eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Michałowo: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2015
Numer ogłoszenia: 53410 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żednia , Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, faks 085 7175252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia podzielona na dwa pakiety. Pakiet nr 1 - Dostawa mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika wykonanych według wzorów określonych: 1.1. Rozporządzanie Ministra Środowiska z 09 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru munduru leśnika i oznak uprawnionych do ich noszenia. Mundury leśnika i oznaki, których wzory zostały określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. Nr 51, poz. 342), mogą być noszone przez osoby uprawnione do ich noszenia do dnia 31 grudnia 2017 r. 1.2. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 1.3. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 1.4. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnik. 1.5. Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 w sprawie wzorca oraz zasad użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. Pakiet nr 2 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego, do Nadleśnictwa Żednia w roku 2015. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia zawiera (Załącznik nr 1.1, 1.2 do SIWZ) 2. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 18000000-9 Odzież obuwie artykuły bagażowe i dodatki 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18140000-2 Dodatki do odzieży roboczej 18200000-1 Odzież wierzchnia 18300000-2 Części garderoby 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki 18800000-7 Obuwie 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy ważne świadectwa lub upoważnienia, iż elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie świadectwa lub upoważnienia, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol na zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 w sprawie wzorca oraz zasad użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego (oświadczenie na formularzu oferty), gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów umundurowania i odzieży upoważnionym pracownikom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (pod rygorem nieważności) poinformowania Zamawiającego, w terminie 14 dni od podpisania umowy, o adresie w/w punktu wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z powyższych obowiązków, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych lub odzieży Bhp łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 5. Zamawiającemu oraz upoważnionym przez niego pracownikom przysługuje prawo do odbioru przedmiotu dostawy bezpośrednio w w/w punkcie wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP. Dostawy elementów umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego będą realizowane sukcesywnie przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia - indywidualnie, sorty mundurowe i odzież BHP dla poszczególnych, uprawnionych pracowników, w oparciu o upoważnienie (w uprzednio uzgodnionej formie) wydane przez Zamawiającego, w punkcie sprzedaży Wykonawcy, oddalonym nie więcej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, w uzgodnionych z nimi ilościach, rozmiarach, rodzajach sortymentu i terminach, nie dłuższych niż 10 dni od złożenia zamówienia indywidualnego (podstawowa forma realizacji przedmiotu zamówienia), 6. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: zgodnie z formularzem cenowym złożonym przez Wykonawcę. b) Nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów. c) Forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Zamawiający zastrzega możliwość redukcji zamówienia. Określone w formularzu oferty ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach. e) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu. f) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. g) Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy/odbioru przez osoby uprawnione) gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie h) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden lub dwa pakiety. 1. Pakiet Nr 1: sorty mundurowe leśnika Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera tabela poniżej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SIWZ): Mundur wyjściowy Jednostka miary Ilość jednostek Marynarka męska - gabardyna lub tropik sztuka 3 Marynarka damska- gabardyna lub tropik sztuka 2 Spodnie męskie- gabardyna lub tropik sztuka 6 Spodnie damskie- gabardyna lub tropik sztuka 2 Marynarka męska- gabardyna z wykończeniem oleofobowym sztuka 7 Spodnie męskie- gabardyna z wykończeniem oleofobowym sztuka 17 Spódnica - gabardyna lub tropik sztuka 3 Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym sztuka - Koszula męska sztuka 6 Bluzka damska sztuka 2 Koszula męska - bawełna 100% sztuka 23 Bluzka damska - bawełna 100% sztuka 2 Krawat sztuka 20 Czapka wyjściowa z wizerunkiem orła sztuka 7 Kapelusz damski sztuka 1 Kapelusz męski sztuka 2 Kurtka męska sztuka 6 Kurtka damska sztuka 1 Szalik sztuka 5 Rękawice damskie męskie para 9 Skarpety letnie termoaktywne para 24 Skarpety przejściowe termoaktywne para 38 Skarpety zimowe termoaktywne para 37 Półbuty męskie para 14 Półbuty damskie para 3 Mundur codzienny leśnika Zamawiana ilość Koszula męska z długim rękawem sztuka 6 Bluzka