eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › zarządzanie nieruchomościami



Ogłoszenie z dnia 2006-01-04

POZYCJA 533

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bytom: zarządzanie nieruchomościami Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta Bytomia, do kontaktów: Elżbieta Andruszko, ul. Parkowa 2 pok. 125, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0048 32 2812051 wew. 144, fax 0048 32 2815875, e-mail: eandruszko@um.bytom.pl, www.um.bytom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie nieruchomościami. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zarządzanie nieruchomościami będącymi w posiadaniu Gminy Bytom, w skład których wchodzą: 1. Nieruchomości zabudowane stanowiące własność osób fizycznych o łącznej powierzchni - 119.888,57 m kw. 2. Nieruchomości zabudowane stanowiące własność Skarbu Państwa o łącznej powierzchni - 12.948,22 m kw. 3. Powierzchnie zewnętrze i wewnętrzne nieruchomości osób fizycznych o łącznej powierzchni - 129.009,90 m kw. 4. Powierzchnie zewnętrze i wewnętrzne nieruchomości Skarbu Państwa o łącznej powierzchni - 18.316,06 m kw. 5. Garaże osób fizycznych o łącznej powierzchni - 4.861,61 m kw. 6. Garaże Skarbu Państwa o łącznej powierzchni - 2.961,67 m kw. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Bytom. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza 130.000 Euro, wraz z ewentualnymi zamówieniami uzupełniającymi. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 150.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w PLN. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu - w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu 2.1. Wykonawca winien zapewnić, iż niniejsze zamówienie wykonywać będzie lub uczestniczyć będzie w jego wykonaniu, min.: a) 1 licencjonowany zarządca nieruchomości, b) 3 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budów i robót, posiadające aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa; c) 2 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budów i robót, posiadające aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa d) 1 osobę z uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budów i robót, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2. Wykonawca winien dysponować minimum 5 jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za zarządzanie zasobem mieszkaniowym na terenie Gminy Bytom, umiejscowionymi w dzielnicach Łagiewniki, Stroszek, Szombierki, Miechowice i w Śródmieściu 2.3. Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.4. Wykonawca winien posiadać na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 180.000 złotych. 2.5. Wykonawca winien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj.: wykonywał usługi polegające na zarządzaniu nieruchomościami a wartość kontraktu wynosiła co najmniej 4.500.000 złotych brutto. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w przetargu ograniczonym. 2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. 4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 5) aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 6) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8) aktualna - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 11) oświadczenie potwierdzające dysponowanie przez wykonawcę jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za zarządzanie zasobem mieszkaniowym, zlokalizowanymi w dzielnicach Łagiewniki, Stroszek, Szombierki, Miechowice i w Śródmieściu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z warunkiem określonym w sekcji III ust,1 pkt 2 ppkt 3, 2) informację z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgonie z warunkiem określonym w sekcji III ust.1 pkt 2 ppkt 4. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z warunkiem określonym w sekcji III ust.1 pkt 2 ppkt 1, 2) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane - zgodnie z warunkiem określonym w sekcji III ust.1 pkt 2 ppkt 5, Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. Zgodnie z treścią art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), ustanawiając pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 w/w ustawy. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumenty wymienione w sekcji III ust.2 pkt 1 ppkt 1 poz.2) i 3) oraz od 5) do 9). Pozostałe dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 5,6,7,9, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w poz 5 do 9, zastępuje się dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych dokumentów Dokumenty wykonawcy składają w języku polskim, sporządzone pismem maszynowym, komputerowym lub inną trwałą i czytelną techniką; zaopatrzone w spis treści, złożone w formie zeszytu, w którym każda zapisana strona winna być ponumerowana, podpisana i opieczętowana przez wykonawcę lub przez osoby/osobę upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć dokumenty opisane w niniejszym ogłoszeniu. Wzory załączników opracowane przez zamawiającego można pobrać w siedzibie zamawiającego tj.: w Urzędzie Miejskim w Bytomiu ul.Parkowa 2 Wydziale Gospodarki Lokalowej i Ewidencji Ludności pokój 124, parter, w godz.od 10.00 do 16.00 w poniedziałki i w godz. 8.00 do 15.00 od wtorku do piątku. Miejsce złożenia wniosku: Urząd Miejski w Bytomiu ul.Parkowa 2 Wydział Gospodarki Lokalowej i Ewidencji Ludności pokój 125, parter, do dnia 09.01.2006 r. do godz.10. Sposób oceny spełnienia warunków w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według zasady "spełnia" - "nie spełnia". Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż pięciu wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków (największą liczbę punktów). Ocena dokonana będzie w następujący sposób: 1) Wykonawca winien zapewnić, iż niniejsze zamówienie będzie wykonywać lub będzie uczestniczyć: a) 1 licencjonowany zarządca nieruchomości, b) 3 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budów i robót, posiadające aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa; c) 2 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budów i robót, posiadające aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa d) 1 osobę z uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budów i robót, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa. Za spełnienie warunku określonego w sekcji III ust.2 pkt 2 ppkt 1 Wykonawca uzyskuje 1 punkt. 2) Za wykazanie każdej następnej osoby posiadającej uprawnienia, o których mowa w sekcji III ust.2 pkt 2 ppkt 1 przyznane będą wykonawcy 2 punkty. 3) za spełnienie warunku określonego w sekcji III ust.2 pkt 2 ppkt 5 wykonawca uzyskuje 1 pkt. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności będzie decydować ilość osób z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budów i robót wykazana w załączonym "Wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia". 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004 r. nr 261 poz.2). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Usługa zarządzania nieruchomościami jest usługą powtarzającą się okresowo, obecnie wykonywaną przez Zakład Budynków Miejskich sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu przy ul.Kolejowej 2a. Przeprowadzenie postępowania w terminie wcześniejszym nie było możliwe, gdyż dopiero 14 grudnia 2005 roku Rada Miejska podjęła uchwałę o zabezpieczeniu na lata 2007 i 2008 środków finansowych na usługę zarządzania nieruchomościami. Ze względu na konieczność zapewnienia realizacji zadania własnego Gminy Bytom, polegającego na zarządzaniu nieruchomościami zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. Zatem wyznaczenie krótszego terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz krótszego terminu składania ofert jest zasadne. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SLZ 3410-7/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.01.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.