eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyla Góra › Dowóz dzieci do szkół w Gminie Kobyla Góra i dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowo - wychowawczych w Ostrzeszowie i Miliczu w roku szkolnym 2012/2013 w okresie od 01.03.2013 r. do 28.06.2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Kobyla Góra: Dowóz dzieci do szkół w Gminie Kobyla Góra i dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowo - wychowawczych w Ostrzeszowie i Miliczu w roku szkolnym 2012/2013 w okresie od 01.03.2013 r. do 28.06.2013 r.
Numer ogłoszenia: 53570 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty i Kultury Fizycznej w Kobylej Górze , pl. Wiosny Ludów 1b, 63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie, tel. 62 731 65 52, faks 62 731 65 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylagora.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół w Gminie Kobyla Góra i dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowo - wychowawczych w Ostrzeszowie i Miliczu w roku szkolnym 2012/2013 w okresie od 01.03.2013 r. do 28.06.2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół w Gminie Kobyla Góra i dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowo - wychowawczych w Ostrzeszowie i Miliczu w roku szkolnym 2012/2013 w okresie od 01.03.2013 r. do 28.06.2013 r. zgodnie z planami jazdy i wykazami tras stanowiącymi załączniki nr 5, 6, 6a i 7 do SIWZ na podstawie wykazów dzieci i młodzieży dostarczonych przez szkoły. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: - Część I - dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Parzynowie i Kobylej Górze oraz Gimnazjum im. Powstańców Wielkopolskich w Kobylej Górze, - Część II - dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ostrzeszowie, - Część III - dowóz dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Miliczu, - Część IV- dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Mąkoszycach 3. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2005, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 4. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. 5. Przewozy obejmujące dowóz i odwóz uczniów odbywają się w dni nauki szkolnej wg. uzgodnionego z Zamawiającym rozkładem jazdy. 6. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 7. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie oraz dodatkowo dla Wykonawcy/ów części II i III, wyposażenie specjalistyczne do przewozu osób niepełnosprawnych. 8. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmiany ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe : W części I: 1) Szkoła Podstawowa w Parzynowie - 11 dzieci; 2) Szkoła Podstawowa w Kobylej Górze - 45 dzieci; 3) Gimnazjum w Kobylej Górze - 45 dzieci; W części II: 1) Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Ostrzeszowie - 18 dzieci; W części III: 1) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Miliczu - 3 dzieci; W części IV: 1) Szkoła Podstawowa w Mąkoszycach - 7 dzieci;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca przedstawi posiadanie ważnej na czas trwania umowy licencji/zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które wykonawca musi dołączyć do oferty: - uzupełniony formularz ofertowy, - podpisany i zaparafowany (każda strona) wzór umowy - pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmiany ilości dowożonych uczniów. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylagora.bip.net.pl - zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty i Kultury Fizycznej, Plac Wiosny Ludów 1b, 63-507 Kobyla Góra, w godz. 07:30-15:30, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Kultury Fizycznej Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonanie zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom. 7. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - ilość części: 4. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.