eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › przebudowa pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Edukacji Medycznej na Medyczne Studium Zawodowe Nr 2



Ogłoszenie z dnia 2006-10-16

POZYCJA 53445

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: przebudowa pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Edukacji Medycznej na Medyczne Studium Zawodowe Nr 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wielkopolskie Centrum Edukacji Medycznej, do kontaktów: mgr Danuta Warciarek, ul. Mostowa 6, 61-855 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529625 w. 2, fax 061 8516367. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wcem.wlkp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Edukacji Medycznej na Medyczne Studium Zawodowe Nr 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań, ul. Mostowa 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń parteru i piwnicy budynku Wielkopolskiego Centrum Edukacji Medycznej. Na wyższych kondygnacjach prace dotyczą tylko wykonania kanałów wentylacyjnych. Budynek średnio wysoki, zlokalizowany w zwartej zabudowie śródmiejskiej. Zakres robót został szczegółowo opisany w projekcie wykonanym przez Architektoniczną Pracownię Projektową - Tomasz Drożdżyński w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa - oświadczenie w powyższej sprawie wykonawca składa na druku oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b) Dysponują osobami, które będą kierować robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Ww. osoby winny być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 roboty obejmującej remont pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. Wykonawca winien posiadać dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. e) Wycenią przedmiotowe zamówienie. f) Złożą ofertę cenową. g) Zaakceptują termin wykonania zamówienia. h) Potwierdzą zaakceptowanie warunków umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy. i) Udzielą co najmniej 24 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty. j) Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. k) Posiadają polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l) Wniosą wadium w wysokości 4000 zł. m) Zobowiążą się do wniesienia zabezpieczenia dobrego wykonania umowy w wysokości 4% ceny ofertowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia wykonawcy i wymagane dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie któregokolwiek z warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. B) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. zgodnie z treścią załącznika do SIWZ. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument podpisuje pełnomocnik. C) Formularz ofertowy, w którym wykonawca: - podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - udziela gwarancji na wykonane roboty, - akceptuje warunki umowy, - oświadcza, że dokonał wizji lokalnej, - akceptuje termin związania ofertą, - oświadcza, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa, - potwierdza wniesienie wadium, - deklaruje formę wniesienia zabezpieczenia dobrego wykonania umowy. D) Informację banku lub Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców ww. informacja może być od jednego wykonawcy lub kilku wykonawców. Ważne jest, aby łączna zdolność kredytowa bądź łączna wielkość środków finansowych spełniała warunek ww. kwoty. E) Wykaz wykonanych robót oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z treścią pkt III.2 c ogłoszenia o zamówieniu. F) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami). Dokument musi jednoznacznie potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2. b ogłoszenia o zamówieniu. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz kopię ważnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego. G) Formularz cenowy (zbiorcza tabela elementów scalonych) wg wzoru załączonego do SIWZ. H) Kosztorys ofertowy sporządzony wg załączonych przedmiarów. I) Wykaz podwykonawców zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Załączony wykaz podwykonawców w przypadku wyboru wykonawcy, będzie obowiązywał w trakcie realizacji robót, a ewentualna zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji zamawiającego. J) Polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - polisę winien złożyć każdy z wykonawców. K) Dowód wniesienia wadium w kwocie 4000 zł w formie opisanej w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pobranie ze strony internetowej lub w siedzibie zamawiającego - pokój 105. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcem.wlkp.pl. Opłata: 85 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie zamawiającego lub na podstawie faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2006, godzina 12:00, w siedzibie zamawiającego, pokój nr 313.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Regionalny Program Operacyjny 2005 - 2006. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.