eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych dla Powiatu Nowotomyskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-19



Ogłoszenie nr 534418-N-2017 z dnia 2017-06-19 r.

Powiat Nowotomyski: Udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych dla Powiatu Nowotomyskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski, krajowy numer identyfikacyjny 63127693700000, ul. Poznańska  33 , 64-300   Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 44 26 700, , e-mail starostwo@powiatnowotomyski.pl, , faks 614 423 589.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatnowotomyski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.powiatnowotomyski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiatnowotomyski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych dla Powiatu Nowotomyskiego
Numer referencyjny: DR.272.1.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych w walucie polskiej dla Powiatu Nowotomyskiego. Zamówienie zostało podzielone na zadanie nr 1 i nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (dwa zadania) bądź ofertę częściową (na jedno zadanie). ZADANIE NR 1 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 1.568.439,00zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na inwestycje Powiatu Nowotomyskiego na podstawie Uchwały Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. 2. Kredyt w walucie polskiej. 3. Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego). 4. Okres spłaty- od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu). 6. Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego. 7. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 18 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 18.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8. Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie: a) Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086 b) Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485 c) Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca - raty płatne miesięcznie d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca. 9. Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej). 10. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 11. Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu. 12. Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym. 13. Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża. 14. Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 01.06.2017 roku 15. Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: o Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 01.06.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej w dniu 02.06.2017 roku. o Marża (w całym okresie kredytowania). 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy. 17. Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w zależności od wyniku postępowania przetargowego na inwestycje Powiatu finansowane z kredytu. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej. 20. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego. 21. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. ZADANIE NR 2 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 2.631.561zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Powiatu z tytułu kredytów na podstawie Uchwały Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. 2. Kredyt w walucie polskiej. 3. Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego). 4. Okres spłaty od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu). 6. Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego. 7. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 181 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 18.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8. Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie: a) Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086 b) Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485 c) Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień każdego miesiąca - raty płatne miesięcznie d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca. 9. Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej). 10. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 11. Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu. 12. Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym. 13. Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża. 14. Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 01.06.2017 roku. 15. Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: o Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 01.06.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej z dnia 02.06.2017 roku. o Marża (w całym okresie kredytowania) 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy. 17. Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej. 19. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego. 20. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Informacje uzupełniające: 1) Na rachunkach bankowych Zamawiającego nie ciążą zajęcia egzekucyjne, 2) U Zamawiającego nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.), 3) Nie prowadzono wobec Zamawiającego, za pośrednictwem komornika sądowego, działań windykacyjnych zadłużenia, 4) Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań, w tym w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o wydanie zaświadczeń potwierdzających nie zaleganie ze składkami, które zostaną udostępni one na wniosek wybranego Wykonawcy przed podpisaniem umowy, 5) Dotychczas nie wystąpiła sytuacja, w której Zarząd Powiatu nie otrzymałby absolutorium, 6) Zamawiający nie posiada zadłużenia z tytułów: a) Umów leasingowych, b) Umów z odroczonym terminem płatności dłuższym niż o rok, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28.12.2011r. w sprawie szczegółowego sposobu klasyfikacji tytułów dłużnych zaliczanych do państwowego długu publicznego (Dz. U. Nr 298,poz. 1767), 7) Aktualne zadłużenie Zamawiającego z wyszczególnieniem Banków współpracujących wg stanu na 31.05.2017r. Lp. Nazwa banku Wielkość zaciągniętych kredytów Termin spłaty Stan zadłużenia na dzień 31.05.2017 1 PKO BP SA 22.197.674,00 31.12.2018 6.995.728,18 2 Bank Gospodarstwa Krajowego 5.520.779,84 31.12.2027 5.520.779,84 3 Razem 27.718.453,84 12.516.508,02 8) W Biuletynie Zamówień Publicznych Powiatu Nowotomyskiego, na stronie internetowej www.bip.powiatnowotomyski.pl zakładka Finanse i mienie 1. W podzakładce Budżet: a) Uchwała WPF 2016-2027, b) Uchwała budżetowa Powiatu Nowotomyskiego 2017 2. W podzakładce Sprawozdania a) Sprawozdania za rok 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 3. W podzakładce Opinie RIO a) Opinie RIO zakładka Rada Powiatu 1. W podzakładce Uchwały Rady Powiatu a) Uchwała Rady Powiatu w sprawie zaciągnięcia przez Powiat kredytu, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia - Uchwała Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. w sprawie zaciągnięcia przez Powiat Nowotomyski długoterminowego kredytu, - Uchwała Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. w sprawie zaciągnięcia przez Powiat Nowotomyski długoterminowego kredytu, b) Akty powołania na stanowiska przedstawicieli Zamawiającego - Uchwała Nr I/3/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Starosty Nowotomyskiego, - Uchwała Nr I/4/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Wicestarosty Nowotomyskiego, - Uchwała Nr I/5/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Członków Zarządu Powiatu Nowotomyskiego.

