eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usług dezynsekcji i deratyzacji internatów pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-15

Warszawa: Wykonanie usług dezynsekcji i deratyzacji internatów pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.
Numer ogłoszenia: 53429 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o. , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 572 86 80, faks 0-22 572 86 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług dezynsekcji i deratyzacji internatów pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji w obiektach będących w zarządzaniu ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania Usługa ma zostać wykonana w następujących terminach: I półrocze 2011 r., II półrocze 2011 r., I półrocze 2012 r., II półrocze 2012 r., Zamówienie podzielone zostało na 18 zadań (części): Zadanie 1 - Zespół Zielona Góra Zadanie 2 - Zespół Szczecin Zadanie 3 - Zespół Gdynia Zadanie 4 - Zespół Olsztyn Zadanie 5 - Zespół Wrocław Zadanie 6 - Zespół Poznań Zadanie 7 - Kraków, Oświęcim Zadanie 8 - Gliwice, Lubliniec Zadanie 9 - Bydgoszcz, Grudziądz, Brodnica Zadanie 10 - Leźnica Wielka Zadanie 11 - Warszawa, Legionowo, Nowy Dwór Maz., Sochaczew, Białobrzegi, Sulejówek, Siedlce Zadanie 12 - Suwałki Zadanie 13 - Przasnysz Zadanie 14 - Białystok Zadanie 15 - Chełm Zadanie 16 - Dęblin Zadanie 17 - Hrubieszów Zadanie 18 - Słomczyn.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp., stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego ipolegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, lub są w trakcie realizacji minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, (określonemu CPV- 90921000-9). Każda z wykazanych usług musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie 1 6000,00 zł (Sześć tysięcy złotych) Zadanie 2 21000,00 zł (Dwadzieścia jeden tysięcy złotych) Zadanie 3 10000,00 zł (Dziesięć tysięcy złotych) Zadanie 4 13000,00 zł (Trzynaście tysięcy złotych) Zadanie 5 6000,00 zł (Sześć tysięcy złotych) Zadanie 6 3000,00 zł (Trzy tysiące złotych) Zadanie 7 6000,00 zł (Sześć tysięcy złotych) Zadanie 8 3000,00 zł (Trzy tysiące złotych) Zadanie 9 19000,00 zł (Dziewiętnaście tysięcy złotych) Zadanie 10 5000,00 zł (Pięć tysięcy złotych) Zadanie 11 35000,00 zł (Trzydzieści pięć tysięcy złotych) Zadanie 12 2000,00 zł (Dwa tysiące złotych) Zadanie 13 3000,00 zł (Trzy tysiące złotych) Zadanie 14 2000,00 zł (Dwa tysiące złotych) Zadanie 15 1000,00 zł (Tysiąc złotych) Zadanie 16 4000,00 zł (Cztery tysiące złotych) Zadanie 17 2000,00 zł (Dwa tysiące złotych) Zadanie 18 2000,00 zł (Dwa tysiące złotych) Przy składaniu oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia, spełnienie warunku dla części o wyższej (najwyższej jeśli oferta dotyczy więcej niż dwóch części) wymaganej kwocie zrealizowanych usług zostanie jednocześnie uznane jako spełnienie warunku (wykazu usług) dla pozostałych części, których będzie dotyczyć oferta, o niższej wymaganej kwocie zrealizowanych usług;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, sporządzony wg Załącznika Nr 1 do SIWZ Wypełniony i podpisany Formularz cenowy, sporządzony wg Załącznika Nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; Dokumenty określające sposób reprezentacji Wykonawcy, o ile sposób reprezentacji Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. 9. W przypadku zmiany wysokości podatku od towarów i usług (VAT), zmianie ulegną kwoty wynagrodzenia brutto za poszczególne zadania wskazane w § 5 ust. 2. Zmiany te nie spowodują zmiany umowy, przy czym powstała w wyniku zmiany podatku VAT łączna wartość wynagrodzenia za usługi nie może być wyższa niż kwota brutto dotycząca każdego zadania wskazanego w § 5 ust. 2 umowy. 2. W przypadku, gdy po stronie Zamawiającego nastąpią zmiany organizacyjne, prawne lub gospodarcze, Zamawiający ma prawo przenieść na inny podmiot swoje prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy, a Wykonawca niniejszym wyraża na to zgodę, pod warunkiem poinformowania Wykonawcy o powyższym. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia, że prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy będą realizowane przez podmiot wstępujący w te prawa i obowiązki

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania ul. Wolnej Wszechnicy 5 02-097 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania ul. Wolnej Wszechnicy 5 02-097 Warszawa Sekretariat (pokój nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.