eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Świadczenie usług pocztowych w 2014r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Tarnowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Tarnów: Świadczenie usług pocztowych w 2014r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 533 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266835 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Tarnowie, ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 33 47, faks 14 688 33 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w 2014r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Tarnowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług pocztowych w 2014r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Tarnowie polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, paczek pocztowych oraz przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym tj. 1. Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacane za pomocą opłaty z dołu, dotyczące przyjmowania, przemieszczania i doręczania: a) przesyłek listowych nierejestrowanych b) przesyłek listowych rejestrowanych c) paczek pocztowych, d) przesyłek kurierskich 2. Usługi codziennego doręczania zwrotnego potwierdzenia odbioru i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Tarnowie, ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów 3. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług doręczania przesyłek w Polsce i za granicami kraju. W przypadku świadczenia usług w obrocie zagranicznym Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529) , jeżeli międzynarodowe przepisy nie stanowią inaczej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. Nr 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz do doręczania przesyłek listowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) 5. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsc zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 6. Wykonawca zapewni odbiór przesyłek w siedzibie Zamawiającego (ul. Narutowicza 38, Tarnów) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 13:45-14:30. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego nadania przesyłek pocztowych bezpośrednio w placówce pocztowej znajdującej się najbliżej siedziby Zamawiającego. 7. Odbiór przesyłek kurierskich od Zamawiającego nie będzie podlegał dodatkowym opłatom. Zamówienia na realizację usługi dostarczania przesyłek kurierskich będzie można składać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-13.00. Przesyłka kurierska krajowa o masie nie większej niż 1 kg zostanie umieszczona w kopercie dostarczonej bezpłatnie przez Wykonawcę. W przypadku przesyłek o większych gabarytach lub przesyłek zagranicznych, Zamawiający będzie stosował własne opakowanie. 8. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści podanej przez Wykonawcę. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek oraz zestawienia ilościowego przesyłek, według którego dokonywane będą płatności za wykonaną usługę w cyklach miesięcznych. 10 Szczegółowy wykaz przesyłek/usług znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ 11.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Usługi pocztowe będące przedmiotem umowy świadczone będą zgodnie z obowiązującym u Wykonawcy aktualnym regulaminem świadczenia usług. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż postanowienia regulaminu o którym mowa niezgodne z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, nie będą miały zastosowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek 64.12.00.00 - Usługi kurierskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S.A, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 379480,40

  • Oferta z najniższą ceną: 379480,40 / Oferta z najwyższą ceną: 379480,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.