Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-23
Piekary Śląskie: Remonty i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 534960 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w 2014 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remonty i modernizację kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w roku 2014. Podstawowy zakres zamówienia: lp. Nazwa zadania jedn. miary Planowana ilość robót do wykonania 1 Montaż włazu żeliwnego na studni rewizyjnej typ lekki szt. 4 2 Montaż włazu żeliwnego na studni rewizyjnej typ ciężki szt. 16 3 Montaż pokrywy żelbetowej na studni rewizyjnej średnice do 1000 mm kpl. 20 4 Montaż pokrywy żelbetowej na studni rewizyjnej średnice ponad 1000 mm kpl. 4 5 Montaż wpisu żeliwnego szt. 20 6 Montaż wpustu żelbetowego szt. 40 7 Montaż kratki ściekowej lub włazu kanalizacyjnego z odzysku szt. 10 8 Regulacja kratek ściekowych z pierścieniem odcinającym i utrzymującym szt. 20 9 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z montażem pierścieni odciążających szt. 10 10 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 160 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 50 11 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 200 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 60 12 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 250 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 40 13 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 315 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 60 14 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 400 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 20 15 Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 315 mm głębokość wykopu 3 m - wraz z obsypką i zasypką mb. 30 16 Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 400 mm głębokość wykopu 3 m - wraz z obsypką i zasypką mb 20 17 Wymiana studni rewizyjnej z kręgów betonowych wraz z robotami ziemnymi, demontażem studni i zasypaniem wykopu szt. 6 18 Wykonanie nowej studni rewizyjnej wraz z wykopem i zasypaniem wykopu szt. 4 19 Wymiana studzienki ściekowej ulicznej bez wpustu żeliwnego wraz z robotami ziemnymi, demontażem studzienki i zasypaniem wykopu szt. 10 20 Wykonanie nowej studzienki ściekowej ulicznej wraz z wykopem i zasypaniem wykopu szt. 5 21 Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubość do 10 cm m2 150 22 Ręczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości do 20 cm m2 200 23 Rozebranie nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników z kostki betonowej (wszystkie grubości i rodzaje) m2 100 24 Rozebranie krawężnika i ławy betonowej - wszystkie grubości i rodzaje mb. 60 25 Rozebranie obrzeży 8x30 cm i 6x20 cm na podsypce piaskowej mb. 50 26 Przestawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo piaskowej mb 30 27 Odtworzenie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu do 20 cm m2 250 28 Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wszystkie grubości i rodzaje na podsypce cementowo-piaskowej m2 50 29 Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wszystkie grubości i rodzaje na podsypce cementowo-piaskowej (materiał z odzysku) m2 50 30 Ułożenie krawężnika na ławie betonowej - wszystkie grubości i rodzaje mb 60 31 Ułożenie obrzeża - wszystkie grubości i rodzaje mb 50 32 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową t 40 33 Wywiezienie ziemi i gruzu na miejsce składowania i utylizacji z kosztem utylizacji (odległość poza miastem Piekary Śląskie) m3 50 34 Umocnienie skarp rowów i zbiorników płytami ażurowymi betonowymi m2 100 35 Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych mb 30 36 Roboty ziemne ręczne lub mechaniczne dla wykonania przekopów kontrolnych i likwidacji zapadlisk - bez odwozu m3 30 37 Koszt geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wraz z naniesieniem na zasoby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej szt. 4 38 Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT zł/r-g 400 1. Zapewnienia całodobowej dyspozycyjności do wykonania robót awaryjnych polegającej na zabezpieczeniu i oznakowaniu miejsca awarii w czasie 60 minut i przystąpieniu do robót w czasie nie przekraczającym 180 minut od momentu zgłoszenia telefonicznego przez pracowników Wydziału Inwestycji i Remontów lub Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego również w dni wolne od pracy i święta. 2. Zapewnienia całodobowej stałej łączności telefonicznej pomiędzy nim a Zamawiającym do co najmniej dwóch osób będących pracownikami Wykonawcy. 3. Wykonawca ma obowiązek naniesienia nowych urządzeń kanalizacyjnych na zasoby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w terminie wykonania robót określonym w konkretnym zleceniu. CPV: 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 złotych ( siedem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
prawidłowe wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia polegających na remontach i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na wartość minimum 200 000,00 zł brutto rocznie każda (przyjmuje się , że jedna referencja na kwotę 200 000,00 zł może stanowić sumę poszczególnych referencji za okres 12 m-cy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej z opłaconą składką w Izbie,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 200 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śl. 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 (pokój 218).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śl. 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 (pokój 218).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -wyroby cukiernicze oraz pieczywo
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 - nabiał
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024- Mięso, wędliny oraz Drób
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.- Ryby, mrożonki i lody
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r. -warzywa i owoce
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Grębów
- Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - I etap
- Rozbudowa i przebudowa budynku Kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.