eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Przebudowa drogi powiatowej nr 2240W Kiczki - Kamionka - Latowicz, na odcinku od km 4+370 do km 6+587, długości 2.217mb, gmina Latowicz, powiat miński, województwo mazowieckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Mińsk Mazowiecki: Przebudowa drogi powiatowej nr 2240W Kiczki - Kamionka - Latowicz, na odcinku od km 4+370 do km 6+587, długości 2.217mb, gmina Latowicz, powiat miński, województwo mazowieckie
Numer ogłoszenia: 53365 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2240W Kiczki - Kamionka - Latowicz, na odcinku od km 4+370 do km 6+587, długości 2.217mb, gmina Latowicz, powiat miński, województwo mazowieckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2240W Kiczki - Kamionka - Latowicz, na odcinku od km 4+370 do km 6+587, długości 2.217mb, gmina Latowicz, powiat miński, województwo mazowieckie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych i 00/100); 2.Wadium wnosi się przed terminem upływu składania ofert, określonym w punkcie 15.2. instrukcji. 3.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 71 1050 1823 1000 0023 1503 5531, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, podlegającym oprocentowaniu. Przy wadium wpłacanym w drodze przelewu lub przekazu, polecenie przelewu musi być dokonane odpowiednio wcześniej przez Wykonawcę, aby w momencie otwarcia ofert pieniądze znajdowały się już na koncie Zamawiającego, czyli spełnieniem świadczenia, tj. wpłynięcia pieniędzy na konto Zamawiającego jest najpóźniej godzina otwarcia ofert. 5.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 1 - sekretariat, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium w wymaganym terminie, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania (art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy). Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą i nie będzie ona rozpatrywana (art. 24, ust. 4 ustawy) 7.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium (zgodnie z art. 46, ust. 1 ustawy), jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą, 2)zawarto umowę i wniesiono wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3)unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a, Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy (art. 46, ust. 2 ustawy): 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2)który został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46, ust. 4a ustawy), jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46, ust. 5 ustawy), jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy leżącej po stronie Wykonawcy. 13.Za zgodą Wykonawcy, którego ofertę wybrano, wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu Zamawiający zaliczy na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148, ust. 4 ustawy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy, oświadczając, że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszej siwz działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24, ust. 1, pkt 1 do 10 ustawy) wyklucza się: 1)Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 3. 3.Art. 24, ust. 2: z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: 1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62, ust. 1, pkt 2 lub art. 67, ust. 1, pkt 1 i 2; 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3; 4)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4.Zgodnie z art. 26, ust. 2 i ust. 4 oraz art. 44 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. oraz pkt 1., ppkt 2-3 niniejszej Instrukcji, Zamawiający wymaga od Wykonawców spełnienia następujących szczegółowych warunków kadrowych, sprzętowych, technicznych i ekonomicznych udziału w postępowaniu: 4.1.Potencjał kadrowy: Wykonawca przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia zatrudni lub będzie miał do dyspozycji wykwalifikowanych Pracowników Nadzoru, posiadających wykształcenie min. średnie techniczne, uprawnienia niezbędne w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym (uprawnienia, szkolenia, kursy), spełniających także niżej podane minimalne wymagane doświadczenie zawodowe, w celu obsadzenia następujących stanowisk: 1.Kierownik budowy - Wykonanie budowy lub przebudowy drogi min. powiatowej, obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznych, o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym 2.Majster robót drogowych - Wykonanie budowy lub przebudowy drogi min. powiatowej, obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznych, o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym w tym, Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.2.Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi posiadać lub mieć do dyspozycji, co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnego potencjału sprzętu podstawowego, niezbędnego do wykonania poszczególnych asortymentów robót niniejszego zamówienia, z podziałem na: 1.A). Sprzęt budowlany, podstawowy: -Wytwórnia mas mineralno-bitumicznych na gorąco -Układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m -Skrapiarka lepiszcza -Szczotka mechaniczna -Walec samojezdny ogumiony ciężki -Walec samojezdny stalowy dwuwałowy -Mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa -Samochody skrzyn., wywrotki do transportu materiałów i mieszanki mineralno-bitumicznej, o nacisku na oś do 8 ton - 1 zespół 2.B). Laboratorium drogowe: Kompleksowa obsługa w zakresie badań laboratorium drog. zgodnie z wymaganiami SST - stopień wyposażenia - 1 kpl. wyposażenia wg wym. SST wykazując jednocześnie, że Wykonawca posiada własne laboratorium drogowe wraz z kompletnym wyposażeniem lub ma do niego dostęp celem przeprowadzenia badań jakości materiałów i robót, niezbędnych dla charakteru niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami wszystkich SST. