eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Remonty i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w 2014 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Piekary Śląskie: Remonty i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 534960 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w 2014 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remonty i modernizację kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w roku 2014. Podstawowy zakres zamówienia: lp. Nazwa zadania jedn. miary Planowana ilość robót do wykonania 1 Montaż włazu żeliwnego na studni rewizyjnej typ lekki szt. 4 2 Montaż włazu żeliwnego na studni rewizyjnej typ ciężki szt. 16 3 Montaż pokrywy żelbetowej na studni rewizyjnej średnice do 1000 mm kpl. 20 4 Montaż pokrywy żelbetowej na studni rewizyjnej średnice ponad 1000 mm kpl. 4 5 Montaż wpisu żeliwnego szt. 20 6 Montaż wpustu żelbetowego szt. 40 7 Montaż kratki ściekowej lub włazu kanalizacyjnego z odzysku szt. 10 8 Regulacja kratek ściekowych z pierścieniem odcinającym i utrzymującym szt. 20 9 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z montażem pierścieni odciążających szt. 10 10 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 160 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 50 11 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 200 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 60 12 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 250 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 40 13 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 315 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 60 14 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk O 400 mm głębokość wykopu 1,5 m wraz z obsypką i zasypką mb 20 15 Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 315 mm głębokość wykopu 3 m - wraz z obsypką i zasypką mb. 30 16 Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 400 mm głębokość wykopu 3 m - wraz z obsypką i zasypką mb 20 17 Wymiana studni rewizyjnej z kręgów betonowych wraz z robotami ziemnymi, demontażem studni i zasypaniem wykopu szt. 6 18 Wykonanie nowej studni rewizyjnej wraz z wykopem i zasypaniem wykopu szt. 4 19 Wymiana studzienki ściekowej ulicznej bez wpustu żeliwnego wraz z robotami ziemnymi, demontażem studzienki i zasypaniem wykopu szt. 10 20 Wykonanie nowej studzienki ściekowej ulicznej wraz z wykopem i zasypaniem wykopu szt. 5 21 Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubość do 10 cm m2 150 22 Ręczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości do 20 cm m2 200 23 Rozebranie nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników z kostki betonowej (wszystkie grubości i rodzaje) m2 100 24 Rozebranie krawężnika i ławy betonowej - wszystkie grubości i rodzaje mb. 60 25 Rozebranie obrzeży 8x30 cm i 6x20 cm na podsypce piaskowej mb. 50 26 Przestawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo piaskowej mb 30 27 Odtworzenie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu do 20 cm m2 250 28 Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wszystkie grubości i rodzaje na podsypce cementowo-piaskowej m2 50 29 Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wszystkie grubości i rodzaje na podsypce cementowo-piaskowej (materiał z odzysku) m2 50 30 Ułożenie krawężnika na ławie betonowej - wszystkie grubości i rodzaje mb 60 31 Ułożenie obrzeża - wszystkie grubości i rodzaje mb 50 32 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową t 40 33 Wywiezienie ziemi i gruzu na miejsce składowania i utylizacji z kosztem utylizacji (odległość poza miastem Piekary Śląskie) m3 50 34 Umocnienie skarp rowów i zbiorników płytami ażurowymi betonowymi m2 100 35 Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych mb 30 36 Roboty ziemne ręczne lub mechaniczne dla wykonania przekopów kontrolnych i likwidacji zapadlisk - bez odwozu m3 30 37 Koszt geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wraz z naniesieniem na zasoby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej szt. 4 38 Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT zł/r-g 400 1. Zapewnienia całodobowej dyspozycyjności do wykonania robót awaryjnych polegającej na zabezpieczeniu i oznakowaniu miejsca awarii w czasie 60 minut i przystąpieniu do robót w czasie nie przekraczającym 180 minut od momentu zgłoszenia telefonicznego przez pracowników Wydziału Inwestycji i Remontów lub Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego również w dni wolne od pracy i święta. 2. Zapewnienia całodobowej stałej łączności telefonicznej pomiędzy nim a Zamawiającym do co najmniej dwóch osób będących pracownikami Wykonawcy. 3. Wykonawca ma obowiązek naniesienia nowych urządzeń kanalizacyjnych na zasoby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w terminie wykonania robót określonym w konkretnym zleceniu. CPV: 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 złotych ( siedem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • prawidłowe wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia polegających na remontach i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na wartość minimum 200 000,00 zł brutto rocznie każda (przyjmuje się , że jedna referencja na kwotę 200 000,00 zł może stanowić sumę poszczególnych referencji za okres 12 m-cy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej z opłaconą składką w Izbie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śl. 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 (pokój 218).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śl. 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 (pokój 218).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.