eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Modernizacja drogi leśnej wewnątrzzakładowej Nr 71 - Leśnictwo Proboszczowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Rudziniec: Modernizacja drogi leśnej wewnątrzzakładowej Nr 71 - Leśnictwo Proboszczowice
Numer ogłoszenia: 53326 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec, ul. Leśna 4, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 032 230 03 176, fax 032 332 63 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: e.wolny@katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi leśnej wewnątrzzakładowej Nr 71 - Leśnictwo Proboszczowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi leśnej wewnątrzzakładowej Nr 71 w leśnictwie Proboszczowice o dł. 1142 mb i szer. 3,20 m. Modernizacja polega na przebudowie drogi poprzez : wykonanie robót pomiarowych, ziemnych,wykonanie podbudowy warstwy dolnej i górnej z tłucznia kamiennego, wykonanie 2 mijanek z pojedynczym rozjazdem i 2 mijanek przelotowych, wykonanie przepustu o dł. 7 m i śr. 60 cm z przyczółkami betonowymi oraz wykonanie konserwacji rowów na dł. 902m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia d) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1i2 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wniosek musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) e) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUSpotwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacanie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) f) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy na łączną kwotę 60 000 zł. (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) g) wykaz wykonanych przynajmniej dwóch zadań w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o uzdielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajemi wartością wynoszącą 200 000 zł. robotą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców orza załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie h) dokumentystwierdzające, że osoby którymi dysponuje Wykonawca są osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadjącymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 i Nr 170poz. 1217 oraz z 2007r Nr 88 poz.587, Nr 99 poz.665, Nr 127 poz.880) w zakresie instalacyjnej,w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro -energetycznych - co najmniej 1 osoba 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy 3) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np.nie poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie udostępnia SIWZ na stronie internetowej, zostanie ona przekazana Wykonawcom którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu zaproszenia do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Rudziniec ul. Leśna 4 pokój Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.05.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.