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza samochodów o nacisku na oś powyżej 8 ton. Ponadto w czasie budowy Wykonawca powinien, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. Badania kontrolne Wykonawca powinien wykonywać z częstotliwością gwarantującą zachowanie wymagań jakości robót. 4.3.Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - minimum 2 zamówienia na drogach min. powiatowych, w technologii nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z otaczarki na gorąco, dla robót o podobnym zakresie i wartości, charakterze, trudności i złożoności porównywalnej z niniejszym postępowaniem, poparte dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż minimum 2 zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 4.4.Wiarygodność ekonomiczna i finansowa: 1)Wykonawca musi posiadać potencjał finansowy wystarczający, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu, tj.: kapitał obrotowy oraz możliwość uzyskania z Banku kredytu, pozwalających na realizację zamówienia przy założeniu, iż Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczki dla Wykonawcy, a zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonana będzie do 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego po protokolarnym odbiorze końcowym. 2)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie przyszłej umowy zgodnie z jej postanowieniami. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, o którym mowa wyżej. Powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, skład konsorcjum oraz zakres umocowania pełnomocnika. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: -reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, -zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, -złożenie oferty wspólnie, -prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnik i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. 6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z uczestników konsorcjum z osobna musi załączyć do oferty dokumenty wymienione w punktach 9.3. i 9.5. Instrukcji, jako dowód potwierdzający spełnienie wymaganych warunków ogólnych określonych w art. 24, ust. 1, pkt 1-9 ustawy. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach 9.1., 9.2. i 9.4. oraz 9.6. do 9.8 Instrukcji, członkowie konsorcjum mogą złożyć jako jeden komplet dokumentów na potwierdzenie, że łącznie spełniają warunki, o których mowa w wyżej wymienionych punktach. 7.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy, Zamawiający żąda wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca ma obowiązek złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia, zgodnie z zapisem pkt 12.5. Instrukcji. 8.Na podstawie art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania na formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9.Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, jak na załączonym DRUKU ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty (z treścią, jak na załączonym druku). 2.Wyceniony kosztorys (ślepy) ofertowy (z treścią, jak na załączonym druku). DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZY NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE: 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki,konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki, konsorcjum. 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4, zgodnie z treścią jak w Załączniku nr 1 do formularza oferty, zamieszczonym w niniejszej siwz. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do 10 oraz ust. 2, pkt 1 do 4 ustawy, zgodnie z treścią jak w Załączniku nr 2 do formularza oferty, zamieszczonym w niniejszej siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami: 5.1.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.2.Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do 8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponuje potencjałem technicznym oraz ekonomicznym, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.1.Wykaz personelu - wg Załącznika nr 3 do formularza oferty, zamieszczony w niniejszej siwz, obejmujący wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (kopie życiorysów zawodowych, dyplomów, uprawnień, szkoleń, kursów itp.), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6.2.Doświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres - wg druku Zamawiającego, stanowiącego Załącznik nr 4 do formularza oferty wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż minimum 2 zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 6.3.Wykaz potencjału sprzętowego z treścią jak w Załączniku nr 5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnego potencjału sprzętu podstawowego, zgodnie z wymaganiami SST oraz że w czasie budowy będzie, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. Jeżeli Wykonawca wskazał potencjał sprzętowy, którym będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń. 6.4.Informację z Banku kredytującego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Dane dotyczące Konsorcjum - Załącznik nr 6 do formularza oferty (jeżeli dotyczy). 8.Dokument pełnomocnictwa do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnik i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach 3. i 5., składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9. niniejszej Instrukcji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Pokój Dział Budowy Dróg i Mostów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Pokój nr 1 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.