eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › modernizacja drogi leśnej Droga Kątowska w leśnictwie Krępnica, Daniel/Głuszec (II przetarg)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-16

POZYCJA 53405

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bolesławiec: modernizacja drogi leśnej Droga Kątowska w leśnictwie Krępnica, Daniel/Głuszec (II przetarg) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Bolesławiec, do kontaktów: Grzegorz Kusiak, ul. M. Brody 2a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323616, fax 075 7322421, e-mail: biuro.boleslawiec@wroclaw.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.wroclaw.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Nadleśnictwo; Inne:leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi leśnej Droga Kątowska w leśnictwie Krępnica, Daniel/Głuszec (II przetarg). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Bolesławiec, leśnictwo: Krępnica, Daniel i Głuszec (odcinek III i IV). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja drogi leśnej o nawierzchni dwuwarstwowej: - warstwa dolna gr. 10 cm z pospółki, - warstwa górna o łącznej gr. 12 cm (10+2) wykonana z niesortu o granulacji 0-63 mm grubości 10 cm, zamknięta poprzez miałowanie warstwą gr. 2 cm wykonaną z kruszywa drobnogranulowanego 0-5 mm, - pobocza z materiału odzyskanego z profilowania drogi (bez kamieni),wraz z robotami towarzyszącymi w leśnictwach Krępnica i Daniel/Głuszec, gmina Osiecznica, odcinek III km 3+870÷5+800 dł. 1930 m i odcinek IV km 5+800÷7+600dł. 1800,00 m, łączna długość 3730 m, zgodnie z projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowaną przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze Inżynierii Wodnej \INWOD\ sp. z o.o.,Wrocław ul. Grabiszyńska 241. Roboty budowlane w zakresie: budowa dróg kod CPV: 45233120-6 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (DzU nr 19 z 2004 r. poz. 177 ze zmianami) oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wyżej cytowanej ustawy. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/niespełna, na podstawie wymaganych do przedłożenia dokumentów wymienionych w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: odcinek III km 3+870÷5+800 dł. 1930 m i odcinek IV km 5+800÷7+600 dł. 1800,00 m, łączna długość 3730 m zgodnie z projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium o wartości 8 000 zł (słownie zł: osiem tysięcy) na okres związania ofertą. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (upzp) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaniezamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp. 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie \spełnia/nie spełnienia\ na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 9 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3) Zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanych warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - drogowych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru załącznika nr 4 \Doświadczenie Zawodowe\. Każde wykazane zadanie musi być potwierdzone dokumentem (referencja) o jego należytym wykonaniu. 2) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz informacji o osobach, która będą pełnić funkcje kierownicze m.in., kierownika robót drogowych (załączając kserokopię uprawnień) - wg wzoru załącznika nr 3 \Potencjał Kadrowy3) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu, jakie posiada Wykonawca; wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem i urządzeniami: - walec statyczny samojezdny, - koparka, - ładowarka, - równiarka lub spycharka, - rozściełacz do kruszywa, - samochody samowyładowcze min. 4 szt. - wg wzoru załącznika nr 6 \Potencjał technicznyIII. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) Sytuacji finansowej wg wzoru załącznika nr 5 \Dane Finansowe\ za ostatnie 3 lata kalendarzowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3) Informacji z banku o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej. IV.Komplet oświadczeń - wg wzoru załącznika nr 2 \Oświadczenie wykonawcy\. V. Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/boleslawiec. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać również na wniosek Wykonawcy, w siedzibie zamawiającego, adres jw. w godz. od 7:00 do 15:00 po wpłaceniu w kasie kwoty 40,00 + 22% VAT zł lub za zaliczeniem pocztowym, doliczając koszt przesłania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2006, godzina 09:30, świetlica Nadleśnictwa Bolesławiec; ul. M. Brody 2a, 59-700 Bolesławiec.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.