Sprawdzenie napędu (częstotliwość wykonania co 3 miesiące) * Sprawdzenie wszystkich systemów bezpieczeństwa i ogólnego stanu urządzenia (częstotliwość wykonania co 30 dni)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-08
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Serwis i przegląd agregatów prądotwórczych - zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i przeglądu agregatów prądotwórczych znajdujących się w pompowni w Jaszczurowej i Zembrzycach, na koronie zapory i przy budynku administracyjnym. Do zakresu prac należą następujące czynności: 1. Oględziny zewnętrzne - sprawdzenie czystości zespołu prądotwórczego, ewentualnie czyszczenie, - zlokalizowanie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, ewentualnie naprawa. 2. Oględziny układu paliwowego w zespole prądotwórczym - wymiana filtrów paliwa, - sprawdzenie szczelności układu paliwowego, ewentualna naprawa, - sprawdzenie układu tankowania, ewentualna naprawa. 3. Oględziny układu chłodzenia w zespole prądotwórczym - sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego, ewentualnie uzupełnienie, - sprawdzenie złączy elastycznych, ewentualnie wymiana, - sprawdzenie szczelności układu chłodzenia, ewentualna naprawa, - sprawdzenie poprawności działania układu podgrzewania silnika. 4. Oględziny układu smarowania w zespole prądotwórczym - wymiana filtra oleju smarnego, - sprawdzenie szczelności układu. 5. Oględziny układu rozruchowego w zespole prądotwórczym - sprawdzenie stanu akumulatorów, - sprawdzenie poziomu elektrolitów, ewentualnie uzupełnienie, - sprawdzenie napięcia ładowania baterii, - sprawdzenie stanu instalacji niskiego napięcia, - sprawdzenie działania rozrusznika. 6. Oględziny obwodów kontrolno-pomiarowych w zespole prądotwórczym - sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju, - sprawdzenia czujnika temperatury płynu, - sprawdzenie wskaźników i manometrów, - sprawdzenie układu sterowania i kontroli. 7. Oględziny układu prądnicy w zespole prądotwórczym - kontrola izolacji uzwojeń prądnicy, - sprawdzenie połączeń elektrycznych, - sprawdzenie regulatora napięcia. 8. Oględziny układu zasilania w powietrze w zespole prądotwórczym - sprawdzenie stanu filtrów powietrza, ewentualnie czyszczenie, - sprawdzenie działania przepustnic powietrza, 9. Sprawdzenie działania zespołu prądotwórczego - na biegu jałowym, ewentualne poprawki i regulacje, - pod obciążeniem (jeżeli będzie możliwe). 10. Sporządzenie protokołu z przeglądu i serwisu agregatu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Przegląd, serwis i konserwacja zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej. - zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu i konserwacji 8 szt. zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej zapory Świnna Poręba. Do zakresu prac należą następujące czynności: * przegląd i pomiary instalacji elektrycznej * przegląd instalacji hydraulicznej * przegląd stanu połączeń hydraulicznych i stanu mocowań * badanie , analiza stanu i czystości oleju , wymiana filtrów (potwierdzenie protokołem) * przegląd zaworów * przegląd pomp * przegląd systemy i zabezpieczeń * sprawdzenie sterowania ręka, auto * sprawdzenie ciśnień , elektrozaworów, grzałek, czujników * wykonanie pełnych testów funkcjonalnych prawidłowości pracy układu podnoszenia i opuszczenia zasuw i segmentów w cyklu ręcznym i automatycznym, oraz przy użyciu agregatu spalinowego * przeprowadzenie kalibracja , sprawdzenia ciśnienia roboczego zaworów przelewowych, zaworów redukcyjnych w systemie sterowania , oraz ciśnienia na przekaźnikach zasilaczy * sprawdzenie szczelności układu hydraulicznego * sprawdzenie stanu filtrów żeli absorpcyjnych * sporządzenie protokołów z wykonanych czynności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Przegląd i serwis czyszczarki krat w pompowni Zembrzyce - zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu czyszczarki krat w pompowni. Do zakresu prac należą następujące czynności: * sprawdzenie działania wyłączników krańcowych * sprawdzenie lin stalowych w układzie lin * sprawdzenie mocowania lin stalowych, w przypadku uszkodzenia wymiana * sprawdzenie stanu łożysk nośnych * sprawdzenie nośnych połączeń śrubowych * sprawdzenie wózków jezdnych * sprawdzenie stanu oleju, wymiana * sprawdzenie stanu izolacji przewodów, kabli, silników * sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej * sprawdzenie pilota, wymiana akumulatorów * sprawdzenie działania aparatury łączeniowej sterującej * sprawdzenia układu