Bydgoszcz: Budowa sygnalizacji świetlnych z podziałem na części:
Część I: Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Brzozówka w km 321+063,
- Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Czernikowo w km 333+976.
Część II: Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Czernikowo w km 334+529,
- Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Obrowo w km 328+939,
- Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Kawęczyn w km 327+290.
Część III: Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 91 z drogą wojewódzką nr 551 ww m. Kończewice
Numer ogłoszenia: 53388 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3234500,3234580, faks 52 3234504, 3234574.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnych z podziałem na części: Część I: Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Brzozówka w km 321+063, - Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Czernikowo w km 333+976. Część II: Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Czernikowo w km 334+529, - Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Obrowo w km 328+939, - Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Kawęczyn w km 327+290. Część III: Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 91 z drogą wojewódzką nr 551 ww m. Kończewice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sygnalizacji świetlnych z podziałem na części: Część I: Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Brzozówka w km 321+063, - Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Czernikowo w km 333+976. Część II: Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Czernikowo w km 334+529, - Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Obrowo w km 328+939, - Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 10 w m. Kawęczyn w km 327+290. Część III: Budowa sygn. świetlnej na skrzyżowaniu DK nr 91 z drogą wojewódzką nr 551 ww m. Kończewice.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100), odpowiednio dla: Część I - 3 200,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące dwieście 00/100) Część II - 4 800,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące osiemset 00/100) Część III - 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadań polegających na budowie sygnalizacji świetlnej, o wartości każdego z nich nie niższej niż 250 000,00 PLN brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Budowy - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - minimum 2 letnie doświadczenie przy budowie (przebudowie) dróg na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót drogowych. 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót Branży Elektrycznej - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy branży elektrycznej lub elektroenergetycznej lub Kierownika robót branży elektrycznej lub elektroenergetycznej. 3) zespół osób proponowanych do: Obsługi geodezyjnej - minimalna liczba osób: 1 zespół, - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Wymagane uprawnienia na podstawie Ustawy z dnia 17 maja 1989r. ( ze zm.): - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; - geodezyjna obsługa inwestycji. - minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze geodezyjnej drogowych inwestycji liniowych. UWAGA: 1) Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji spośród wymienionych powyżej. 2) Dot. obsługi geodezyjnej: jeden zespół geodezyjny to jedna osoba posiadająca komplet wymaganych uprawnień lub 2 osoby, które łącznie posiadają komplet wymaganych uprawnień i oddzielnie wymagane doświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, pokój nr 23 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: - 90 dni od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, iż czas realizacji robót wynosi do 60 dni od daty przekazania terenu budowy - termin dla części I i II, - 75 dni od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, iż czas realizacji robót wynosi do 45 dni od daty przekazania terenu budowy - termin dla części III. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej jest płatna. Cena wynosi 50,00 PLN. Warunki płatności: Przelewem na konto Zamawiającego: nr konta 12 1130 1075 0002 6109 2420 0009.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Brzozówka w km 321+063, - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Czernikowo w km 333+976.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Brzozówka w km 321+063, - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Czernikowo w km 333+976.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Czernikowo w km 334+529, Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Obrowo w km 328+939, Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Kawęczyn w km 327+290.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Czernikowo w km 334+529, - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Obrowo w km 328+939, - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 w m. Kawęczyn w km 327+290.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 91 z drogą wojewódzką nr 551 w m. Kończewice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 91 z drogą wojewódzką nr 551 w m. Kończewice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Prowadzenie badań monitoringowych MKUO ProNatura Sp. z o.o.
- Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
- 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
- Dostawa fontann pływających wraz z ich montażem, uruchomieniem i wykonaniem instalacji elektrycznej zasilającej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WZBUDZANEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W REJONIE SKRZYŻOWANIA DW 926 Z UL. KASZTANOWĄ W M. ORZESZE
- Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK22, m. Wałcz ul. Wojska Polskiego
- Wykonanie projektu i instalacji drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 306 (ul. Błonie) z drogą powiatową nr 2501P ( ul. Kościańską) w Stęszewie, km 49+085
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej Nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim
- Budowa sygnalizacji świetlnej na drodze wojewódzkiej Nr 240 na skrzyżowaniu z DP 1030C (ul. Strażacka i Słoneczna) w m. Bysław
- "Poprawa BRD na przejściu dla pieszych w ciągu DK nr 10 w m. Skarbimierzyce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.