II.5) Główny kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2027-12-28

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, jak również na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016r. poz. 1988 ze zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2. ppkt 1), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, jak również na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016r. poz. 1988 ze zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ; c) harmonogram spłaty kredytu, d) projekt umowy, e) oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie jeżeli wykonawcę reprezentuje i ofertę składa pełnomocnik). f) Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. g Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 95,00
czas uruchomienia kredytu5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta umowa wg wzoru obowiązującego w banku Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wymienione w SIWZ wymagania.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru. Wszelkie zmiany j Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany oprocentowania. W przypadku zmiany wysokości oprocentowania kredytu Bank każdorazowo zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej w terminie siedmiu dni od dokonania zmiany wysokości oprocentowania, podając wysokość oraz sposób wyliczenia oprocentowania na następny okres odsetkowy. Zmiana wysokości oprocentowania nie stanowi zmiany warunków Umowy. Zmiana warunków umowy może nastąpić w następującym zakresie: 1) zmiany strony Umowy tj. następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów oraz zmiany nazwy, adresu lub siedziby Banku bądź Zamawiającego, 2) zmiany kwot oraz terminów spłaty rat kapitałowych oraz odsetek nie powodujące przekroczenia okresu kredytowania, 3) obniżenia marży (np. na wniosek Kredytobiorcy do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy określonych powyżej w następujących przypadkach (bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji ze strony Banku): 1) wcześniejszej spłaty kredytu, 2) niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości, pogorszenia sytuacji ekonomiczno- finansowej, 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego lub które będą miały wpływ na realizację Umowy, 4) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Dla zadania nr 1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku w zależności od wyniku postępowania przetargowego na inwestycje Powiatu finansowane z kredytu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: ZADANIE NR 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 1.568.439,00zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na inwestycje Powiatu Nowotomyskiego na podstawie Uchwały Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. 2. Kredyt w walucie polskiej. 3. Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego). 4. Okres spłaty- od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu). 6. Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego. 7. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 18 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 18.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8. Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie: a) Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086 b) Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485 c) Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca - raty płatne miesięcznie d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca. 9. Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej). 10. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 11. Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu. 12. Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym. 13. Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża. 14. Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 01.06.2017 roku 15. Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: o Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 01.06.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej w dniu 02.06.2017 roku. o Marża (w całym okresie kredytowania). 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy. 17. Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w zależności od wyniku postępowania przetargowego na inwestycje Powiatu finansowane z kredytu. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej. 20. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego. 21. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2027-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA95,00
czas uruchomienia kredytu5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: ZADANIE NR 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 2.631.561zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Powiatu z tytułu kredytów na podstawie Uchwały Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. 2. Kredyt w walucie polskiej. 3. Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego). 4. Okres spłaty od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu). 6. Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego. 7. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 181 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 18.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8. Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie: a) Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086 b) Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485 c) Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień każdego miesiąca - raty płatne miesięcznie d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca. 9. Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej). 10. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 11. Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu. 12. Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym. 13. Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża. 14. Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 01.06.2017 roku. 15. Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: o Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 01.06.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej z dnia 02.06.2017 roku. o Marża (w całym okresie kredytowania) 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy. 17. Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej. 19. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego. 20. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2027-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA95,00
czas uruchomienia kredytu5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.