damska z długim rękawem sztuka - Koszula męska z krótkim rękawem sztuka 8 Bluzka damska z krótkim rękawem sztuka 2 Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100% sztuka 22 Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% sztuka 2 Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100% sztuka 12 Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100% sztuka - Sweter sztuka 47 Kamizelka sztuka 17 Bluza z polaru typu windstoper sztuka 47 Kurtka wierzchnia sztuka 17 Czapka zimowa z wizerunkiem orła sztuka 5 Peleryna sztuka 2 Półbuty typu Sympatex para 41 Półbuty typu Gore-tex para 16 Mundur terenowy leśnika Zamawiana ilość Bluza z kamizelką letnią sztuka 10 Spodnie letnie sztuka 71 Czapka letnia terenowa z wizerunkiem orła sztuka 19 Kurtka zimowa sztuka 7 Spodnie zimowe sztuka 13 Czapka zimowa terenowa z wizerunkiem orła sztuka 11 Trzewiki typu Sympatex para 19 Trzewiki typu Gore-tex niskie para 7 Trzewiki typu Gore-tex wysokie para 7 Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate para 9 Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate para 5 Trzewiki typu Gore-tex wysokie z ociepleniem typu Thinsulate para 7 Oznaki Zamawiana ilość Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem para 6 Szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pakiet Nr 2: Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze, odpowiadające wymaganiom określonym w Polskich Normach oraz posiadające odpowiednio certyfikat albo deklarację zgodności z tymi normami, w ilościach jak niżej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2 do SIWZ ): Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość 1 2 5 6 1. Ubranie letnie (w tym dwie pary spodni) komplet 52 2. Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą. komplet 52 3. Kurtka przeciwdeszczowa, spodnie przeciwdeszczowe. komplet 25 4. Kurtka przeciw deszczowa, spodnie przeciw deszczowe - pracownicy grupy 4-7. komplet 10 5. Ubranie całoroczne. komplet 5 6. T-shirt szt. 57 7. Koszula robocza szt. 57 8. Koszula robocza - pracownicy grupy 4-7 szt. 10 9. Bielizna termoaktywna komplet 67 10. Stuptuty szt. 57 11. Skarpety termo aktywne letnie i zimowe para 67 12. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne szt. 67 13. Buty terenowe wodochronne z membraną oddychającą szt. 57 14. Buty gumowe szt. 62 15. Czapka letnia szt. 57 16. Czapka ocieplana szt. 57 17. Czepek pod hełm ochronny szt. 61 18. Okulary ochronne - gogle szt. 57 19. Kamizelka ostrzegawcza szt. 70 20. Rękawice robocze para 300 21. Rękawice ocieplane para 52 22. Maska przeciwpyłowa - jednorazowa. szt. 120 23. Kamizelka ciepłochronna: szt. 2 24. Fartuch roboczy szt. 2 25. Rękawice ochronne para 2 26. Ubrania letnie w kolorze ostrzegawczym komplet 10 27. Buty ochronne, podnosek ochronny szt. 10 28. Buty gumowe wodoodporne, podnosek ochronny szt. 10 29. Ubranie ocieplane- pracownicy grupy 4-7 komplet 10 30. Buty gumowe, wodoodporne, ciepłochronne, podnosek ochronny szt. 10 31. Okulary przeciwsłoneczne szt. 35 32. Czapka letnia szt. 10 33. Czapka ocieplana. szt. 10 34. Ochronniki słuchu szt. 2 35. Kamizelka ocieplająca szt. 3 36. Trzewiki szt. 1 37. Nakolanniki szt. 1 38. Fartuch ochronny szt. 1 39. Kombinezon do oprysków Szt. 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.30.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie wymaga posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat, w przed upływem składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla pakietu nr 1: minimum trzy dostawy sortów mundurowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł Dla Pakietu nr 2: minimum trzy dostawy odzieży bhp na łączną kwotę nie mniejszej niż 80 tys. zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    wykazali i udokumentowali spełnienie wymogów jakościowych w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia: - Zamawiający żąda aby w pakiecie nr 2 razem z ofertą były złożone następujące wzory odzieży BHP: LP NAZWA SORTYMENTU Jednostka miary Ilość jednostek 1 2 3 4 SŁUŻBA LEŚNA I STAŻYŚCI 1 Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni) komplet 1 2 Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą komplet 1 3 Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą para 1 4 Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne para 1 5 Okulary przeciwsłoneczne / polaryzacyjne szt. 1 ROBOTNICY 6 Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym komplet 1 7 Ubranie ocieplane (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym komplet 1 8 Buty ochronne, podnosek ochronny para 1 9 Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny para 1 10 Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny para 1 11 Okulary przeciwsłoneczne / polaryzacyjne szt. 1 12 Trzewiki para 1 ADMINISTRACJA 13 Kamizelka ciepłochronna szt. 1 - Dostarczone wzory odzieży BHP powinny być odpowiednio opisane nazwę Wykonawcy oraz nazwę dostarczanej odzieży. - Przy sprawdzaniu ofert powołana komisja przetargowa weźmie pod uwagę również złożone wzory odzieży Bhp, jeżeli nie będą spełniały wymagań opisanych przez zamawiającego, Zamawiający zastrzega wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4. - Złożone wzory odzieży Bhp zostaną zwrócone Wykonawcy po wyborze oferty najkorzystniejszej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełnionego i podpisanego Formularza oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, - wypełnionego i podpisanego formularza cenowego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 a lub 3 b do SIWZ, (w zależności od pakietu na który dostawca składa ofertę), - informacja z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru - załącznik nr 7). - pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółek cywilna), - dokumentu/ów określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, -

