Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-16
Kraków: Usługa polegająca na całodobowej ochronie osób i mienia Bazy Magazynowej przez koncesjonowaną firmę ochroniarską oraz prace porządkowe na Bazie Magazynowej przy ul. Lindego 5 w Krakowie - sprawa nr VI /ZKnW/ 15
Numer ogłoszenia: 53555 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wawel.krakow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na całodobowej ochronie osób i mienia Bazy Magazynowej przez koncesjonowaną firmę ochroniarską oraz prace porządkowe na Bazie Magazynowej przy ul. Lindego 5 w Krakowie - sprawa nr VI /ZKnW/ 15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej, fizycznej ochronie (przez co najmniej jedną osobę ochrony na zmianie) osób i mienia Bazy Magazynowej przez koncesjonowaną firmę ochroniarską oraz pracach porządkowych na Bazie Magazynowej przy ul. Lindego 5 w Krakowie. Ochrona dotyczy: nieruchomości gruntowej zabudowanej [budynek wolnostojący, wiata stalowa]; działka o powierzchni 4259m2; powierzchnia zabudowy budynku 1480m2; powierzchnia użytkowa budynku 1418m2; powierzchnia całkowita obiektów 1700m2; budynek o charakterze biurowo-produkcyjno-magazynowo-garażowym; Ponad to w zakres zadania wchodzi sprzątanie: powierzchni (pomieszczenia biurowe, sanitariaty, hale) wewnątrz budynku - ok. 207m2 oraz terenu bazy: drogi, place, trawniki, chodnik publiczny przed ogrodzeniem wraz z zimowym utrzymaniem. Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną, z którą pracownik pełniący ochronę jest w stałej łączności telefonicznej; Maksymalny czas reakcji (czas dojazdu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu) nie może być dłuższy niż 30 minut.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej) - koncesja (Dz.U.2014.1099 j.t. z późn. zm.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymagane zezwolenie musi złożyć wykonawca, który będzie realizował zakres zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania zezwolenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem/wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej 2 usług polegających na całodobowej ochronie fizycznej obiektów; Suma wartości wykonanych/wykonywanych głównych usług musi wynosić, co najmniej 100 000, 00 zł netto; Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty, dowody oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i opłacił składki, związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 2 000.000,00 zł (dwa miliony złotych). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe wymagane dokumenty oraz uszczegółowione z pkt III.4): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3. Zaakceptowany wzór umowy/istotne postanowienia - załącznik nr 3 do Specyfikacji. 4. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej)- koncesja (Dz.U.05.145.1221 j.t. z późn. zm.) w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem; 5. Wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, głównych usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj., co najmniej 2 usług polegających na całodobowej ochronie fizycznej obiektów. Suma wartości tych usług musi wynosić, co najmniej 100 000,00 zł netto; z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi (dowodami, o których mowa w par. 1 ust. 2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz. 231), że usługi te zostały wykonane/ lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do Specyfikacji. 6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i opłacił składki, związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 2 000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych); 7. W przypadku grup kapitałowych, wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - pkt 11 Formularza Oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas reakcji - czas dojazdu grupy interwencyjnej - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawel.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, budynek Wawel 8, 31-001 Kraków, pokój 19 Kancelaria Ogólna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 10:45, miejsce: Oferty wraz z oświadczeniami i dokumentami należy składać w siedzibie zamawiającego, Wawel bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 wraz z terenem przyległym.
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Ochrona mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku w 2024 roku
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.