eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-24

Inowrocław: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.
Numer ogłoszenia: 535664 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496950 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ozdobnych i akcesoriów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych Kucharz Gastronomii 1) Elementy do dekoracji stołu (1 kpl)- zawierający elementy Wszystkie elementy zostały wyszczególnione w opisie technicznym stanowiącym załącznik do Zaproszenia. zakup i dostawa narzędzi i materiałów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych Kucharz Gastronomii 1.Zestaw do wykonywania carvingu - 1 zestaw: a) 80 elementów do cięcia, rzeźbienia, wycinarki itp - 2 szt. b) 22 elementy dekorator, noże, punktaki itp. - 1 szt. 2. Zestaw narzędzi wymaganych przy stosowaniu systemu HACCP w gastronomii - 1 zestaw zawierający elementy wyszczególnione w opisie technicznym stanowiącym załącznik do zaproszenia. zakup i dostawa czytników i metkownic na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z obsługi kas fiskalnych. 1. Czytnik Kodów Kreskowych argox as 8000 lub równoważny - szt. 6, 2. Metkownica Dwurzędowa montip mx-2616 lub równoważna - szt. 2, Wszystkie elementy zostały wyszczególnione w opisie technicznym stanowiącym załącznik do Zaproszenia. Przedmioty, które posiadają karty gwarancyjne wykonawca zobowiązany jest dołączyć je w dniu dostawy. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe bez wad. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 156. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi i materiałów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych Kucharz Gastronomii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gastromatic sp. z o.o.,, ul. Ligi Polskiej 12, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2142,66

  • Oferta z najniższą ceną: 2142,66 / Oferta z najwyższą ceną: 2142,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa czytników i metkownic na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z obsługi kas fiskalnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Setup-Serwis, ul. Toruńska 34, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1945,17

  • Oferta z najniższą ceną: 1945,17 / Oferta z najwyższą ceną: 1945,17

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W dwóch kolejno prowadzonych w trybie przetarg nieograniczony postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w których nie zmienione zostały pierwotne warunki zamówienia, do upływu czasu wyznaczonego na składanie ofert nie wpłynęły żadne oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.