zabezpieczenia , sterowania i sygnalizacji * sprawdzenie poprawności połączeń elementów urządzeń elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Przegląd i serwis pompowni Jaszczurowa - zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni Jaszczurowa * kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym * kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej * kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni * kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających * kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni * pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia , oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego * sporządzenie dokumentacji dot. Wykonania prac * pomiar poboru prądu pompy w czasie pracy * pomiar rezystancji pomiędzy uzwojeniami silnika * kontrola czujników: temp. Silnika, pływaka, elektrody przeciw wilgociowej * kontrola mocowania kabla przyłączeniowego pomp * kontrola mocowania pompy * 13. przegląd i konserwacja soft-startów ( modułów miękkiego startu ) * sprawdzanie poprawności oprogramowania i systemu zabezpieczeń pomp * czyszczenie 5 sztuk sond hydrostatycznej ( 4 - 20 mA )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Przegląd i serwis pompowni Zembrzyce - zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni Zembrzyce * kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym * kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej * kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni ( pływaki , czujniki , sondy 4-20 mA ) * kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających * kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni * pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia , oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego pompownia + sterownia + garaż * sporządzenie dokumentacji dot. Wykonania prac * pomiar poboru prądu w czasie pracy * pomiar rezystancji pomiędzy uzwojeniami silnika * kontrola czujników: temp. Silnika, pływaka, elektrody przeciw wilgociowej * kontrola mocowania i uszczelnienia kabla przyłączeniowego pomp * kontrola wizualna łańcucha wyciągowego i lin prowadnic * pomiary elektryczne przeciw - porażeniowe * przegląd i konserwacja śluzy wałowej * przegląd i konserwacja soft-startów ( modułów miękkiego startu ) * sprawdzanie poprawności oprogramowania i systemu zabezpieczeń pomp * uruchomienie i sprawdzanie pracy pomp * kontrola wizualna łańcucha wyciągowego i lin prowadnic * przegląd i czyszczenie 5 sztuk sond hydrostatycznej ( 4 - 20 mA ) * Koszt dźwigu o udźwigu do 10 t * Zakup UPS Power moc 3000kVA/2400W postać fali: pełna sinusoida, podwójna konwersja, 6 x wyjścia IEC , dostępność online.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Przegląd i serwis stacji UPS w budynku administracyjno - biurowym w Świnnej Porębie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu zasilacza akumulatorowego UPS typu GF 360. Do zakresu prac należą następujące czynności: * Sprawdzenie warunków pracy urządzenia, klimatyzacja * Czyszczenie wnętrza urządzenia * Czyszczenie wentylatorów * Sprawdzenie okablowania wewnątrz urządzenia * Sprawdzenie stanu izolacji zasilacza * Sprawdzenie okablowania dochodzącego i wychodzącego z urządzenia * Sprawdzenie stanu akumulatorów * Pomiar parametrów zasilacza * Sprawdzenie kondensatorów * Testowanie urządzenia * Diagnostyka komputerowa * Sprawdzenie urządzenia pod obciążeniem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Przegląd trafostacji i rozdzielni pompowni w Jaszczurowej i Zembrzycach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z przeglądem transformatorów w pompowni Jaszczurowa i Zembrzyce. Do zakresu prac należą następujące czynności: * przegląd stanu technicznego baterii kondensatorów * przegląd rozłącznika , regulacja konserwacja * przegląd i regulacja przełącznika SZR * sprawdzenie poprawności połączeń i zacisków * kontrola stanu technicznego sprzętu dielektrycznego * kontrola powłoki lakierniczej i stan korozji * kontrola wyposażenia w sprzęt gaśniczy i BHP * kontrola uziemień i przewodów odprowadzających * kontrola stanu oleju transformatora * kontrola sprawności i działania stacji * kontrola stanu konstrukcji stacji * kontrola w wyposażenie instrukcji BHP * kontrola elementów łączeniowych * kontrola odstępu pomiędzy instalacją , a konstrukcją * kontrola stanu izolatorów , iskierników * kontrola stanu szafek i opomiarowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Przegląd trafostacji i rozdzielni