eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Kompleksowe usługi porządkowe w budynkach oraz sprzątanie posesji Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Łódź: Kompleksowe usługi porządkowe w budynkach oraz sprzątanie posesji Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 533230 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 22 184 27 00, faks 22 184 27 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi porządkowe w budynkach oraz sprzątanie posesji Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej: 1.1 Sprzątanie pomieszczeń w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi, al. Kościuszki 14, o łącznej powierzchni 5.122,75 m2, w tym: A. Sprzątanie codzienne (dni pracy Zamawiającego), a w przypadku trwania Dni Otwartych w Oddziale prace porządkowe wykonywane będą przez 7 dni w tygodniu - Zamawiający przewiduje w okresie trwania niniejszej umowy 2 tygodnie pracy w wydłużonym do 7 dni czasie, o czym będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem: a) powierzchni biurowej 2.122,25 m2, b) powierzchni komunikacyjnej 1.610,24 m2, c) powierzchni sanitarnej 134,34 m2, d) powierzchni techniczno-gospodarczej 121,91 m2, e) powierzchni socjalnej 192,12 m2. B. Sprzątanie 1 raz w miesiącu pomieszczeń techniczno-gospodarczych znajdujących się w piwnicy o łącznej powierzchni 941,89 m2. 1.2. Sprzątanie pomieszczeń w budynku ograniczonej strefy dostępu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi al. Kościuszki 14, o łącznej powierzchni 911,36 m2 w tym: A. Sprzątanie codzienne (dni pracy Zamawiającego): a) powierzchni biurowej 353,40 m2, b) powierzchni komunikacyjnej 294,50 m2, c) powierzchni sanitarnej 37,50 m2, d) powierzchni techniczno-gospodarczej 41,56 m2, e) powierzchni socjalnej 50,90 m2. B. Sprzątanie 1 raz w miesiącu: powierzchni techniczno-gospodarczej 133,50 m2. 1.3. Sprzątanie pomieszczeń w budynku bazy transportowej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi, ul. Pojezierska 90a, o łącznej powierzchni 79,76 m2 wykonywane raz w tygodniu w tym: a) powierzchni biurowej 45,40 m2 b) powierzchni komunikacyjnej 9,86 m2 c) powierzchni sanitarnej 24,50 m2. 1.4. Sprawowanie codziennej obsługi serwisowej (w dni pracy Zamawiającego). 1.5. Okresowe prace porządkowe, według ustalonego zakresu robót i częstotliwości. 1.6. Doraźne sprzątanie pomieszczeń po zakończonych pracach remontowo-budowlanych i awariach. Zakres prac porządkowych ustalony będzie oddzielnym zleceniem. 1.7. Sprzątanie posesji Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi przy al. Kościuszki 14 o powierzchni 1861 m2, wykonywane codziennie w godzinach od godz. 5,00 rano w wymiarze 6,0 godzin dziennie, a w zimie w zależności od warunków atmosferycznych, a w szczególności od intensywności opadów śniegu przez 24 godziny na dobę przez pracowników w liczbie zapewniającej dokładne usunięcie śniegu i złożenie w pryzmy oraz oczyszczenie całej posesji jak również wywiezienie spryzmowanego śniegu, nagromadzonego na terenie dziedzińca i chodników wokół Oddziału w Łodzi, al. Kościuszki 14. Prace te należy wykonywać w terminie umożliwiającym bezproblemowy ruch pojazdów wykonujących prace służbowe w Oddziale. 1.8. W okresie letnim pielęgnacja zieleni w tym: koszenie trawy i drobne prace ogrodnicze na terenie posesji bazy transportowej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90a o powierzchni 3280 m2, wykonywane wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego minimum raz w miesiącu. W okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzenia z wyżej wymienionych powierzchni, posypywanie ich chlorkiem magnezu i piaskiem stosownie do potrzeb..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej (dwie usługi) polegające na utrzymaniu porządku i czystości w obiektach użyteczności publicznej, o powierzchni minimum 4.000 m2 każda, świadczonych przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy w Łodzi, 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14 (recepcja, pokój nr 1 na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.