eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego leków różnych



Ogłoszenie z dnia 2006-10-16

POZYCJA 53487

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego leków różnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach, do kontaktów: Anita Cieślik, ul. Prosta 30, 25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618525, fax 041 3687424, e-mail: szpial@szpgin.kielce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpgin.kielce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego leków różnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamóweinia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego leków róznych wyszczególnionych według nazwy i ilości w załączniku nr 2 do SIWZ.Z podziałem na poszcególne zadania. Zadanie nr 1 - Leki różne Zadanie nr 2 - Preparaty do żywienia doustnego Zadanie nr 3 - Immunoglobuliny Zadanie nr 4 - Preparaty krwiozastępcze - 5% Albuminy Zadanie nr 5 - Preparaty krwiozastępcze - 20% Albuminy Zadanie nr 6 - Surowce recepturowe Zadanie nr 7 - Materiały recepturowe. Niniejsze zestawienie stanowi roczne zapotrzebowanie Apteki szpitalnej na leki rózne, jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian ilościowych zamówienia określonego w ofercie bez konsekwencji prawnych w granicach 20%. Zamawiający nie przewiduje możliwości wskazania przez Wykonawców podwykonawców w związku z realizacją niniejszego przetargu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 tejże ustawy i złożą w tym przedmiocie stosowne oświadczenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 22.44.12.00 - 22.44.12.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 318.000,00zł. całkowita wartość zamówienia z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - 285.000,00zł Zadanie nr 2 - 12.000,00zł Zadanie nr 3 - 5.000,00zł Zadanie nr 4 - 3.000,00zł Zadanie nr 5 - 2.500.00zł Zadanie nr 6 - 9.000,00zł Zadanie nr 7 - 1.500,00zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.500,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do postępowania przetargowego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 22 i nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożą w tym przedmiocie stosowne oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena znaczenie 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpgin.kielce.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 10:30, Świętokrzyskie Centrum matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Leki różne. 1) Krótki opis: Zadanie nr 1 - Leki rózne Zadanie nr 2 - Preparaty do żywienia doustnego zadania nr 3 - Immunoglobuliny Zadnaie nr 4 - Preparaty krwiozastępcze - 5% Albuminy Zadanie nr 5 - Preparaty krwiozastępcze - 20% Albuminy Zadanie nr 6 - Surowce recepturowe Zadanie nr 7 - Materiały recepturowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.44.12.00. 3) Wielkość lub zakres: 318.00,00zł. koszt całości zamówienia z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - 285.00,00zł Zadanie nr 2 - 12.000,00zł Zadanie nr 3 - 5.000,00zł Zadanie nr 4 - 3.000,00zł Zadanie nr 5 - 2.500,00zł Zadanie nr 6 - 9.000,00zł zadanie nr 7 - 1.500,00zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.