eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Łódź: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach.
Numer ogłoszenia: 53489 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, fax 042 6162273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach Zadanie 1 1. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Uniejów km 0+062 - 0+320 dł. odcinka 258 m, pow. 1.574 m2 (w tym wyrównanie 1.050 m2) 2. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Kłódno km 10+105 - 11+055 dł. odcinka 950 m, pow. 5.510 m2 (w tym wyrównanie 760 m2) 3. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Łążki km 23+250 - 24+280 dł. odcinka 1030 m, pow. 5.356 m2 4. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Opole km 28+011 - 28+311 dł. odcinka 300 m, pow. 1.710 m2 5. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Powodów III km 21+214 - 21+414 dł. odcinka 200 m, pow. 1.160 m2 (w tym wyrównanie 170 m2) 6. droga nr 473 Koło - Uniejów m.Uniejów km 30+800 - 31+800 dł. odcinka 1000 m, pow. 6.500 m2 z frezowaniem nawierzchni Zadanie 2 droga nr 473 Koło - Uniejów - Szadek - Łask km 52+490 - 53+140 dł. odcinka 650 m, szer. 6 m - pow. 3.900 m2 (w tym wyrównanie 200 m2) km 53+500 - 54+090 dł. odcinka 590 m, szer. 6 -10 m - pow. 4.410 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 = 7.600 zł; zadanie nr 2 = 2.900 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, oraz: - Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln PLN - dla Zadania 1 i 0,2 mln PLN dla Zadania 2 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,5 mln PLN - dla Zadania 1 i 0,2 mln PLN dla Zadania 2 - Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone powyżej spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy - Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. Funkcja i wymagana ilość osób Uprawnienia OIIB 1 2 3 1 Kierownik budowy 1 osoba Wykonawcze drogowe lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń właściwe dla przedmiotu zamówienia - Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. -Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli: Lp Wyszczególnienie (parametry) Min. liczba jednostek 1 2 3) 1./ Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości (zgodnie z normą i zapisami ST) lub umowa dostawy mieszanki mineralno - bitumicznej z takiej wytwórni (1) 2./ Zestaw sprzętu do zagęszczania mas bitumicznych (walec statyczny i ogumiony - zgodnie z ST) (1) 3./ Rozkładarka (1) 4./ Skrapiarka (1) 5./ Sprzęt do czyszczenia 1 kompl. 6./ Frezarka o szer. Frezu min. 2,0 m (1) - Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. - Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, układanie nawierzchni bitumicznej - warstwy ścieralnej - min. 2 zadania o powierzchni nie mniejszej niż przedmiot zamówienia każde na drogach klasy technicznej min. Z. - Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. - Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców .w zakresie ułożenia ścieku i utwardzenia poboczy. Ocena wg zasady spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu (art. 44 ustawy pzp), zgodne z treścią Formularza 3.1. instrukcji dla wykonawców - oryginał. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 7.2.1.2) Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż w pkt. 7.2.1. instrukcji dla wykonawców. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. instrukcji dla wykonawców . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. instrukcji dla wykonawców . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 Instrukcji dla Wykonawców. - Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - należy wskazać proponowanych Podwykonawców w zakresie zgodnym z pkt. 7.2.5. instrukcji dla Wykonawców. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. instrukcji dla wykonawców . - Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2, 8.1.4 i 8.1.5 instrukcji dla wykonawców składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.3.instrukcji dla wykonawców , Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonych w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i c) oraz wymienione w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1. instrukcji dla wykonawców , winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę - za wyjątkiem oświadczenia o treści z art. 8.1.1. instrukcji dla wykonawców - które należy przedłożyć w formie oryginału podpisanego łącznie przez wykonawców występujących wspólnie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. instrukcji dla wykonawców winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi 90-113 Łódź, ul. Henryka Sienkiewicza 3 pok.303..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi 90-113 Łódź, ul. Henryka Sienkiewicza 3 pok. 211..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach Zadanie 1 1. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Uniejów km 0+062 - 0+320 dł. odcinka 258 m, pow. 1.574 m2 (w tym wyrównanie 1.050 m2) 2. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Kłódno km 10+105 - 11+055 dł. odcinka 950 m, pow. 5.510 m2 (w tym wyrównanie 760 m2) 3. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Łążki km 23+250 - 24+280 dł. odcinka 1030 m, pow. 5.356 m2 4. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Opole km 28+011 - 28+311 dł. odcinka 300 m, pow. 1.710 m2 5. droga nr 469 Uniejów - Gostków - Wróblew m.Powodów III km 21+214 - 21+414 dł. odcinka 200 m, pow. 1.160 m2 (w tym wyrównanie 170 m2) 6. droga nr 473 Koło - Uniejów m.Uniejów km 30+800 - 31+800 dł. odcinka 1000 m, pow. 6.500 m2 z frezowaniem nawierzchni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach Zadanie 2 droga nr 473 Koło - Uniejów - Szadek - Łask km 52+490 - 53+140 dł. odcinka 650 m, szer. 6 m - pow. 3.900 m2 (w tym wyrównanie 200 m2) km 53+500 - 54+090 dł. odcinka 590 m, szer. 6 -10 m - pow. 4.410 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.