eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie remontu nawierzchni betonem asfaltowym i SMA w ciągu drogi krajowej nr 40 na terenie działania Rejonu w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2009 - 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Opole: Wykonanie remontu nawierzchni betonem asfaltowym i SMA w ciągu drogi krajowej nr 40 na terenie działania Rejonu w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2009 - 2011
Numer ogłoszenia: 53552 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni betonem asfaltowym i SMA w ciągu drogi krajowej nr 40 na terenie działania Rejonu w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2009 - 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontów nawierzchni betonem asfaltowym i SMA na gorąco bezpośrednio z otaczarni , a w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych masą z recyklera lub masą na zimno . Roboty obejmują różny zakres w zależności od występujących potrzeb oraz różny czas wykonywania . W zakres robót każdorazowo wchodzi : 1. Zorganizowanie i zabezpieczenie robót , w tym oznakowanie , 2. Rozbiórka warstw konstrukcji lub nawierzchni przez frezowanie na wymaganą przez Inżyniera głębokość , 3. Obcięcie i odkucie krawędzi , 4. Oczyszczenie i skropienie krawędzi i dna pod ułożenie nowej warstwy konstrukcji , 5. Ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych , w szczególności nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , z transportem masy z wytwórni , 6. Załadunek , transport i wbudowanie frezowin w pobocze z zagęszczeniem w odległości do 3 km od miejsca wykonywanego remontu lub odwóz frezowin na odległość 15 km , 7. Przywrócenie terenu do użytkowania . Ponadto przewiduje się wzmocnienie geosyntetykami w postaci geosiatki odpowiedniej dla wzmacnianych warstw bitumicznych konstrukcji . W ramach zamowienia należy również wykonać regulację urządzeń obcych obejmującą regulację urządzenia na zaprawach szybkosprawnych , rozbiórkę i odtworzenie konstrukcji jezdni przy urządzeniu . Zakres zamówienia : - remont warstwy ścieralnej - 23.550 m2 , - remont nawierzchni z masy SMA - 6.000 m2 , - wykonanie warstwy wyrównawczej - 50 Mg , - frezowanie - 4.800 m2 - ułożenie siatki p.spękaniowej - 3.800 m2 , - likwidacja przełomów lekkich - 1.500 m2 , - likwidacja przełoo średnich - 4.000 m2 , - regulacja urządzeń obcych ( kratki ściekowe , włazy studni rewizyjnych , zawory wodociągowe lub gazowe ) - 140 szt ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50.000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. 2.1.1) posiadać średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe ( na podstawie ,,Rachunku zysków i strat,, pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów,, lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi,, ) w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN ; 2.1.2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 0,5 mln PLN , 2.1.3) mieć do dyspozycji osobę na stanowisko kierownika robót ( lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby ) posiadającą stosowne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych ( tj. kierowania robotami) w branży drogowej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót , 2.1.4) dysponować n/w sprzętem , narzędziami i urządzeniami ( lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia ) : - wytwórnia mas bitumicznych o wydaj. min. 50 Mg/h *) - 1 szt. - walec samojezdny statyczny stalowy min. 10 Mg - 1 szt. - walec samojezdny wibracyjny ogumiony min. 10 Mg - 1 szt. - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 1 szt. - frezarka do nawierzchni o szerokości roboczej frezu 0,5 - 2,0 m z podajnikiem - 1 szt. - piła do cięcia asfaltobetonu - 1 szt. - płyta do zagęszczania - 1 szt. - recykler do przetwarzania mas mineralno-bitumicznych - 1 szt. ( *) za pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wytwórni uznane zostanie pisemne zobowiązanie producenta masy do sprzedaży masy z funkcjonującej wytwórni o podanych parametrach) . 2.1.5) wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował roboty budowlane polegające na wykonaniu co najmniej 10.000,0 m2 nawierzchni bitumicznych ( np. w formie remontów i/lub odnów ) . Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie na zasadzie : spełnia / nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zawartego w siwz , 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu , 2.2. Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż określona jako warunek . 2.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentów potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.4. Wykaz sprzetu , narzędzi , urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzetu , narzędzi , urządzeń oraz środków transportu. 2.5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy , na formularzu określonym w siwz . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie doswiadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego - 45-085 Opole , ul. Niedzialkowskiego 6 pok. 307 , 308.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiajacego : 45-085 Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , pok. 101 - sekretariat ( I piętro ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/15-418-8/09.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.