zapory Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z przeglądem stacji transformatorowych T1, T2 i T3 na terenie zapory Świnna Poręba. Do zakresu prac należą następujące czynności: * Kontrola uziemień i przewodów odprowadzających * przegląd rozłącznika, regulacja konserwacja * przegląd i regulacja przełącznika SZR * sprawdzenie poprawności połączeń i zacisków * kontrola stanu technicznego sprzętu dielektrycznego * kontrola powłoki lakierniczej i stan korozji * kontrola wyposażenia w sprzęt gaśniczy i BHP * kontrola uziemień i przewodów odprowadzających * kontrola stanu oleju transformatora * kontrola sprawności i działania stacji * kontrola stanu konstrukcji stacji * kontrola w wyposażenie instrukcji BHP * kontrola elementów łączeniowych * kontrola odstępu pomiędzy instalacją, a konstrukcją * kontrola stanu izolatorów, iskierników * kontrola stanu szafek i opomiarowania * kontrola stanu szafek, rozdzielni i zabezpieczeń * Kontrola stanu technicznego gniazdek i oświetlenia * Kontrola zewnętrzna elewacji i dachu * kontrola stanu elementów podtrzymania przewodów * Kontrola rozłączników i zabezpieczeń Na podstawie protokołów pokontrolnych nr 4/02/2019 z dnia 15.02.2019 r., nr 1/02/2019 z dnia 08. 02.2019, nr 2/02.2019 z dnia 08.02.2019 zalecono naprawę wymianę lub zakup : - wymienić podstawę bezpiecznika - wymienić bezpiecznik SN In 16A E-24-16 Un24kV - zamontować grzejnik 100 W/ 230 V w T1, T2, - wyregulować rozłącznik uziemnika w polu transformatorowym w T1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Serwis i konserwacja suwnicy bramowej 10T - zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji suwnic Q=10T i Q=20t. Do zakresu prac należą następujące czynności: Co miesiąc: * Sprawdzenie działania łącznika suwnicy * Sprawdzenie działanie przycisków sterujących i przycisku awaryjnego STOP * Sprawdzenie stanu cięgna, zblocza i haka oraz stan ich mocowania * Sprawdzenie działania łączników krańcowych * Próby pracy wszystkich mechanizmów bez obciążenia * Sprawdzenie sprawności hamulców * Sprawdzenie stanu odbojów i zderzaków oraz ich mocowanie * Sprawdzenie funkcji ogranicznika obciążenia * Sprawdzenie prawidłowości działania zespołu zasilania i sterowania. Raz w roku: * Kontrola nośnych złączy śrubowych, sworzniowych, zawleczek * Kontrola połączeń spawanych * Kontrola stan bieżni i obrzeży kół jezdnych suwnicy * Kontrola zużycia cięgna i stan jego zamocowań * Kontrola zużycia haka, stanu zblocza oraz stan ich mocowania * Kontrola i ewentualnie regulacja działania łączników krańcowych * Kontrola stanu zderzaków gumowych suwnicy * Kontrola zabezpieczeń antykorozyjnych (odnowienie) * Przegląd i ewentualnie regulacja hamulców wszystkich mechanizmów * Przegląd i regulacja ogranicznika obciążenia * Kontrola szczelność przekładni zamkniętych (ewentualne uzupełnienie oleju) * Kontrola prawidłowości działania mechanizmów (równomierność pracy, hałaśliwość), * Kontrola stanu aparatów elektrycznych (styczniki, przekaźniki, łączniki, przyciski) i ich mocowania * Kontrola stanu kasety sterowniczej * Kontrola prawidłowości mocowania przewodów elektrycznych w zaciskach * Kontrola stanu powłok zewnętrznych przewodów elektrycznych i stanu izolacji elementów wyposażenia elektrycznego * Kontrola stanu instalacji ochronny przeciwporażeniowej * Kontrola stanu toru jezdnego suwnicy (wytarcia i odkształcenia), * Kontrola stanu odbojów toru jezdnego suwnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-08
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Przegląd i serwis pompowni w Tarnawie - zbiornik Wodny Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z przeglądem transformatorów w pompowni w Tarnawie. Do zakresu prac należą następujące czynności: * kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym * kontrola pracy pomp oraz stanu licznika * kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej * kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni (pływaki , czujniki) * kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających * kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni * kontrola wzrokowa pompowni * kontrola sondy hydrostatycznej * pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia , oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego * pomiar poboru prądu * pomiary pomp * kontrola stanu prowadnic i stop sprzęgających * kontrola działania szafy sterowniczej (ster. Ręczne i auto.) * sporządzenie dokumentacji dot. Wykonania prac
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.