eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Zamówienie z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych na zadaniu inwestycyjnym o nazwie Budowa budynku o funkcji administracyjno biurowej z wykorzystaniem istniejącej bryły, parkingu samochodów osobowych i placu manewrowego wraz z urządzeniami budowlanymi, oraz budowa myjni samochodowej na potrzeby własne, zlokalizowanego w Sieradzu, ul. 3-go Maja 7



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Sieradz: Zamówienie z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych na zadaniu inwestycyjnym o nazwie Budowa budynku o funkcji administracyjno biurowej z wykorzystaniem istniejącej bryły, parkingu samochodów osobowych i placu manewrowego wraz z urządzeniami budowlanymi, oraz budowa myjni samochodowej na potrzeby własne, zlokalizowanego w Sieradzu, ul. 3-go Maja 7
Numer ogłoszenia: 5342 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Sieradzu, ul. 3 Maja 7, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8279972, 043 8226268, faks 043 8226267.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych na zadaniu inwestycyjnym o nazwie Budowa budynku o funkcji administracyjno biurowej z wykorzystaniem istniejącej bryły, parkingu samochodów osobowych i placu manewrowego wraz z urządzeniami budowlanymi, oraz budowa myjni samochodowej na potrzeby własne, zlokalizowanego w Sieradzu, ul. 3-go Maja 7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych polegających na uzupełnieniu lub wymianie istniejącej izolacji termicznej z powłokową izolacją przeciwwilgociową na murach zewnętrznych, zniwelowaniu 25 centymetrowej różnicy poziomów posadzki w podpiwniczeniu, rozbiórce ściany obudowy (schody wspornikowe), wymienionych szczegółowo w protokole konieczności nr 1 z dnia 15.11.2010r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum ENVIRO-SERWIS S.C. i BUD-TRANS reprezentowane przez Lidera Konsorcjum ENVIRO-SERWIS S.C. Sz. Gajderowicz, W. Dziemidkiewicz, ul. Polna 6, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53376,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46815,18

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonawca zwrócił uwagę że projektant nie uwzględnił robót które winny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i zgodności inwestycji z celem któremu obiekt ma służyć. Podczas narady w dniu 15 listopada 2010 r. autor projektu stwierdził zasadność robót których nie mógł przewidzieć wcześniej, a inspektor nadzoru powołany przez inwestora również uznał za konieczne wykonanie prac dodatkowych nie uwzględnionych w projekcie i kosztorysie. Biorąc pod uwagę że od wykonania tych robót dodatkowych uzależniony jest postęp prac nad inwestycją zachodzi okoliczność wzmiankowana w art. 67 ust. 1 pkt 5b ustawy z dnia 29 01 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.