eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-14

Bełchatów: Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych.
Numer ogłoszenia: 5337 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 90.51.33.00-9 Usługi spalania odpadów 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu termicznym odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 poz. 21) przez firmę posiadającą zezwolenie na gospodarowanie tymi odpadami wraz z dostawą pojemników na odpady oraz jednorazowych worków foliowych, które Wykonawca zapewni Zamawiającemu na okres trwania umowy. 2. Szacunkowa ilość odpadów medycznych wynosi około 198 000 kg w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy). Ważniejsze kody odpadów i ich przybliżona szacunkowa ilość: KOD [kg]/[m-c] 18 01 02* 290 18 01 03* 14450 18 01 04 1600 18 01 06* 20 18 01 08* 20 18 01 09 10 18 01 82* 110 Razem: 16500 *-odpady niebezpieczne 3. Ilości określone w pkt 2) są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznego zużycia materiałów i powstających odpadów medycznych. 4. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych o następujących kodach: Lp. Kod odpadu Rodzaj odpadu 1. 18 01 02* części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) 2. 18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, z wyłączeniem 18 01 80* i 18 01 82* 3. 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 4. 18 01 06* chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 5. 18 01 08* leki cytotoksyczne i cytostatyczne 6. 18 01 09 leki inne niż wymienione w 18 01 08 7. 18 01 82* pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych *odpady niebezpieczne 5. Odpady medyczne Zamawiającego zlokalizowane są przy budynkach Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 123; tj. plac gospodarczy, plac koło budynku zakaźnego (pawilonu A), plac przy oddziale uzależnień obok pawilonu C, plac koło budynku Patomorfologii (pawilon D). 6. Odbiór (załadunek) odpadów z miejsca ich magazynowania z siedziby Zamawiającego odbywa się 4 razy w tygodniu: poniedziałek, wtorek, czwartek i sobota w godz. 7:00 - 14: 00. Jeżeli wyniknie potrzeba wykonania dodatkowej usługi, odbiór odpadów dokonany musi być również na wezwanie telefoniczne, nie później niż w ciągu 6 godzin od wezwania. W przypadku kiedy dzień odbioru odpadów wypada w dzień wolny od pracy, Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady w kolejnym roboczym dniu, jednak nie później niż do 72 godzin od ostatniego odbioru. 7. Transport odpadów medycznych oznakowanym pojazdem specjalnym, spełniającym wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych, posiadającym w tym względzie wszelkie upoważnienia zgodne z ustawa z 19 sierpnia 2011 r. o przewozie materiałów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 Nr 227 poz. 1367 ze zm.). 8. Unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych w miejscu wybranym przez Wykonawcę z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z dnia 8 stycznia 2013 r.), oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z pózn. zm.), art. 143. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów na legalizowanej wadze w obecności Zamawiającego w chwili odbioru odpadów oraz do wystawienia każdorazowo w dwóch egzemplarzach Karty przekazania odpadów i jej wypełnienia (ilość odpadów zostanie wpisana w karcie przekazania odpadów). Każdorazowy odbiór odpadów medycznych potwierdzony będzie w Dziale administracyjno-gospodarczym. 10. Odpady medyczne zbierane będą do specjalnych pojemników dostarczonych i ustawionych na utwardzonej powierzchni przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 11. Wykonawca zaopatrzy Zamawiającego w zamykane pojemniki na kółkach o pojemności 660 litrów - w ilości 12 sztuk, lub 10 pojemników o pojemności 1100 litrów (wymagania jak przy pojemnikach 660 litrów), które dostarczy i rozmieści na własny koszt według nw. schematu: a) 7/5 oznakowanych pojemników o pojemności 0,66 m3/1,1 m3 na placu (podwórze gospodarcze) obok budynku głównego szpitala b) 3 oznakowane pojemniki o pojemności 0,66 m3/1,1 m3 przy drodze między pawilonami A-B; c) 1 oznakowany pojemnik o pojemności 0,66 m3/1,1 m3 przy pawilonie C; d) 1 oznakowany pojemnik o pojemności 0,66 m3/1,1 m3 obok budynku patomorfologii pawilon D. 12. Od 1 dnia obowiązywania umowy Wykonawca podstawi opisane odpady medyczne pojemniki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca będzie utrzymywał pojemniki w należytym stanie sanitarnym i technicznym. 14. Po stronie Wykonawcy pozostaje konserwacja, wymiana lub naprawa uszkodzonych pojemników. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów z tytułu kradzieży, zniszczenia bądź remontu tych pojemników. 15. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania po każdym odbiorze wypełnionych i podpisanych kart przekazania odpadów z dokładnym oznaczeniem instalacji, w której będą unieszkodliwione odpady z podaniem jej lokalizacji osobno dla każdego rodzaju kodu, według Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji (Dz. U. z 2014 poz. 1973), pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z odbiorem, transportem, składowaniem i unieszkodliwieniem odpadów medycznych. 17. Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotowej usługi w jednorazowe nieprzezroczyste, wytrzymałe na rozdarcie worki foliowe do końca trwania umowy, zgodnie z szacunkowym miesięcznym zapotrzebowaniem Szpitala, w następujące ilości: 1. worki czerwone - duże o wymiarach 70 cm x 110 cm x 2 - 4900 szt. - małe o wymiarach 50 cm x 60 cm x 2 - 6000 szt. - małe o wymiarach 20-25cm x 40-50 cm - 50 szt. - wielkie o wymiarach 100 cm x 100 cm x 2 - 100 szt. 2. worki żółte - duże o wymiarach 70 cm x 110 cm x 2 - 215 szt. - małe o wymiarach 50 cm x 60 cm x 2 - 160 szt. 3. worki niebieskie - duże o wymiarach 70 cm x 110 cm x 2 - 2360 szt. - małe o wymiarach 50 cm x 60 cm x 2 - 1060 szt. 4. kubły (wiadra) twardo ścienne koloru czerwonego z zamykaną pokrywą na wcisk z uchwytem o poj. 30 litrów - 2 szt. 5. kubły (wiadra) twardo ścienne koloru czerwonego z zamykaną pokrywą na wcisk z uchwytem o poj.10 litrów - 2 szt. 6. Wykonawca zobowiązuje się również do zabezpieczenia oddziału obserwacyjno-zakaźnego w opakowania (pojemniki twardo ścienne koloru czerwonego, szczelnie zamykane na wcisk z uchwytem tak jak przy wiaderkach) do odpadów pożywieniowych. Miesięcznie Wykonawca dostarcza do magazynu odpadów 15 szt. pojemników 3 litrowych i 15 szt. pojemników 5 litrowych. Na każdym pojemniku musi być przyklejona biała etykieta o wymiarach nie mniejszych niż 10 cm x 5 cm na której można wykonać zapisy zgodne z procedurą przyjętą w Szpitalu. 18. Zakres obowiązków Wykonawcy: a) Zamawiający wymaga by unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych nie odbywało się we współspalarniach odpadów (art. 95 ust. 3 ustawy o odpadach Dz. U. 2013 poz. 21), b) Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej tj. uwzględniając treść rozdział 3 art. 20 ust. 4 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. 2013 poz. 21) Zakazuje się przywozu na obszar województwa odpadów, o których mowa w ust. 3, wytworzonych poza obszarem tego województwa, do celów, o których mowa w ust. 3. c) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem tj,. decyzję (pozwolenie)- załączyć do oferty. d) W oparciu o art. 95 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Wykonawca do comiesięcznej faktury będzie załączał dokument potwierdzający unieszkodliwianie odpadów przez termiczne przekształcenie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. e) Wykonawca obowiązany jest do świadczenia usług pry użyciu instalacji posiadającej wolne moce przerobowe. Oświadczenie w tym zakresie należy załączyć do oferty. f) W przypadku wygaśnięcia zezwolenia na transport, zbieranie i unieszkodliwianie odpadów w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu nowe zezwolenie, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Wykonawca powinien dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierowcami z odpowiednim zaświadczeniem ADR - zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002 r. z póź. zm. Dz.U. Nr 199, poz. 1671); h) Wykonawca powinien dysponować samochodami, których ładowność pozwoliła na całościowe opróżnienie magazynu odpadów Zamawiającego, i) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez Wykonawcę podwykonawstwa wyłącznie w zakresie odbioru i transportu odpadów. Niedopuszczalne jest podwykonawstwo w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem; 19. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: a) do unieszkodliwiania odpadów w zakładzie utylizacji o wydajności zapewniającej unieszkodliwianie odpadów odbieranych od Zamawiającego w ilościach podanych w SIWZ, w zakładzie utylizacji spełniającym wymogi o których mowa w art. 20 ust. 6 ustawy o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21, ze zm). b) spalać odpady Zamawiającego w aktualnie eksploatowanej spalarni, która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 4 listopada 2008 r. z póź. zm. (Dz. U. z 2008 r. nr 206 poz. 1291 ze zm.) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobranej wody i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. z 2005 r. nr 260 poz. 2181 ze zm.); 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w przypadku reorganizacji zakłady. 21. Wykonawca powinien podać w ofercie informacje o lokalizacji (adres) spalarni do unieszkodliwiania odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje mozliwość udzielenia zamówien uzupełniających w zaklresie do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.33.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada decyzję (pozwolenie) na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych lub pozwolenie zintegrowane wydane na postawie ustawy Prawo ochrony środowiska; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 1) SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia na usługi w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych o wartości każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 300. 000,00 zł brutto w okresie 12 miesięcy; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 2) SIWZ; Jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: - w części dotyczącej dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: - w części dotyczącej dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę stanowiącą równowartość kwoty co najmniej 100.000, 00 zł brutto. - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 3) SIWZ; Jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w wykazie głównych usług wyłącznie zamówień należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych, w zakresie usług transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych, o wartości każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto w okresie 12 miesięcy.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    5. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia potwierdzającego, że instalacja przewidziana do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia posiada wolne moce przerobowe - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas odbioru odpadów w przypadku zlecenia wykonania usługi dodatkowej - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian zostały okreslone we wzorze umowy stanowiącym Załacznik nr 3 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia (pok. 92).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. 18).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.