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków umowy w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pakiet Nr 1: sorty mundurowe leśnika Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera tabela poniżej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SIWZ): Mundur wyjściowy Jednostka miary Ilość jednostek Marynarka męska - gabardyna lub tropik sztuka 3 Marynarka damska- gabardyna lub tropik sztuka 2 Spodnie męskie- gabardyna lub tropik sztuka 6 Spodnie damskie- gabardyna lub tropik sztuka 2 Marynarka męska- gabardyna z wykończeniem oleofobowym sztuka 7 Spodnie męskie- gabardyna z wykończeniem oleofobowym sztuka 17 Spódnica - gabardyna lub tropik sztuka 3 Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym sztuka - Koszula męska sztuka 6 Bluzka damska sztuka 2 Koszula męska - bawełna 100% sztuka 23 Bluzka damska - bawełna 100% sztuka 2 Krawat sztuka 20 Czapka wyjściowa z wizerunkiem orła sztuka 7 Kapelusz damski sztuka 1 Kapelusz męski sztuka 2 Kurtka męska sztuka 6 Kurtka damska sztuka 1 Szalik sztuka 5 Rękawice damskie męskie para 9 Skarpety letnie termoaktywne para 24 Skarpety przejściowe termoaktywne para 38 Skarpety zimowe termoaktywne para 37 Półbuty męskie para 14 Półbuty damskie para 3 Mundur codzienny leśnika Zamawiana ilość Koszula męska z długim rękawem sztuka 6 Bluzka damska z długim rękawem sztuka - Koszula męska z krótkim rękawem sztuka 8 Bluzka damska z krótkim rękawem sztuka 2 Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100% sztuka 22 Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% sztuka 2 Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100% sztuka 12 Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100% sztuka - Sweter sztuka 47 Kamizelka sztuka 17 Bluza z polaru typu windstoper sztuka 47 Kurtka wierzchnia sztuka 17 Czapka zimowa z wizerunkiem orła sztuka 5 Peleryna sztuka 2 Półbuty typu Sympatex para 41 Półbuty typu Gore-tex para 16 Mundur terenowy leśnika Zamawiana ilość Bluza z kamizelką letnią sztuka 10 Spodnie letnie sztuka 71 Czapka letnia terenowa z wizerunkiem orła sztuka 19 Kurtka zimowa sztuka 7 Spodnie zimowe sztuka 13 Czapka zimowa terenowa z wizerunkiem orła sztuka 11 Trzewiki typu Sympatex para 19 Trzewiki typu Gore-tex niskie para 7 Trzewiki typu Gore-tex wysokie para 7 Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate para 9 Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate para 5 Trzewiki typu Gore-tex wysokie z ociepleniem typu Thinsulate para 7 Oznaki Zamawiana ilość Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem para 6 Szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.30.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin Płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży Bhp i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2: Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze, odpowiadające wymaganiom określonym w Polskich Normach oraz posiadające odpowiednio certyfikat albo deklarację zgodności z tymi normami, w ilościach jak niżej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2 do SIWZ ): Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość 1 2 5 6 1. Ubranie letnie (w tym dwie pary spodni) komplet 52 2. Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą. komplet 52 3. Kurtka przeciwdeszczowa, spodnie przeciwdeszczowe. komplet 25 4. Kurtka przeciw deszczowa, spodnie przeciw deszczowe - pracownicy grupy 4-7. komplet 10 5. Ubranie całoroczne. komplet 5 6. T-shirt szt. 57 7. Koszula robocza szt. 57 8. Koszula robocza - pracownicy grupy 4-7 szt. 10 9. Bielizna termoaktywna komplet 67 10. Stuptuty szt. 57 11. Skarpety termo aktywne letnie i zimowe para 67 12. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne szt. 67 13. Buty terenowe wodochronne z membraną oddychającą szt. 57 14. Buty gumowe szt. 62 15. Czapka letnia szt. 57 16. Czapka ocieplana szt. 57 17. Czepek pod hełm ochronny szt. 61 18. Okulary ochronne - gogle szt. 57 19. Kamizelka ostrzegawcza szt. 70 20. Rękawice robocze para 300 21. Rękawice ocieplane para 52 22. Maska przeciwpyłowa - jednorazowa. szt. 120 23. Kamizelka ciepłochronna: szt. 2 24. Fartuch roboczy szt. 2 25. Rękawice ochronne para 2 26. Ubrania letnie w kolorze ostrzegawczym komplet 10 27. Buty ochronne, podnosek ochronny szt. 10 28. Buty gumowe wodoodporne, podnosek ochronny szt. 10 29. Ubranie ocieplane- pracownicy grupy 4-7 komplet 10 30. Buty gumowe, wodoodporne, ciepłochronne, podnosek ochronny szt. 10 31. Okulary przeciwsłoneczne szt. 35 32. Czapka letnia szt. 10 33. Czapka ocieplana. szt. 10 34. Ochronniki słuchu szt. 2 35. Kamizelka ocieplająca szt. 3 36. Trzewiki szt. 1 37. Nakolanniki szt. 1 38. Fartuch ochronny szt. 1 39. Kombinezon do oprysków Szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.30.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin Płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.