eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI ORAZ DEZYNFEKCJI DLA JW. 4217 W GLIWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-15

Gliwice: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI ORAZ DEZYNFEKCJI DLA JW. 4217 W GLIWICE
Numer ogłoszenia: 53359 - 2008; data zamieszczenia: 15.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 92 51, fax 0-32 231 92 51 wew. 111-720.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI ORAZ DEZYNFEKCJI DLA JW. 4217 W GLIWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny i czystości oraz środków dezynfekcji dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 36.67.20.00 - Dostawy prowiantu Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 24.51.14.00 - Pasty i proszki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. złoży oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 3. złoży oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4); 4. złoży oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczenia na podstawie art.24 ustawy Pzp. 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 3. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4); 4.Oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych(wg wzoru zawartego w załączniku nr 2);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217 ul. Gen. Andersa 47 44-121 GLIWICE.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria jawna Jednostki Wojskowej 4217 Gliwice bud. nr 7 parter ul. Andersa 47 44-121 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I środki czystości i drobny sprzęt do utrzymania pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla Wojskowych Administracji Koszar Gliwice Bytom Tarnowskie Góry Katowice zgodnie z formularzem cenowym załącznik 1a do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.14.00-3, 36.67.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II środki czystości do utrzymania obiektów sł. żywnościowej i naczynia jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynia jednoracowe,drobne środki do utrzymania czystości w obiektach typu stołówka, kuchnia,magazyn służby żywnościowej zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1b do oferty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.20.00-3, 21.22.14.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III środki dezynfekcji służby żywnościowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki dezynfekcji dla urządzeń wykorzystywanych przez służbę żywnościową zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1c do oferty - środki stanowią uzupełnienie dostaw z organu centralnego zaopatrzenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.91-9, 24.51.14.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV środki czystości i dezynfekcji służby mundurowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śroodki czystości i dezynfekcji dla służby mundurowej zgodnie z formularzem cenowym zał. nr1d do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.13.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.