eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › świadczenie usług księgowych spółce Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Częstochowa: świadczenie usług księgowych spółce Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 534952 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o. , Ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 368 82 78, faks 34 368 82 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hala-czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług księgowych spółce Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki Zamawiającego powierzonych umową na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.), 2. dokonywanie wyceny składników aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.), 3. dokonywanie klasyfikacji środków trwałych, prowadzenia ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, 4. dokonywania odpisów amortyzacyjnych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawie o rachunkowości, 5. wystawianie faktur sprzedaży i przesyłanie ich odbiorcom,6. prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży w zakresie podatku od towarów i usług (VAT) oraz księgowanie dokumentów spółki, 7. opracowanie, sporządzanie zeznań, deklaracji, sprawozdań, raportów, wniosków i innych tego typu dokumentów w zakresie rachunkowości, podatków, sprawozdawczości GUS - wymaganych w działalności spółki, 8. generowanie i drukowanie informacji (zestawień) na potrzeby sprawozdawcze Zamawiającego oraz udziałowca spółki, 9. wykonywanie czynności koniecznych do zamknięcia ksiąg rachunkowych za dany rok obrotowy. Comiesięczne sporządzenie sprawozdań finansowych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.) za dany miesiąc oraz kwartał, półrocze lub inny okres wymagany przez udziałowca wraz ze sporządzeniem deklaracji podatkowej, 10. sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, kwartalne, za pełny rok kalendarzowy), 11. przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia windykacji należności, 12. sporządzanie deklaracji dla jednostki - spółki Zamawiającego i osób zatrudnionych na umowę o pracę i zlecenie oraz przesyłanie do ZUS (do 20 osób miesięcznie), 13. obsługa pracowników Zamawiającego w zakresie spaw finansowo-księgowych i kadrowych związanych ze stosunkiem pracy , w szczególności: prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, przygotowanie umów o pracę i cywilno-prawnych, rachunków, list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników i członków Rady Nadzorczej, nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom i członkom Rady Nadzorczej, naliczanie świadczeń urlopowych i przygotowywanie list płac wypłaty świadczeń, wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, przygotowanie wniosków emerytalno-rentowych, prowadzenie kartotek wynagrodzeń i zasiłkowych, rozliczanie pracowników z podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym, sporządzenie przelewów bankowych dot. wynagrodzeń, 14. rozliczanie z budżetem w obowiązujących terminach i zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie sporządzonych w terminie przez Wykonawcę deklaracji podatkowych bądź innych informacji pisemnych z tytułu: podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, składek na Fundusz Pracy, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług (VAT), wpłat na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, podatku od czynności cywilnoprawnych i opłat skarbowych, dokonywanie opłat podatków lokalnych (rozliczanie i odprowadzenie), 15. ewidencjonowanie i rozliczanie wszystkich kosztów ponoszonych przez Zamawiającego z uwzględnieniem rodzajów kosztów do dnia 15 następnego miesiąca, 16. wprowadzanie i księgowanie raportów kasowych i bankowych, 17. sporządzanie informacji wymaganych do przedłożenia podmiotowi, który udzielił Zamawiającemu pomocy publicznej, 18. przygotowywanie przelewów bankowych dotyczących wszystkich płatności Zamawiającego, 19. przygotowywanie danych do sporządzenia kwartalnych informacji o działalności spółek z udziałem gminy, 20. wykonywanie analiz kontrolno-finansowych dla potrzeb Rady Nadzorczej oraz Prezesa Zarządu, 21. prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 22. prawidłowe organizowanie obiegu, kontroli, archiwizowania i zabezpieczania dokumentów księgowych, tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w tym zakresie, 23. nadzór nad prowadzoną dokumentacją i obrotem kasowym, 24. opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian w ciągu roku kalendarzowego, 25. opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego, w tym sporządzanie raportów wg wytycznych i na każde żądanie udziałowca, 26. przygotowywanie zarządzeń dot. sporządzenia inwentaryzacji i udział 1 pracownika Wykonawcy w inwentaryzacji rocznej, 27. udzielanie na bieżąco odpowiedzi na zadawane drogą telefoniczną lub e-mail pytania dotyczące zakresu wynikającego z umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, w tym spraw pracowniczych, 28. przygotowywanie umów cywilnych (np. pożyczek) związanych z prowadzoną działalnością Zamawiającego z wyłączeniem umów handlowych i wynajmu, 29. współpraca z organami kontrolującymi Zamawiającego oraz przygotowywanie dokumentów dla potrzeb przeprowadzanej kontroli. Wykonywanie zaleceń pokontrolnych dotyczących zakresu umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, 30. sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych potwierdzających wykorzystanie środków finansowych na realizację zadań celowych, w tym dotacji, 31. rozliczanie delegacji pracowniczych, 32. sporządzanie po zakończeniu i rozliczeniu każdego miesiąca wydruków ewidencji analitycznej i syntetycznej prowadzonych ksiąg rachunkowych,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.21.11.10 - Usługi zarządzania listami płac 79.21.11.20 - Usługi rejestracji sprzedaży i nabycia 79.21.12.00 - Usługi kompilacji deklaracji finansowych 79.22.00.00 - Usługi podatkowe 79.22.20.00 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 1 000 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100 groszy). III.1.1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). III.1.2) Wadium inne niż w pieniądzu musi zostać zdeponowane przez upływem składania ofert bezpośrednio w sekretariacie budynku Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4, 42 - 202 Częstochowa pok. 2.051 za potwierdzeniem przyjęcia lub załączone do oferty w sposób umożliwiający zamawiającemu przekazanie dokumentu stanowiącego wadium do sekretariatu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą uprawnioną do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz oświadczenie, że po otrzymaniu certyfikatu księgowego lub świadectwa kwalifikacyjnego osoba, której dokument dotyczy nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za czyny określone w rozdziale 9 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, iż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi, z których każda podlegała badaniu lub audycie rocznych sprawozdań finansowych przez biegłego rewidenta i uzyskała opinię bez zastrzeżeń w odniesieniu do prawidłowości i rzetelności i sprawozdań finansowych,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą z wyższym wykształceniem, posiadającą świadectwo kwalifikacji do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane przez Ministra Finansów, biegłym rewidentem, doradcy podatkowego, a osoba ta posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług księgowych w spółkach prawa handlowego, warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi, iż dysponuje dodatkowo przynajmniej jedną osobą, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego lub zastępcy głównego księgowego, warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz minimum 5 osób, które współpracują z wykonawcą wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczeniach zawodowych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 15 000 euro, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione; 3) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3; 4) w przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS lub KRUS - zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników; 5) parafowany wzór umowy - załącznik nr 7; 6) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w sekcji III.4.3.1 oraz III.4.3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są zmiany w zakresie regulowanym przez § 6 wzoru umowy tj.: 1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) - od dnia wejścia w życie zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT) i w zakresie zmiany tej stawki

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://hsc.bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o., ul. Żużlowa 4, 42 - 202 Częstochowa, pokój nr 2.051.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o., ul. Żużlowa 4, 42 - 202 Częstochowa, pokój nr 2.051.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.